Paladins r.

Lore wszystkich bohaterów w Paladins cz. 1

Część pierwsza lore wszystkich bohaterów w Paladins. Przeczytajcie i poznajcie swoje ulubione postacie jeszcze bardziej. Czyja historia okaże się najbardziej zaskakująca?

Nadeszło to, na co czekało wielu graczy Paladins – lore bohaterów. Każda postać z gry dostała swoją unikatową historię, która często odnosi się do innych championów, przez co łatwej nam zrozumieć panujące w Królestwie relacje. W ujawnionych przez Hi-Rez opisach (które dla Was przetłumaczyliśmy) można dowiedzieć się, skąd pochodzą dane postacie, w jaki sposób zdobyły swoją moc, a nawet to, czy są pozytywne czy negatywne.

Jako że bohaterów jest już całkiem sporo, postanowiliśmy podzielić artykuł na części i stworzyć z tego miniserię. Postacie opisywane będą w kolejności alfabetycznej.

Pamiętajcie, że lore odblokowywać możecie również bezpośrednio w kliencie gry. Wystarczy wypełnić questa z zakładki “Zadania legendy”, czyli rozegrać jedną grę w trybie oblężenia. Za jeden mecz otrzymamy w kliencie jedną historię bohatera. Za odblokowanie wszystkich 34 lore dostaniemy Diamentową Skrzynię.

Zapraszamy do czytania.

Pozostałe artykuły z historiami championów:

Lore wszystkich bohaterów w Paladins cz. 1

 Androxus

Gdy sądy sprawował szlachetny prawnik obwodu Zewnętrznego Trybunału (Outer Tribunal), Androxus i jego dawny partner, Lex, byli nieugięci w ściganiu przestępców i zagrożeń dla naturalnego porządku. Jednakże po tragicznej konfrontacji z podstępną boginią Androxus został dotknięty pozaziemską chorobą, która skazała go na niekończący się głód dusz. Teraz błąka się po Królestwie, zaspokajając swój głód; pozbawiony rangi i obowiązków z Trybunale, skazany na życie z klątwą.

 Ash

Ash cieszyła się popularnością w armii Magistratu, zgłaszając się na ochotnika w służbach pierwszej linii, używając eksperymentalnej ciężkiej zbroi i broni oblężniczej. Swój brak finezji i subtelności nadrabiała brutalną taktyką i przesadną natarczywością. Machina Wojenna, jak nazywają ją jej sprzymierzeńcy i wrogowie, zdobywała tytuł za każdym razem, gdy opadł już pył, a ona była jedyną, która pozostawała na spalonym polu bitwy. Kiedy pojawił się Ruch Oporu (Resistance) i przyniósł wojnę do Uścisku Wiatru (Crosswind Hold), Ash poprowadziła szarżę przeciwko nim z wściekłością i determinacją.

 Barik

Na długo zanim przybył do Deepwerks i pomógł rozwinąć technologię związaną z zasilaniem kryształami, która rozprzestrzeniała się po całym Królestwie, Barik był mądrym wynalazcą i pomysłowym inżynierem. Od tamtego czasu swój udział miał niemal w każdej dziedzinie i fachu – od tworzenia zmechanizowanych kombinezonów górniczych i skrzydeł napędzanych przez rakiety, po broń krystaliczną używaną przez żołnierzy Magistratu i Ruchu Oporu. Po sporze ze skorumpowanym dowódcą Magistratu został przydzielony do nadzorowania bezpieczeństwa Deepwerks, odszedł i zadeklarował, że będzie służyć Valerze i Paladynom.

 Bomb King

Dawno temu, podczas oblężenia twierdzy, pewna sprytna przywódczyni zdecydowała, że najlepszym sposobem na pokonanie defensywy wroga będzie stworzenie chodzących bomb. Jej czarownik przypadkowo ożywił jedną z największych bomb, tworząc Bomb Kinga. Po zniszczeniu całej jej armii Bomb King udał się na swoją własną, urojoną misję, aby zwiedzić wszystkie ziemie będące pod jego rządami. Zwykli ludzie wiedzą, że lepiej go nie obrażać ani nie stać blisko niego, ponieważ jego królewska postawa może się w każdej chwili zmienić w gniewną, wybuchową wściekłość.

 Buck

Historia Bucka jest tak różnorodna i skomplikowana jak jego styl walki, a jedno jest bezpośrednim wynikiem drugiego. Skutecznie łączy on samodyscyplinę godną pobożnego mnicha, sprytne tworzenie zasadzek używanych często przez przestępców z podziemia oraz taktykę i uzbrojenie żołnierza pierwszej linii. Dawniej był lojalnym członkiem elitarnej grupy bojowej Magistratu, teraz powrócił tam, gdzie to wszystko się zaczęło, Crosswind Hold, aby dołączyć do Ruchu Oporu w ich walce przeciwko Magistratowi.

