Gamer Lifestyle r.

W rankingu najbardziej dochodowych gier LoL zajmuje miejsce…

Ciekawi, które miejsce zajmuje Liga Legend? Na co zwlekacie! 

Najbardziej dochodowe gry 2015 roku

1. League of Legends

1,628 mld $

ok. 6,143 miliardów zł

Co tu wiele gadać – LoL króluje w kwestii wydawania kasy. Ciągle są wydawane mniej lub bardziej ładne skórki – kolekcjonowane przez koneserów i kupowane przez mainów danych postaci. 6 bilionów to naprawdę pokaźna liczba.

lol-obrazek

2. CrossFire

1,110 mld $

ok. 4,188 miliardów zł

Wydaje mi się, że tytuł niekoniecznie znany w Polsce. Strzelanka. Dołączamy do frakcji będącej jedną ze znanych światowych sił specjalnych, a następnie wybieramy klasę i potyczkujemy się przeciwko maksymalnie 16 graczom. Gra zarabia dzięki sprzedaży skinów do broni, możliwych do dostania raczej tylko w zestawach (popraw ktoś, jeśli się mylę!). Dość drogich zestawach.

crossfire

3. Dungeon Fighter Online

1,052 mld $

ok. 3,969 miliardów zł

Kolejna z mniej znanych w Polsce. Skośnooka, wieloosobowa napierniczanka z klasami postaci. Warto dodać, że wydawcą gry jest firma Nexon Inc., na której koncie znajduje się m.in. Vindictus, Combat Arms, MapleStory 2. Co jak co, ale firma definitywnie jak skazana na sukces.

dfo3

4. World of Warcraft

814 mln $

ok. 3 miliardów zł

Czy WoW jest w stanie kogoś zdziwić? Prekursor gier multiplayer i w ogóle hit Internetu trzyma się świetnie – ba, nie tylko za sprawą fanbojów Blizzarda. World of Warcraft ma w sobie coś przyciągającego. Coś, za sprawą czego nigdy nie zniknie. Definitywnie wpisał się w karty historii gier. Na screenie Illidan Stormrage.

wow

5. World of Tanks

446 mln $

ok. 1,702 miliardów zł

Szczerze napisawszy, wydawało mi się, że WoT zajmie wyższe miejsce, gdzie tak naprawdę zarobki zeń są o połowę mniejsze niż w WoW-ie. Niemniej, czołgi odnoszą wcale nie tak małe zyski. No ale niestety, gracze skarżą się, że WoT jest grą pay2win głównie za sprawą czołgów premium czy innych badziewi…

wot

6. Lineage: The Bloodpledge

339 mln $

ok. 1,294 miliardów zł

Kolejna legenda MMO, niekoniecznie podpasowująca młodemu pokoleniu. Lineage I głównie swoją popularność zawdzięcza Koreańczykom, którzy zarazili nim świat. Do zrozumienia tej gry trzeba by było po prostu w nią zagrać – nie jestem w stanie tutaj w kilku słowach streścić swoich doświadczeń. Jeśli pasuje komuś klimat starszych gier – zapraszam.

lineage-1

7. Maplestory

253 mln $

ok. 965 milionów zł

Kiedyś niewiele było trzeba, by usłyszeć o tej grze, obecnie – wydaje mi się, że brakuje jej odpowiedniego PR-u, a zwłaszcza już w Polsce… Maplestory to historia Twojego awatara, Twojej postaci. Eksplorujesz nią świat, wysyłasz na zadania, rozwijasz, uprawiasz PvP, gadasz z innymi graczami i tak dalej, i tak dalej.

maplestory

8. DotA 2

238 mln $

ok. 908 milionów zł

DotA2 zdziwiło mnie o tyle, że plasuje się praktycznie na końcu listy. Z jednej strony się nie dziwię – nie jest dla typowych casuali, ale faktycznie wymaga minimum umiejętności. DotA 2 to kolejny tytuł MOBA, z pierwszej części którego powstała Liga Legend. Nieustannie toczy z nią boje o to, który produkt jest lepszy, fajniejszy i inne sratatata.

dota2

9. Counter-Strike: Global Offensive

221 mln $

ok. 843 milionów zł

Zaryzykuję stwierdzeniem, że w CS-ie jest o wiele więcej wartościowych skinów niż w LoL-u. Inna kwestia, że te najdroższe skórki do broni wydają się o wiele cenniejsze i wyględnejsze niż Black Alistar, jakiś PAX czy te wydawane raz do roku Draveny Draveny czy Ww Urfy… W każdym razie – zgadza się. Gdyby odnieść wynk CS-a na nassze złotówki (tylko pamiętajcie, że tak nie wolno robić! Co innego kupisz za dolara w USA, a co innego za cztery złote w Polsce – nie mówiąco tym, ile kosztuj Cię zdobycie tej kasy), to CS zdobył prawie miliard złotych. Bardzo prawie…

csgo

10. Grand Theft Auto V

205 mln $

ok. 782 milionów zł

Listę zamyka nam Dziadek Kradnie Auto i wersja HD SA:MP-a… no i oficjalna. 782 milionów złotych to całkiem spore pieniądze na zapotrzebowania takiego szarego laika jak Ty czy ja. Pamiętajmy, jakie cyrki były w związku z premierą GTA – kilkakrotnie media informowały nas o tym, ile kolejna część serii na siebie zarobiła w krótkim czasie. Koszty gry zwróciły się śmiesznie szybko, a sama w sobie cieszy nawet po dziś.

GIGA YouTube-Thumbnail-Maske

That’s all, folks! Jakieś zastrzeżenia? Ostrzegam, na dole jest źródło, by porównać sobie, czy rzeczywiście zarobiły tyle dolarów.

 

Źródło

[latest_posts category=”gamerlifestyle” count=”6″]