Riot nadal pracuje nad Akali. Repertoir, jeden z rioterów, przedstawił kolejne modyfikacje, które jej dotkną.
Zobacz też:
- Zmiany planowane na patch 9.13
- Zmiany Swaina: zmniejszenie MR wroga na pasywie, wyssanie zdrowia na R ze wszystkich jednostek
- Zmiany Sylasa: brak tarczy na E, zmiany cooldownów R, przywrócenie nerfa Q
Poprzednie zmiany:
Zmiany Akali: będzie korzystać z przeliczników całkowitego AD (zamiast bonusowego AD)
Nowe zmiany:
Assassin’s Mark (pasyw)
- Obrażenia: 39-180 (+60% bonusowego AD) (+50% AP) ⇒ 0 (+50% całkowitego AD) (+35% AP).
- Odnowienie energii: 10/15//20 ⇒ 40.
- Prędkość ruchu:
- Gdy ucieka od bohaterów bez wzmocnionej broni ⇒ gdy znajduje się w okręgu.
- Gdy biegnie w kierunku bohaterów z wzmocnioną bronią przez pierwsze 2 sekundy ⇒ gdy biegnie w kierunku bohaterów z wzmocnioną bronią przez cały czas trwania.
- [Nowość] Akali utrzymuje wzmocnienie prędkości ruchu, gdy wzmacnia swoją broń, niezależnie od kierunku.
- 40/50/60/70% na poziomach 1/6/11/16 ⇒ 40% na wszystkich poziomach.
Five Point Strike (Q)
- Cooldown: 1,5 sekundy na wszystkich poziomach ⇒ 3 sekundy na wszystkich poziomach.
- Koszt: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/110/100/90/80.
Twilight Shroud (W)
- Cooldown: 25/22/19/16/13 ⇒ 20 na wszystkich poziomach.
- Odnowienie energii: 40/50/60/70/80 ⇒ 100 na wszystkich poziomach.
- Usunięto wydłużenie czasu trwania.
Shuriken Flip (E)
- Obrażenia pocisku: 70/105/140/175/210 (+70% bonusowego AD) ⇒ 50/75/100/125/150 (+70% całkowitego AD) (+40%AP).
- Obrażenia dasha: 50/80/110/140/170 (+140% bonusowego AD) ⇒ 50/75/100/125/150 (+70% całkowitego AD) (+40%AP).
- Cooldown: 16/14,5/13/11,5/10 ⇒ 18/16/14/12/10.
- Koszt: 30 ⇒ 60.
- Usunięto oznaczenie Twilight Shroud (W).
Perfect Execution (R)
- Obrażenia pierwszego dasha: 85/150/215 (+50% bonusowego AD) ⇒ 80/120/160 (+50% bonusowego AD).
- Zasięg pierwszego dasha: 575 ⇒ 875 (575 – zasięg kliknięcia + do 300 nad celem).
- Obrażenia drugiego dasha: 85/150/215 (+30% AP) ⇒ 80/120/160 (+50% AP).
- Sposób celowania pierwszego użycia: AoE ⇒ celowane, pojedynczy cel.
- Timer recastu: 2,5 sekundy ⇒ 1 sekunda.