 Cassie

Widząc, że wszyscy jej przyjaciele opuszczają Greenwood, aby dołączyć do walki przeciwko Magistratowi, Cassie lamentowała nad klątwą, która związała jej więzy krwi z ojczyzną jej rodziny. Kiedy tajemnicza wyrocznia zaoferowała jej ucieczkę od swoich powinności, skorzystała z tej szansy, chociaż wiedziała, że poświęcenie, którego dokonała, będzie ją prześladować. Biorąc ze sobą jedynie zaczarowaną kuszę swojego ojca i swojego wiernego ptaka myśliwskiego, Zigsa, uciekła, żeby dołączyć do Paladynów w oporze przeciwko drakońskiemu Magistratowi.

 Drogoz

Urodzony bez skrzydeł jako zwykły Wyryn, podwładny okrutnego smoka, Drogoz uciekł ze swojej niewoli, używając pary mechanicznych skrzydeł zasilanych przez kryształy, stworzonych przez sprytnego krasnoludzkiego inżyniera. Smocza krew w jego żyłach pulsowała okrucieństwem i chciwością, posyłając go na szał zniszczenia w Królestwie, kiedy gromadził swoją własną hordę – taką, która mogłaby konkurować z prawdziwymi smokami. Kiedy wojna się rozszalała, Drogoz przedzierał się przez niebo, nurkując w dół, aby zmierzyć się ze swoimi wrogami tak szybko i gwałtownie, jak to możliwe.

 Evie

Po tym, jak sprytnie oszukała i uwięziła pierwiastek wielkiego mrozu w magicznym kamieniu, Evie w ciągu nocy zmieniła się z czarodziejki-uczennicy w zimową czarownicę. Chociaż nie była już mile widziana w swojej rodzinnej wiosce, którą pozostawiła niepewnemu losowi, odkryła, że jej talenty są bardzo potrzebne w wojnie z Magistratem. Jej prawdziwe motywacje są jednak tajemnicą, tak jak dokładne szczegóły z jej życia, co sprawia, że jej sprzymierzeńcy kwestionują jej lojalność, jak również to, jak długo może ona mieć nadzieję, że powstrzyma mściwą moc żywiołu.

 Fernando

Chociaż nie posiada szlachetnego urodzenia ani nie przeszedł żadnego prawdziwego treningu bojowego, Fernando przejął płaszcz rycerski, gdy rycerza, któremu służył, spotkał nieoczekiwany los. Od tamtego momentu błąkał się od jednej heroicznej przygody do drugiej, zdobywając sławę w Królestwie. Kiedy Magistrat wezwał wszystkie lojalne domy do przyłączenia się do walki przeciwko Ruchowi Oporu, z dumą posłuchał ich wezwań. Jeśli waleczność Fernando w walce i czarująca pewność siebie potrafią powstrzymać sprzymierzeńców przed poznaniem jego sekretu, może on po prostu żyć, aby zostać bohaterem, ponieważ wie, że może to osiągnąć.

 Grohk

Uderzenie piorunem to zwykle wystarczająco, żeby kogoś zabić, ale po kilkudziesięciu uderzeniach – Grohk wciąż stał. Chociaż minęło trochę czasu, zanim zdał sobie sprawę z tego, że został nasycony mocą kontrolowania błyskawic, dobrze ją wykorzystał, broniąc swojego plemienia przed atakiem goblinów, który w przeciwnym razie zniszczyłby plemię. Widząc, że jego moc jest znakiem od duchów pogody, reszta orków Czerwonej Rzeki natychmiast wyznaczyła go na swojego wodza. Kiedy w Królestwie wybuchła wojna domowa, wyczuł on kolejną burzę i przystąpił do bitwy w imieniu swojego plemienia.

 Grover

Duszą lasu nie jest niewidzialny duch lub pocieszający wiersz o byciu jednością z naturą – to gniewne, chodzące drzewo z wielkim kamiennym toporem. Po dziesięcioleciach spokojnego snu, gdy Grover po raz ostatni chodził po ziemi i pomógł zgładzić plagę goblinów, obudził się kolejny raz, znajdując lasy Królestwa zagrożone rozprzestrzenianiem się humanoidalnej cywilizacji, szalejącą industrializacją i pożarami wojny. Podnosząc swój wierny topór, wkracza w walkę jeszcze raz, chcąc zniszczyć wszystko i wszystkich, którzy mogliby zniszczyć świat przyrody.


Co o tym sądzicie? Jak spodobały Wam się historie powyższych bohaterów? Która okazała się najciekawsza? A może spodziewaliście się czegoś innego? Dajcie znać w komentarzach. Jeśli chcecie, możecie napisać własną wersję historii ulubionej postaci – taką, jaka Waszym zdaniem oddawałaby najlepiej jej charakter.