Zapowiedź poprzedniego patcha (OB63) miała miejsce 10 listopada (piątek). Zazwyczaj na How2Play patch notesy możecie znaleźć następnego dnia – czyli w sobotę – natomiast sama aktualizacja na serwery wchodzi zwykle w środę w kolejnym tygodniu (tym razem był to 15 listopada). Jednak w najbliższym czasie ten harmonogram ulegnie małej zmianie.
Zmiany dat ujawniania patchów
…oraz ich wchodzenia na serwery. Zobaczcie informacje od HiRezAlyssy:
Wraz z nadejściem Święta Dziękczynienia (w USA przypadającego w czwartek 23 listopada) pojawi się kilka zmian w harmonogramie patchów Paladins na PC:
- Pogląd patcha OB64 odbędzie się 28 listopada (wtorek w przyszłym tygodniu).
- Patch OB64 na serwery live wejdzie tydzień później – 5 grudnia (wtorek). To oznacza, że ta aktualizacja na serwerze testowym PTS będzie przez cały tydzień.
- Patch OB65 na serwery live wejdzie 13 grudnia (środa), tak jak zazwyczaj.
Źródło: klik.
Z rozpiski wynika więc, że wyjątkowo nadchodząca aktualizacja OB64 na serwerach live będzie przez tydzień zamiast – jak zwykle – dwóch tygodni. Będziemy mieć ją za to dłużej na serwerze PTS (bo cały tydzień zamiast ok. 3 dni).
Hotfix z nerfami Vivian i Terminusa
To jednak nie koniec aktualizacji związanych z Paladins. W związku z powyższymi zmianami na obecnym patchu – OB63 – będziemy grać przez prawie 3 tygodnie. Dzisiaj o godz. 16.00 na serwery wejdzie hotfix z poprawkami bugów oraz zmianami balansu. Pełną rozpiskę aktualizacji możecie znaleźć poniżej.
Zmiany balansu
- Zdrowie
- Zmniejszone z 2300 do 2200.
- Deflector Shield [Q]
- Zdrowie zmniejszone z 1800 do 1400.
- Cooldown zwiększony z 10 s do 13 s.
- Sentinels [E]
- Obrażenia zadawane przez jeden Sentinel zmniejszone z 250 do 200.
- Karty
- Scapegoat
- Procent przekierowywanych obrażeń zmniejszony z 15% do 10%.
- Runic Ammunition
- Zdrowie uzyskane przez obrażenia zadawane tarczom zmniejszone z 10% do 5%.
- Scapegoat
- Zdrowie
- Zmniejszone z 4500 do 4000.
- Power Siphon [Q]
- Koszt energii potrzebnej do użycia zwiększony ze 20% do 25%.
- Shatterfall [F]
- Cooldown zwiększony z 14 s do 15 s.
Poprawki błędów
- Zaimplementowano kilka poprawek dotyczących crashowania się gry.
- Naprawiono problem, w którym Flank Skin Key mógł odblokowywać skórki dla innych klas bohaterów.
- Naprawiono problem, w którym Deflector Shield [Q] Vivian mógł zablokować Dragon Punch [E] Drogoza.
- Naprawiono problem, w którym wierzchowce czasami się nie animowały.
- Naprawiono problem, w którym jeśli jedna osoba w lobby meczu miała Booster Weapon, ikona boostera pokazywała się naprzeciwko gracza na górze ekranu.
- Naprawiono problem, w którym umiejętności Instant Fire nie mogły trafić więcej niż 3 celów.
- Naprawiono problem, w którym quest dotyczący zbierania golda liczył jedną grę jako 1 gold.
- Naprawiono problem, w którym Feudal Chest czasami nie pokazywała przedmiotów, które się z niej losowało.
- Naprawiono problem, w którym czasami nie było słychać dźwięków broni Jenosa w skórce Shatterstar.
- Naprawiono problem, w którym czasami nie było słychać dźwięków ze skina Enforcer Fernando.
- Naprawiono problem, w którym panel z “Ukończ 40 zadań dziennych” nie pokazywał opisu ani nagrody.
- Naprawiono problem, w którym progres dziennego logowania pokazywał się jako 49 710 dni do resetu postępów.
- Naprawiono brakujący podgląd skinów do wierzchowców pod szczegółami dotyczącymi Diamond Chest.
- Naprawiono błąd związany z migotaniem sprayów.
- Naprawiono problem, w którym efekt mgły nie pojawiał się poza obszarem mapy.
- Naprawiono nazwy i opisy elementów kosmetycznych, które w kilku wersjach językowych były ucięte.
- Kilka poprawek w interfejsie dotyczących nakładających się paneli, ukrytego tekstu itp.
- Naprawiono nieprawidłowy sposób nabijania się questów.
Źródło: klik.
Czyli na nową mapę związaną z Magistratem jeszcze trochę poczekamy… Twórcy potwierdzili, że wejdzie ona do gry wraz w patchem OB64.