Poprzednie części:
Jungla
Niebieski Strażnik (pot. Blue)
Ta jednostka regeneruje 25 punktów many/5 sekund i 0,5% maksymalnej many (lub energii) oraz ma 10% skrócenie czasu odnowienia. Jeśli zginie, efekt przechodzi na zabójcę.
Czerwony Krzewogrzbiet (pot. Red)
Ta jednostka, atakując, aplikuje osłabienie, spowalniając prędkość ruchu celu na 3 sekundy i zadając 2 + 3 × poziom nieuchronnych obrażeń. Jeśli zginie, efekt przechodzi na zabójcę.
Ponurnik (Gromp) – użycie Smite’a
Użycie Smite’a na Ponurniku daje wzmocnienie Dar Muchomora na 90 sekund.
Dar Muchomora zadaje przeciwnikowi, który zaatakuje posiadacza, 10 + (5% dodatkowego zdrowia) obrażeń magicznych przez 3 sekundy. To wzmocnienie może być zdobyte tylko raz na jedno odrodzenie potwora.
Starożytny Skalniak (Krug) – użycie Smite’a
Użycie Smite’a na Starożytnym Skalniaku daje wzmocnienie Dar Kamiennej Pięści na 60 sekund.
Dar Kamiennej Pięści sprawia, że co piąty atak podstawowy ogłusza stwory i potwory. Zaatakowanie wieży zadaje dodatkowe 65 (+15 x poziom) nieuchronnych obrażeń i zużywa Dar Kamiennej Pięści. To wzmocnienie może być zdobyte tylko raz na jedno odrodzenie potwora.
Pierwszy atak po otrzymaniu wzmocnienia również ogłuszy cel.
Szkarłatny Brzytwodziób – użycie Smite’a
Użycie Smite’a na Szkarłatnym Brzytwodziobie daje wzmocnienie Bystry Wzrok na 60 sekund.
Bystry Wzrok aktywuje się, jeżeli jednostka zostanie zauważona przez wrogi totem, alarmuje ją i na krótki czas daje Magiczny Wzrok, który pozwala dostrzegać niewidzialne jednostki.
Smok
Smocza Potęga
- zabicie pierwszego smoka
Daje +6% całkowitych obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
Smocza Dominacja i Smoczy Lot
- zabicie drugiego i trzeciego smoka
Daje +15% obrażeń zadawanych stworom i potworom oraz +5% prędkości ruchu.
Smoczy Gniew
- zabicie czwartego smoka
Daje +15% obrażeń zadawanych wieżom i budynkom.
Aspekt Smoka
- zabicie piątego smoka
Podwaja wszystkie pozostałe premie, a Twoje ataki palą przeciwników, zadając im 150 pkt. nieuchronnych obrażeń w czasie 5 sekund.
Baron Nashor
Właściciel wzmocnienia posiada +40 obrażeń ataku oraz +40 mocy umiejętności, które rosną wraz z czasem gry. Posiadacz efektu dostaje ulepszony Powrót:
- skrócony do 4 sekund
- po pojawieniu się w bazie natychmiastowo leczy nam 50% zdrowia i many oraz dostajemy +50% prędkości ruchu na 8 sekund
Ponadto, wzmocnienie tworzy aurę, która wzmacnia pobliskie stwory:
- wszystkie stwory: dostosowują swoją prędkość do 90% średniej prędkości pobliskich bohaterów, odporność na spowolnienia, redukcja 75% obrażeń od ataków obszarowych i efektów trwałych
- stwory walczące: zyskują +50% prędkości ruchu, gdy w zasięgu 800 kratek znajdzie się wrogi stwór lub wieża, zwiększony rozmiar, +75 pkt. zasięgu ataku, 75% redukcji obrażeń od bohaterów i stworów, 30% redukcji obrażeń od wież
- stwory czarujące: +20 pkt. obrażeń ataku, +50% szybkości pocisku, +100 pkt. zasięgu ataku
- stwory z działem: +600 pkt. zasięgu ataku, +50 pkt. obrażeń od ataku, -50% prędkość ataku, ataki obszarowe (200 jednostek zasięgu), zadają podwójne obrażenia wieżom
- superstwory: +25% prędkości ataku, zyskują +50% prędkości ruchu, gdy w zasięgu 800 kratek znajdzie się wrogi stwór lub wieża
W kolejnej części pojawią się zapewne długo wyczekiwane przedmioty i ich efekty!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]