r.

Zmiany Akali: będzie korzystać z przeliczników całkowitego AD (zamiast bonusowego AD)

RiotRepertoir poinformował, że rozpoczęły się prace nad zmianami Akali. Przedstawił ich pierwszą wersję.

Rioter podzielił się także wewnętrznymi danymi z patcha 9.11 na temat Akali:

Mid

  • Win rate w standardowych grach: 41,6%,
  • win rate w grach na nieco wyższym poziomie: 43%.

Top

  • Win rate w standardowych grach: 43,9%,
  • win rate w grach na nieco wyższym poziomie: 44,8%.

Proponowane zmiany

Assassin’s Mark (pasyw)

  • [NEW] : Aktywowanie jakiegokolwiek efektu pasywu (zadanie obrażeń za pomocą umiejętności, powstanie okręgu, zużycie ataku) daje Akali dodatkową prędkość ruchu we wszystkich kierunkach na 3 sekundy.
  • Liczba kierunków rozchodzenia się okręgu: 4 ⇒ 3.
  • Wzmocnienie ataku: 4 ⇒ 3.
  • Obrażenia: 39-180 (+60% bonusowego AD) (+50% AP) ⇒ 0 (+60% całkowitego AD) (+50% AP).
  • Prędkość ruchu: 40/50/60/70% na poziomach 1/6/11/16 ⇒ 40% na wszystkich poziomach.

Five Point Strike (Q)

  • Cooldown: 1,5 na wszystkich poziomach ⇒ 4 na wszystkich poziomach.

Twilight Shroud (W)

  • Cooldown: 25/22/19/16/13 ⇒ 20 na wszystkich poziomach.
  • Odnowienie energii: 40/50/60/70/80 ⇒ 60 na wszystkich poziomach.

Shuriken Flip (E)

  • Obrażenia pocisku: 70/105/140/175/210 (+70% bonusowego AD) ⇒ 50/75/100/125/150 (+70% całkowitego AD) (+40%AP).
  • Obrażenia dasha: 50/80/110/140/170 (+140% bonusowego AD) ⇒ 50/75/100/125/150 (+70% całkowitego AD) (+40%AP).
  • Cooldown: 16/14,5/13/11,5/10 ⇒ 18/16/14/12/10.

Perfect Execution (R)

  • Obrażenia pierwszego dasha: 85/150/215 (+50% bonusowego AD) ⇒ 80/120/160 (+50% całkowitego AD).
  • Obrażenia drugiego dasha: 85/150/215 (+30%AP) ⇒ 80/120/160 (+50% AP) [nadal skaluje się z brakującym zdrowiem].
  • Sposób celowania pierwszego użycia: AoE ⇒ celowane, pojedynczy cel.
  • Timer recastu: 2,5 sekundy ⇒ 1 sekunda.