Gamer Lifestyle r.

Nadchodzi socjalistyczna propaganda w PUBG

Jak wiecie z naszego poprzedniego artykułu, Tencent do najbiedniejszych firm nie należy. Teraz do jego zarobków dojdą te z PUBG-a, gdyż będą oni publisherami tej właśnie gry na terenach Chin.

PUBG w Chinach

Po miesiącach negocjacji, o których nikt nie wiedział, południowokoreańska korporacja PUBG i chińska firma Tencent podpisali zgodę na temat bycia wydawcą Playerunknown’s Battlegrounds. Otworzy to drogę do oficjalnego przybycia PUBG-a na chiński rynek gier. Jednak zanim to nastąpi, potrzebne są pewne zmiany. C.H. Kim, dyrektor generalny PUBG Corp., wypowiada się w następujący sposób (wypowiedź przetłumaczona przez Reuters):

Damy z siebie wszystko, aby zaprezentować świetną grę chińskim użytkownikom dzięki kooperacji z firmą. Tencent zlokalizuje i będzie dostosowywał grę do preferencji chińskich graczy. Zaoferujemy inne, ciekawe doświadczenie na PC. Tencent wprowadzi poprawki do zawartości gry i upewni się, że będzie ona zgodna z głównymi wartościami socjalizmu, tradycyjnej kultury Chin i zasad moralnych.

Ciężko powiedzieć, co się z PUBG-iem w Chinach stanie. Każdy może interpretować powyższą wypowiedź w inny sposób. Jedno jest pewne – nie wiemy, w jakim stopniu, ale chiński PUBG może nie być tą samą grą, którą znamy.