Zapraszamy do kolejnej części naszej encyklopedii efektów wizualnych!
Poprzednie części:
Przedmioty cz. 3
Quicksilver Sash
- +30 odporności na magię
- Unikalne – Żywe Srebro: Oczyszcza Twojego bohatera z większości osłabień (90 sek. odnowienia).
Mercurial Scimitar
- +75 obrażeń ataku
- +35 odporności na magię
- +10% kradzieży życia
- Unikalne – Żywe Srebro: Oczyszcza Twojego bohatera z większości osłabień i zwiększa jego prędkość ruchu o 50% na 1 sekundę. (90 sek. odnowienia)
Randuin’s Omen
- +450 zdrowia
- +60 pancerza
- -10% otrzymywanych obrażeń krytycznych
- Unikalne Użycie: Spowalnia przeciwników w zasięgu 500 jednostek o 35% na 4 sekundy. (60 sek. odnowienia).
- Unikalne – Broń Biała: Gdy zostaniesz trafiony atakiem podstawowym, prędkość ataku napastnika ulegnie zmniejszeniu o 15% na 1 sekundę.
Righteous Glory
- +500 pkt. zdrowia
- +300 pkt. many
- +100% regeneracji zdrowia
- Unikalne Użycie: Daje 60% do prędkości ruchu pobliskim sojusznikom, gdy zmierzają w stronę wroga lub wrogiej wieży, na 3 sekundy. Po 3 sekundach wyzwala falę uderzeniową, która spowalnia pobliskich wrogich bohaterów o 80% na 1 sekundę. Można ponownie użyć tego przedmiotu, aby natychmiast wypuścić falę uderzeniową. (90 sekund odnowienia)
Talisman of Ascension
- +100% podstawowej regeneracji zdrowia
- +100% podstawowej regeneracji many
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne: Zwiększa prędkość ruchu sojuszników w zasięgu 600 jednostek o 40% na 3 sekundy. (60 sek. odnowienia)
- Unikalne – Przychylność: Otrzymujesz 6 sztuk złota i odzyskujesz 10 pkt. zdrowia za każdego wrogiego stwora w zasięgu 1400 jednostek, który nie zginął z twojej ręki.
Tiamat
- +40 obrażeń ataku
- +15 regeneracji zdrowia
- Tylko dla walczących w zwarciu
- Unikalne – Półksiężyc: Zadaje od 60% do 100% obrażeń od ataku w formie fizycznych obrażeń pobliskim wrogim jednostkom (procent obrażeń zależy od odległości) (10 sek. czasu odnowienia).
- Unikalne – Rozpłatanie: Ataki zadają od 20% do 60% obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia, zadane przeciwnikom w pobliżu celu (procent obrażeń zależy od odległości od celu).
Ravenous Hydra
- +75 obrażeń ataku
- +12% kradzieży życia
- +15 regeneracji zdrowia
- Unikalne – Półksiężyc: Zadaje od 60% do 100% obrażeń od ataku w formie fizycznych obrażeń pobliskim wrogim jednostkom (wrogowie znajdujący się najbliżej otrzymują największe obrażenia) (10 sek. odnowienia).
- Bierne: Kradzież życia jest uwzględniania przy obrażeniach zadawanych przez ten przedmiot.
- Unikalne – Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają od 20% do 60% całkowitych obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia, zadane przeciwnikom w pobliżu celu (wrogowie znajdujący się najbliżej celu otrzymują największe obrażenia).
Youmuu’s Ghostblade
- +65 obrażeń ataku
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne: Zapewnia +40% premii do prędkości ataku i +20% premii do prędkości ruchu na 6 sekund (45 sek. odnowienia)
- Unikalne: +20 przebicia pancerza
Statikk Shiv
- +35% prędkości ataku
- +30% szans na trafienie krytyczne
- +5% prędkości ruchu
- Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Naładowanie.
- Unikalne – Naładowanie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zadaje dodatkowe 30-100 pkt. (52.5-175 pkt. w przypadku stworów) obrażeń magicznych przy trafieniu 5 okolicznym wrogom.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]