W czasie trwania IEM-u odwiedzający stoisko producenta będą mogli zgłosić swoją kandydaturę do Team Genesis – aktualnie formowanej drużyny Counter-Strike: Global Offensive. Prócz tego chętni zyskają możliwość porozmawiania z Patrykiem “Rogalikiem” Rogalą, managerem ekipy. Producent przygotuje także sześć stanowisk komputerowych do grania w CS:GO, by każdy mógł już na miejscu pokazać swoje umiejętności.
W trakcie imprezy Genesis zaprezentuje również nowe produkty, m.in. zestaw głośnikowy, mouse bungee czy też nowe obudowy komputerowe. Część z nich będzie dostępna w specjalnych cenach w sklepie producenta, będącym częścią stoiska. W sklepowej ofercie znajdą się również najpopularniejsze produkty z dotychczasowej oferty Genesis. Wśród pozostałych atrakcji nie zabraknie też konkursów z nagrodami – w tym turniejów 1v1 w CS:GO.
Intel Extreme Masters to najdłużej działający cykl e-sportowych turniejów. Impreza potrwa przez dwa weekendy, w dniach od 25 do 26 lutego, a także od 3 do 5 marca. Zawody oczywiście zostaną przeprowadzone na terenie katowickiego Spodka.
O Genesis
Od debiutu na rynku w 2011 roku, marka oferuje wysokiej klasy akcesoria gamingowe, jednocześnie rozwijając i udoskonalając swoje rozwiązania zwracając szczególną uwagą na stosunek jakości do ceny. Niezawodność oraz jakość produktów potwierdzają liczne testy i wyróżnienia przyznawane przez największe media technologiczne.
Nowoczesny design, niezwykła funkcjonalność oraz najnowsze technologie wykorzystywane przy produkcji akcesoriów sprawiają, że produkty Genesis są częstym wyborem graczy w całej Europie.
*Ważna informacja
Natec i Genesis to od pewnego czasu dwie odrębne marki. Pierwszy z wymienionych brandów (Natec) nadal będzie zajmować się dostarczaniem akcesoriów komputerowych i elektroniki użytkowej, zaś Genesis skupi się na sprzęcie przeznaczonym stricte dla graczy.
Decyzja o rozdzieleniu podyktowana jest chęcią dążenia do specjalizacji i skupieniu się na rozwoju w konkretnej gałęzi branży elektronicznej. Producenci rozumieją, że lepiej poznać i spełnić potrzeby konkretnego klienta, niż celować w maksymalnie szeroką grupę odbiorców. Zresztą w ten sposób będzie postępować coraz więcej firm, czy to przez podział czy wydzielaniu się spółek-córek.
Od tej chwili w przypadku akcesoriów dla graczy proszę posługiwać się tylko nazwą Genesis (co prawda na rynku istnieją jeszcze produkty Genesis w starych opakowaniach z nazwą Natec Genesis, ale ta sytuacja z czasem będzie się zmieniać, jak tylko produkty w starych opakowaniach zostaną wyprzedane).