Jakimi efektami wizualnymi charakteryzują się inne przedmioty? Sprawdźcie!
Poprzednie części:
Przedmioty cz. 4
Zhonya’s Hourglass
- +100 mocy umiejętności
- +45 pancerza
- Unikalne Użycie: Wprowadza Twojego bohatera w zastój na 2.5 sekundy, czyniąc go niewrażliwym na wszystkie ataki, ale jednocześnie uniemożliwiając mu wykonywanie wszelkich czynności (90 sek. odnowienia).
Sheen
- +25 mocy umiejętności
- +200 many
- Unikalne – Czaroostrze: Po użyciu umiejętności, następny atak podstawowy zada dodatkowe obrażenia fizyczne wynoszące +100% bazowych obrażeń ataku. Czas odnowienia 2 sekundy.
Trinity Force
- +250 zdrowia
- +30 mocy umiejętności
- +30 obrażeń ataku
- +30% prędkości ataku
- +10% szans na trafienie krytyczne
- +200 many
- +8% prędkości ruchu
- Unikalne – Szał: Podstawowe ataki zwiększają prędkość ruchu o 20 na 2 sekundy. Zabicie potwora, stwora lub bohatera daje premię 60 do prędkości ruchu na 2 sekundy.
- Unikalne – Czaroostrze: Po użyciu umiejętności następny atak przy trafieniu zada dodatkowe fizyczne obrażenia równe 200% podstawowych obrażeń od ataku (1.5 sek. odnowienia).
Iceborn Gauntlet
- +30 mocy umiejętności
- +500 many
- +60 pancerza
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Czaroostrze: Po użyciu umiejętności, twój następny podstawowy atak zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe 125% bazowej wartości obrażeń ataku wrogom w okolicy oraz tworzy na 2 sekundy pole spowalniające wrogów o 30% (2 sekundy czasu odnowienia)
Lich Bane
- +80 mocy umiejętności
- +7% do prędkości ruchu
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- +250 many
- Unikalne – Czaroostrze: Po użyciu umiejętności Twój następny podstawowy atak zada dodatkowe obrażenia magiczne równe 75% podstawowych obrażeń od ataku (+50% mocy umiejętności) przy trafieniu. (1.5 sek. odnowienia).
Thornmail
- +100 pancerza
- Unikalne: Odbija 15% obrażeń fizycznych (+25% premii do pancerza) otrzymanych od ataków podstawowych i efektów przy trafieniu jako magiczne z powrotem w atakującego (Wartość obrażeń obliczana jest przed odpornościami i osłabieniami)
Sterak’s Fury
- +500 zdrowia
- +25% podstawowych obrażeń od ataku
- Unikalne Bierne: Otrzymanie co najmniej 400-1800 (zależnie od poziomu) pkt. obrażeń w czasie 5 sek. daje Furię Steraka na 8 sek. (Czas odnowienia: 45 sekund.)
Furia Steraka powoduje, że bohater rośnie, zyskuje 25% dodatkowych, podstawowych obrażeń od ataku oraz szybko zanikającą tarczę równą 30% maksymalnego zdrowia.
Rapid Firecannon
- +30% prędkości ataku
- +30% szans na trafienie krytyczne
- +8% prędkości ruchu
- Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Wzmocnione Uderzenie.
- Unikalne – Wzmocnione Uderzenie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zyskuje dodatkowe 35% premii do zasięgu (maks. +150) oraz zadaje dodatkowe 50-200 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu. Działa na struktury
Luden’s Echo
- +100 mocy umiejętności
- +10% prędkości ruchu
- Unikalne – Echo: Poruszanie się i używanie umiejętności bohaterów kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków, następna aktywowana przez nas umiejętność zużywa 100 ładunków i zadaje dodatkowe 100 (+10% mocy umiejętności) obrażeń magicznych 4 najbliższym wrogim celom.
Runic Echoes
- +60 mocy umiejętności
- +10% prędkości ruchu
- Unikalne – Echo: Poruszanie się i rzucanie zaklęć generuje ładunki. Po uzbieraniu następującej liczby ładunków: 100, następne trafienie zaklęcie zużywa wszystkie ładunki, aby zadać dodatkowo 80 (+10% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych następującej liczbie celów: 4 przy trafieniu.
Efekt ten zadaje 250% obrażeń dużym potworom. Trafieniem nim dużego potwora przywróci 18% brakującej many.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]