Blizzard po tygodniu od ostatniej aktualizacji znów miesza w grze! Przywitajmy Balance Patch 09.03! Naprawiono kilka błędów związanych z nową postacią i... WRESZCIE ZMIENIONO ARTANISA oraz zmniejszono zdolności pushujące Li-Ming. Oczywiście dotknięto, mniej, lub bardziej, wielu innych bohaterów.
W najnowszym patchu dotknięto głównie Artanisa oraz Vallę, która otrzymała potężnego buffa. Falstad dostał kolejne + do buildu pod maga, o czym była mowa już w poprzednich aktualizacjach.
Balance Patch 09.03
ASSASSYNI
Falstad
- Hammerang (Q)
- Gathering Storm (Talent)
Obrażenia przyznawane za trafienie bohatera zwiększono z 1 do 2. - BOOMerang (Talent)
Aktywowany zadaje obrażenia zwiększone z 150 (+4% per level) do 175 (+4% per level)
Zasięg AoE zwiększono o 25%, oraz dodano efekty wizualny.
- Gathering Storm (Talent)
- Lightning Rod (W)
- Charged Up (Talent)
Dodatkowe ładunki zwiększono do 3 z 2. - Thunderstrikes (Talent)
Obrażenia bonusowe zwiększono do 20% z 15%.
- Charged Up (Talent)
- Barrel Roll (E)
- Updraft (Talent)
Bonusowy zasięg zwiększono do 40%.
- Updraft (Talent)
Greymane
- DMG auto ataków zwiększono z 138 (+4% per level) do 145 (+4% per level)
- Gilnean Cocktail (Q)
- Pierwszy trafiony cel otrzymuje 59 (+4% per level) obrażeń zamiast 69 (+4% per level)
- Zmniejszono obrażenia od wybuchu z 207 (+4% per level) z 177 (+4% per level)
Li-Ming
- Magic Missiles (Q)
- Zadaje 50% obrażeń w budynki. (WRESZCIE)
- Mirrorball (Talent)
Zwiększa również koszt [Q] o 5 many. - Fireflies (Talent)
Zmniejsza również koszt [Q] o 5 many.
- Disintegrate (R)
- Temporal Flux (Talent)
Slow zmniejszony do 40% z 60%.
- Temporal Flux (Talent)
Valla
- Obrażenia auto ataków zwiększone z 91 (+4% per level) do 94 (+4% per level)
- Hatred (Trait)
- Obrażenia podstawowych obrażenia z Hatred stacków zwiększono z 2% do 3%
- Punishment (Talent)
Hatred stacki przyznawane za umiejętności zwiększono do 4 z 3. - Manticore (Talent)
Damage bonus zwiększono z 50% do 60%
- Multishot (W)
- Damage zmniejszony z 164 (+4% per level) do 148 (+4% per level)
- Vault (E)
- Caltrops (Talent)
Obrażenia zwiększone z 30 (+4% per level) do 45 (+4% per level)
Slow zwiększony z 20% do 30%
- Caltrops (Talent)
- Rain of Vengeance (R)
- Obrażenia zwiększone z 256 (+4% per level) do 350 (+4% per level)
SPECJALIŚCI
Abathur
- Symbiote (Q)
- Carapace (E)
Shield zwiększony z 137 (+4% per level) do 150 (+4% per level)
- Carapace (E)
- Toxic Nest (W)
- Vile Nest (Talent)
Slow zmniejszony z 50% do 40%
Czas spowolnienia zmniejszony z 4 do 3 sekund.
- Vile Nest (Talent)
Zagara
- Hunter Killer (W)
- HP zmienione z 554 (+3% per level) do 471 (+3.5% per level)
- Devouring Maw (R)
- Cooldown zwiększony z 100 do 120 sekund.
- Tyrant Maw (Talent)
Cooldown reduction zwiększony z 25 do 30 sekund za zabójstwo.
SUPPORT
Kharazim
- Breath of Heaven (W)
- Heal zwiększony z 250 (+4% per level) do 280 (+4% per level)
- Echo of Heaven (Talent)
Zdolność lecząca drugiej fali zmniejszona z 50% do 35%
WARRIORZY
Artanis
- HO zwiększone z 2245 (+4% per level) do 2335 (+4% per level)
- Regeneracja zwiększona z 4.67 per second (+4% per level) do 4.86 per second (+4% per level)
- Shield Overload (Trait)
- Shield Battery (Talent)
Cooldown reduction zwiększony z 6 do 8 sekund - Phase Bulwark (Talent)
Czas trwania odnoszenia zmniejszonych obrażeń zwiększony z 3 do 4 sekund - Shield Surge (Talent)
Bonus Shield zwiększony z 50% do 100%
- Shield Battery (Talent)
- Blade Dash (Q)
- Templar’s Zeal (Talent)
Cooldown zmniejszony z 75% do 100%
- Templar’s Zeal (Talent)
- Twin Blades (W)
- Amateur Opponent (Talent)
Bonus damage przeciwko non-Heroic zwiększony z 100% do 150% - Triple Strike (Talent)
Teraz również wydłuża cd [W] o 1 sekundę
- Amateur Opponent (Talent)
- Phase Prism (E)
- Khaydarian Resonance (Talent) usunięto
- Chrono Surge (Talent)
Attack Speed bonus zwiększony z 25% do 40% - Warp Sickness (Talent)
Czas spowolnienia zwiększony z 3 do 4 sekund - Graviton Vortex (Talent)
Teraz również redukuje cooldown o 6 sekund
Sonya
- Wrath of the Berserker (R)
- Cooldown zwiększony z 45 do 60 sekund
Naprawione błędy:
- Gracze Abathura nie będą mieli dłużej problemu z niemożliwością castowania spelli, kiedy umrą podczas castowania Symbiota.
- Naprawiono błąd związany z odnawianiem many Muradina.
- Spectral Scythe Xula już nie będzie znikało przedwcześnie, jeżeli Bone Armor zniknie w momencie kiedy Scythe jest w powietrzu.
- Naprawiono rzadkie przypadki, w których Skeletal Mages Xula mogły działać dłużej.
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]