r.

Efekty wizualne w grze – co musisz wiedzieć? Część 4

Kontynuujemy efekty wizualne przedmiotów! Zobaczcie!

Poprzednie części:

Przedmioty cz. 2

mocMsoF

Banshee’s Veil

  • +500 zdrowia
  • +70 odporności na magię
  • Unikalne: Otrzymujesz tarczę czarów, która blokuje następną wrogą umiejętność bohaterów. Tarcza odnowi się, jeżeli nie otrzymasz obrażeń od wrogiego bohatera przez 40 sekund.

XtcIOm8

Dead Man’s Plate

  • +500 zdrowia
  • +50 pancerza
  • Unikalne Bierne – Drednot: Podczas poruszania się bohater generuje ładunki Rozpędu, aż do maksymalnie 100 oraz stopniowo przyspiesza i zyskuje maksymalnie +60 premii do prędkości ruchu. Rozpęd bardzo szybko znika pod wpływem efektów ogłuszenia, prowokacji, przerażenia, uciszenia, oślepienia, polimorfii lub unieruchomienia. Zanika wolniej w przypadku spowolnienia.
  • Unikalne Bierne – Miażdżące Uderzenie: Następny atak podstawowy wyładowuje Rozpęd i zadaje dodatkowy 1 pkt. obrażeń fizycznych za każde 2 ładunki Rozpędu. Jeżeli wyładowanych zostanie 100 ładunków, obrażenia zostaną podwojone, a cel zostanie spowolniony o 75% na 1 sekundę (tylko w zwarciu).

TyPWGWI

Devourer

  • +40% prędkości ataku
  • +30 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu
  • Unikalne Bierne – Pożeracz: Zabójstwa i asysty zapewniają ładunki Pożeracza oraz zwiększają tym samym obrażenia magiczne przy trafieniu o +1. Podczas kumulowania ładunków towarzyszy nam Duchowy Pies, który rośnie wraz z ich ilością.
  • Ładunki przy zabójstwach, asystach:
    • +1 wrodzy bohaterowie i duże potwory (+2 w przypadku Wędrujących Krabów)
    • +5 Baron Nashor, Herold Riftu Vilemaw i Smok
    • Po osiągnięciu 30 ładunków Pożeracza Duchowy Pies łączy się z posiadaczem, a Pożeracz przemienia się w Nasycony Pożeracz

xZAnxdz

Relic Shield

  • +75 zdrowia
  • +2 złota co 10 sekund
  • Unikalne – Łupy Wojenne: Co 60 sekund otrzymujesz ładunek Łupów Wojennych, aż do maksymalnie 2 ładunków.
    Podstawowe ataki wręcz wykańczają stwory, posiadające poniżej 200 (+100% obrażeń ataku) pkt. zdrowia. Zabicie stwora zużywa 1 ładunek Łupów Wojennych i przywraca Tobie oraz najbliższego sojuszniczemu bohaterowi 40 pkt. zdrowia i obojgu zapewnia pełną wartość złota za zabójstwo.
    Aby efekt zaistniał wymagany jest sojuszniczy bohater w pobliżu. Sojusznicy, którzy odniosą korzyść z Łupów Wojennych, zyskują +1 do liczby zabitych stworów.

Targon’s Brace

  • +175 zdrowia
  • +50% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +2 złota co 10 sekund
  • Unikalne – Łupy Wojenne: Co 30 sekund otrzymujesz ładunek Łupów Wojennych, aż do maksymalnie 3 ładunków.
    Podstawowe ataki wręcz wykańczają stwory, posiadające poniżej 240 (+100% obrażeń ataku) pkt. zdrowia. Zabicie stwora zużywa 1 ładunek Łupów Wojennych i przywraca Tobie oraz najbliższego sojuszniczemu bohaterowi 50 pkt. zdrowia i obojgu zapewnia pełną wartość złota za zabójstwo.
    Aby efekt zaistniał wymagany jest sojuszniczy bohater w pobliżu. Sojusznicy, którzy odniosą korzyść z Łupów Wojennych, zyskują +1 do liczby zabitych stworów.

