Paladins r.

Przecieki z Paladins: nowe skiny dla Torvalda i rework rankedów

DJ Maeve, Ninja Skye, Samurai Ash... To tylko niektóre z nadchodzących skinów w Paladins. Oprócz tego mamy szczegóły dotyczące nowego systemu rankedów, a także informacje o nowych mapach i skrzyni. Sprawdźcie.

Czas na kolejną garść informacji, które udało się znaleźć w plikach gry. Zobaczcie, jakie czekają na nas nowości w grze.

Nowe skiny

  • Torvald: Steampunk, Cosmic Mastery, Obsidian Mastery,
  • Willo: Dark Ember (mroczny żar”),
  • Viktor: Space (“kosmiczny”, “przestrzeń kosmiczna”),
  • Ash: Samurai,
  • Zhin: Necro (przedrostek “necro” oznacza powiązanie ze śmiercią),
  • Lex: Necro,
  • Maeve: DJ,
  • Seris: Community (skin wybrany przez społeczność),
  • Kinessa: Neon,
  • Skye: Ninja,
  • Lian: Condemn (“potępiona”),
  • Mal’Damba: Villain (“czarny charakter”, “łotr”) – tylko broń.

Skrzynie

Prawdopodobnie zostanie dodana nowa skrzynia – Legendary Chest. Z jej opisu można wywnioskować, że będzie ona gwarantować wydropienie Karty Legendarnej przy każdym otworzeniu.

Mapy

W plikach gry udało się znaleźć takie nazwy jak Triumph i Halloween Event. Najprawdopodobniej więc możemy się spodziewać jakiegoś specjalnego wydarzenia z okazji Halloween na kompletnie nowej mapie.

System rankedów

dj maeve

Nowy system rankedów zachowa charakter poziomowy – będzie podzielony na dywizje (podobnie jak to ma miejsce w LoL-u). Ich pełna lista wygląda tak:

  • Poziom kwalifikacyjny (prawdopodobnie dotyczy placementów),
  • Bronze V,
  • Bronze IV,
  • Bronze III,
  • Bronze II,
  • Bronze I,
  • Silver V,
  • Silver IV,
  • Silver III,
  • Silver II,
  • Silver I,
  • Gold V,
  • Gold IV,
  • Gold III,
  • Gold II,
  • Gold I,
  • Platinum V,
  • Platinum IV,
  • Platinum III,
  • Platinum II,
  • Platinum I,
  • Diamond V,
  • Diamond IV,
  • Diamond III,
  • Diamond II,
  • Diamond I,
  • Master,
  • Grandmaster.

Niektóre z zadań związanych z rankedami:

  • Osiągnij Gold V,
  • Wygraj 100 gier,
  • Wygraj 200 gier,
  • Zagraj 25 gier.

Aby mieć możliwość wejścia do kolejki w celu zagrania rankeda, wszyscy członkowie drużyny będą musieli mieć co najmniej 15. level.

Nowi bohaterowie

Jenos (Astro)

Nazwa Astro została zmieniona na Jenos. Zobaczcie poprzedni wpis o przeciekach na jego temat, by przeczytać opisy jego kart i podstawowe informacje: klik. Tego bohatera poznamy już w przyszłym tygodniu!

Tutaj możecie zobaczyć jego oficjalny trailer.

Dodano do niego kilka zmian. Wiadomo już, że jego umiejętność Astral Mark naznacza obiekt/cel, a Light Speed wiąże się ze zwiększaniem prędkości poruszania. Jeśli chodzi o zmiany jego kart, nowością są następujące aktualizacje:

  • NOWE! – Nazwa nieznana
    • [Gravity Lift] Jeśli ofiara umiejętności Gravity Lift umrze w przeciągu 5 sekund od uderzenia tą umiejętnością, karta zmniejsza wszystkie aktywne cooldowny o 15/30/45/60%.
  • NOWE Dead Space
    • [Astral Mark] Astral Mark leczy Cię o 30/60/90/120 zdrowia na sekundę, kiedy jest aktywne na sojuszniku.
  • ZMIENIONE! – Space Jam
    • [Light Speed] Zwiększa wysokość Twojego skoku o 10/20/30/40% podczas używania Light Speed.
    • [Light Speed] Zwiększa wysokość Twojego skoku o 15/30/45/60% podczas używania Light Speed.

Projekty reszty bohaterów

Do plików gry dodano projekt nowego championa – Demon. Wiadomo, że aktualnie jest on Flankerem, ma 2350 HP i niską prędkość poruszania się (370 – tyle samo, co Ying). Broń, którą trzyma w ręku, aktualnie ma nazwę “Default MP5” i zadaje ona 70 obrażeń na strzał. Bohater posiada kilka tych samych cech, co Owl (przeczytaj o tym bohaterze: klik) – istnieje pewne podejrzenie, że Owl i Demon to ta sama postać. Na razie wiadomo też to, że może on przybliżać swoje pole widzenia za pomocą broni, a kiedy strzela, kamera “się trzęsie” (być może to jakiś kolejny snajper?).

Dodano również bohatera, który nazywa się Survivor. Wygląda na to, że znajduje się on w fazie eksperymentalnej (tak samo jak Demon). Ma 2400 HP, 385 prędkości poruszania się, aktualnie jego umiejętności są miksem skilli innych championów.

Źródła: klik, klik.