r.

Efekty wizualne w grze – co musisz wiedzieć? Część 2

Tym razem zajmiemy się efektami wizualnymi, które możemy zyskać w jungli. Zobaczcie!

Poprzednie części:

Jungla

Niebieski Strażnik (pot. Blue)

RxCHl6m

Ta jednostka regeneruje 25 punktów many/5 sekund i 0,5% maksymalnej many (lub energii) oraz ma 10% skrócenie czasu odnowienia. Jeśli zginie, efekt przechodzi na zabójcę.

Czerwony Krzewogrzbiet (pot. Red)

Hei0sJG

Ta jednostka, atakując, aplikuje osłabienie, spowalniając prędkość ruchu celu na 3 sekundy i zadając 2 + 3 × poziom nieuchronnych obrażeń. Jeśli zginie, efekt przechodzi na zabójcę.

Ponurnik (Gromp) – użycie Smite’a

x6qr4oC

Użycie Smite’a na Ponurniku daje wzmocnienie Dar Muchomora na 90 sekund.

Dar Muchomora zadaje przeciwnikowi, który zaatakuje posiadacza, 10 + (5% dodatkowego zdrowia) obrażeń magicznych przez 3 sekundy. To wzmocnienie może być zdobyte tylko raz na jedno odrodzenie potwora.

Starożytny Skalniak (Krug) – użycie Smite’a

SO2fXGq

Użycie Smite’a na Starożytnym Skalniaku daje wzmocnienie Dar Kamiennej Pięści na 60 sekund.

Dar Kamiennej Pięści sprawia, że co piąty atak podstawowy ogłusza stwory i potwory. Zaatakowanie wieży zadaje dodatkowe 65 (+15 x poziom) nieuchronnych obrażeń i zużywa Dar Kamiennej Pięści. To wzmocnienie może być zdobyte tylko raz na jedno odrodzenie potwora.

Pierwszy atak po otrzymaniu wzmocnienia również ogłuszy cel.

Szkarłatny Brzytwodziób – użycie Smite’a

x5LkvUM

Użycie Smite’a na Szkarłatnym Brzytwodziobie daje wzmocnienie Bystry Wzrok na 60 sekund.

Bystry Wzrok aktywuje się, jeżeli jednostka zostanie zauważona przez wrogi totem, alarmuje ją i na krótki czas daje Magiczny Wzrok, który pozwala dostrzegać niewidzialne jednostki.

Smok

Smocza Potęga

  • zabicie pierwszego smoka

ly6S1OO

Daje +6% całkowitych obrażeń od ataku i mocy umiejętności.

Smocza Dominacja i Smoczy Lot

  • zabicie drugiego i trzeciego smoka

ly6S1OO

Daje +15% obrażeń zadawanych stworom i potworom oraz +5% prędkości ruchu.

Smoczy Gniew

  • zabicie czwartego smoka

domin

Daje +15% obrażeń zadawanych wieżom i budynkom.

Aspekt Smoka

  • zabicie piątego smoka

aspekt

Podwaja wszystkie pozostałe premie, a Twoje ataki palą przeciwników, zadając im 150 pkt. nieuchronnych obrażeń w czasie 5 sekund.

Baron Nashor

bar

Właściciel wzmocnienia posiada +40 obrażeń ataku oraz +40 mocy umiejętności, które rosną wraz z czasem gry. Posiadacz efektu dostaje ulepszony Powrót:

  • skrócony do 4 sekund
  • po pojawieniu się w bazie natychmiastowo leczy nam 50% zdrowia i many oraz dostajemy +50% prędkości ruchu na 8 sekund

Ponadto, wzmocnienie tworzy aurę, która wzmacnia pobliskie stwory:

  • wszystkie stwory: dostosowują swoją prędkość do 90% średniej prędkości pobliskich bohaterów, odporność na spowolnienia, redukcja 75% obrażeń od ataków obszarowych i efektów trwałych
  • stwory walczące: zyskują +50% prędkości ruchu, gdy w zasięgu 800 kratek znajdzie się wrogi stwór lub wieża, zwiększony rozmiar, +75 pkt. zasięgu ataku, 75% redukcji obrażeń od bohaterów i stworów, 30% redukcji obrażeń od wież
  • stwory czarujące: +20 pkt. obrażeń ataku, +50% szybkości pocisku, +100 pkt. zasięgu ataku
  • stwory z działem: +600 pkt. zasięgu ataku, +50 pkt. obrażeń od ataku, -50% prędkość ataku, ataki obszarowe (200 jednostek zasięgu), zadają podwójne obrażenia wieżom
  • superstwory: +25% prędkości ataku, zyskują +50% prędkości ruchu, gdy w zasięgu 800 kratek znajdzie się wrogi stwór lub wieża

 

W kolejnej części pojawią się zapewne długo wyczekiwane przedmioty i ich efekty!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]