Face of the Mountain

  • +450 zdrowia
  • +100% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +10% skrócenia czasu odnowienia
  • +2 złota co 10 sekund
  • Unikalne – Zabójcza Falanga: Osłania docelowego sojusznika tarczą, absorbująca obrażenia równe 10% Twojego maksymalnego zdrowia przez 4 sekundy. Po 4 sekundach niezniszczona tarcza wybucha i spowalnia pobliskich wrogów o 40% na 2 sekundy. (60 sek. odnowienia)
  • Unikalne – Łupy Wojenne: Co 30 sekund otrzymujesz ładunek Łupów Wojennych, aż do maksymalnie 3 ładunków.
    Podstawowe ataki wręcz wykańczają stwory, posiadające poniżej 400 pkt. zdrowia. Zabicie stwora zużywa 1 ładunek Łupów Wojennych i przywraca Tobie oraz najbliższego sojuszniczemu bohaterowi 50 pkt. zdrowia i obojgu zapewnia pełną wartość złota za zabójstwo.
    Aby efekt zaistniał wymagany jest sojuszniczy bohater w pobliżu. Sojusznicy, którzy odniosą korzyść z Łupów Wojennych, zyskują +1 do liczby zabitych stworów.

Eye of the Equinox

  • +500 zdrowia
  • +100% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +2 złota co 10 sekund
  • Unikalne – Umieszczanie totemów: Zużywa ładunek i umieszcza w miejscu docelowym Totem Ukrycia na 150 sekund, który odkrywa pobliski obszar. Przechowuje do 4 ładunków, które odnawiają się, ilekroć odwiedzisz sklep.
    Każdy gracz może jednocześnie umieścić na mapie maksymalnie 3 Totemy Ukrycia.
  • Unikalne – Łupy Wojenne: Co 30 sekund otrzymujesz ładunek Łupów Wojennych, aż do maksymalnie 3 ładunków.
    Podstawowe ataki wręcz wykańczają stwory, posiadające poniżej 400 pkt. zdrowia. Zabicie stwora zużywa 1 ładunek Łupów Wojennych i przywraca Tobie oraz najbliższego sojuszniczemu bohaterowi 50 pkt. zdrowia i obojgu zapewnia pełną wartość złota za zabójstwo.
    Aby efekt zaistniał wymagany jest sojuszniczy bohater w pobliżu. Sojusznicy, którzy odniosą korzyść z Łupów Wojennych, zyskują +1 do liczby zabitych stworów.

yuh4D19

Blade of the Ruined King

  • +25 obrażeń ataku
  • +40% prędkości ataku
  • +10% kradzieży życia
  • Unikalne Użycie: Zadaje obrażenia fizyczne równe 10% maksymalnego zdrowia celu wybranemu wrogiemu bohaterowi (minimalnie 10 pkt.) i przywraca zdrowie równe wartości zadanych obrażeń oraz wykrada 25% prędkości ruchu celu na 3 sekundy (90 sekund odnowienia; zasięg 550).
  • Unikalne: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 6% aktualnego zdrowia celu (maksymalnie 60 pkt. przeciw stworom i potworom) przy trafieniu.

ZmqLWbA

Guardian Angel

  • +60 pancerza
  • +60 odporności na magię
  • Unikalne: Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń umieszcza Twojego bohatera w zastoju na 4 sekundy, następnie wskrzesza go i przywraca mu 30% maksymalnego zdrowia i many. (300 sek. odnowienia).

iLJdVpG

Rapid Firecannon

  • +30% prędkości ataku
  • +30% szans na trafienie krytyczne
  • +8% prędkości ruchu
  • Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Wzmocnione Uderzenie.
  • Unikalne – Wzmocnione Uderzenie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zyskuje dodatkowe 35% premii do zasięgu (maks. +150) oraz zadaje dodatkowe 50-200 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu. Działa na struktury.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]