Paladins r.

W tym tygodniu zapowiedzi patcha z Paladins nie będzie

Podglądy nowych patchów w Paladins pojawiają się co dwa tygodnie - zgodnie z tą zasadą kolejny powinien mieć miejsce w ten piątek. Tym razem tak się jednak nie stanie. Dlaczego?

Zapowiedź poprzedniego patcha (OB63) miała miejsce 10 listopada (piątek). Zazwyczaj na How2Play patch notesy możecie znaleźć następnego dnia – czyli w sobotę – natomiast sama aktualizacja na serwery wchodzi zwykle w środę w kolejnym tygodniu (tym razem był to 15 listopada). Jednak w najbliższym czasie ten harmonogram ulegnie małej zmianie.

Zmiany dat ujawniania patchów

…oraz ich wchodzenia na serwery. Zobaczcie informacje od HiRezAlyssy:

Wraz z nadejściem Święta Dziękczynienia (w USA przypadającego w czwartek 23 listopada) pojawi się kilka zmian w harmonogramie patchów Paladins na PC:

  • Pogląd patcha OB64 odbędzie się 28 listopada (wtorek w przyszłym tygodniu).
  • Patch OB64 na serwery live wejdzie tydzień później – 5 grudnia (wtorek). To oznacza, że ta aktualizacja na serwerze testowym PTS będzie przez cały tydzień.
  • Patch OB65 na serwery live wejdzie 13 grudnia (środa), tak jak zazwyczaj.
Źródło: klik.

Z rozpiski wynika więc, że wyjątkowo nadchodząca aktualizacja OB64 na serwerach live będzie przez tydzień zamiast – jak zwykle – dwóch tygodni. Będziemy mieć ją za to dłużej na serwerze PTS (bo cały tydzień zamiast ok. 3 dni).

Hotfix z nerfami Vivian i Terminusa

To jednak nie koniec aktualizacji związanych z Paladins. W związku z powyższymi zmianami na obecnym patchu – OB63 – będziemy grać przez prawie 3 tygodnie. Dzisiaj o godz. 16.00 na serwery wejdzie hotfix z poprawkami bugów oraz zmianami balansu. Pełną rozpiskę aktualizacji możecie znaleźć poniżej.

Zmiany balansu

 Vivian

  • Zdrowie
    • Zmniejszone z 2300 do 2200.
  • Deflector Shield [Q]
    • Zdrowie zmniejszone z 1800 do 1400.
    • Cooldown zwiększony z 10 s do 13 s.
  • Sentinels [E]
    • Obrażenia zadawane przez jeden Sentinel zmniejszone z 250 do 200.
  • Karty
    • Scapegoat
      • Procent przekierowywanych obrażeń zmniejszony z 15% do 10%.
    • Runic Ammunition
      • Zdrowie uzyskane przez obrażenia zadawane tarczom zmniejszone z 10% do 5%.

 Terminus

  • Zdrowie
    • Zmniejszone z 4500 do 4000.
  • Power Siphon [Q]
    • Koszt energii potrzebnej do użycia zwiększony ze 20% do 25%.
  • Shatterfall [F]
    • Cooldown zwiększony z 14 s do 15 s.

Poprawki błędów

  • Zaimplementowano kilka poprawek dotyczących crashowania się gry.
  • Naprawiono problem, w którym Flank Skin Key mógł odblokowywać skórki dla innych klas bohaterów.
  • Naprawiono problem, w którym Deflector Shield [Q] Vivian mógł zablokować Dragon Punch [E] Drogoza.
  • Naprawiono problem, w którym wierzchowce czasami się nie animowały.
  • Naprawiono problem, w którym jeśli jedna osoba w lobby meczu miała Booster Weapon, ikona boostera pokazywała się naprzeciwko gracza na górze ekranu.
  • Naprawiono problem, w którym umiejętności Instant Fire nie mogły trafić więcej niż 3 celów.
  • Naprawiono problem, w którym quest dotyczący zbierania golda liczył jedną grę jako 1 gold.
  • Naprawiono problem, w którym Feudal Chest czasami nie pokazywała przedmiotów, które się z niej losowało.
  • Naprawiono problem, w którym czasami nie było słychać dźwięków broni Jenosa w skórce Shatterstar.
  • Naprawiono problem, w którym czasami nie było słychać dźwięków ze skina Enforcer Fernando.
  • Naprawiono problem, w którym panel z “Ukończ 40 zadań dziennych” nie pokazywał opisu ani nagrody.
  • Naprawiono problem, w którym progres dziennego logowania pokazywał się jako 49 710 dni do resetu postępów.
  • Naprawiono brakujący podgląd skinów do wierzchowców pod szczegółami dotyczącymi Diamond Chest.
  • Naprawiono błąd związany z migotaniem sprayów.
  • Naprawiono problem, w którym efekt mgły nie pojawiał się poza obszarem mapy.
  • Naprawiono nazwy i opisy elementów kosmetycznych, które w kilku wersjach językowych były ucięte.
  • Kilka poprawek w interfejsie dotyczących nakładających się paneli, ukrytego tekstu itp.
  • Naprawiono nieprawidłowy sposób nabijania się questów.
Źródło: klik.

Czyli na nową mapę związaną z Magistratem jeszcze trochę poczekamy… Twórcy potwierdzili, że wejdzie ona do gry wraz w patchem OB64.