Paladins r.

Patch przełożony. Czy Hi-Rez uważa, że OB64 jest niedopracowany?

Podczas gdy gracze czekają na aktualizację OB64, Hi-Rez wciąż odkłada jej wejście na serwery. Ile będziemy musieli jeszcze czekać na finalną wersję reworku kart (i na lore)? 

Wygląda na to, że twórcom bardzo zależy na dopieszczeniu nowego systemu kart, zanim w ostatecznej wersji wprowadzą go do gry. Dodano już szóstą aktualizację serwera testowego PTS, a co za tym idzie – nie zagramy na OB64 dzisiaj (tak jak zakładano).

Dopiero za tydzień

Wejście OB64 na serwery zostało przełożone na przyszły tydzień, żeby umożliwić nam dodanie poprawek, poprawek bugów i balansu. Gracze powinni spodziewać się regularnych aktualizacji serwera PTS w ciągu tego tygodnia, tak byśmy mogli udoskonalać jakość patcha.

Przypomnijmy, że pierwotnie OB64 miał wejść na serwery 5 grudnia (co już było przesunięciem “zwykłej” daty z powodu Święta Dziękczynienia). Pisaliśmy o tym tutaj. Następnie jego wydanie przeniesiono o jeden dzień (6 grudnia), po czym datę ustalono na 13 grudnia (czyli dzisiaj). Po tym dodatkowo na serwer PTS dodano sporą aktualizację (zobacz: Aktualizacja OB64 na serwerze PTS – ogromne zmiany nowego systemu kart).

Którego dnia w przyszłym tygodniu dokładnie wyjdzie patch? Tego póki co nie wiadomo. Wiemy natomiast inną rzecz:

Aktualizacja OB65 będzie w przyszłym roku

OB65 nie zostanie wydany do 10 stycznia 2018 roku (wejdzie na serwery po przerwie świątecznej i HRX).

To jednocześnie oznacza, że sama zapowiedź OB65 zostanie ujawniona w pobliżu tej daty. Open Beta 64 jest więc ostatnim patchem w tym roku.

Szósta aktualizacja PTS-a

Jak już wyżej było wspomniane, Hi-Rez dodał kolejny update na PTS-ie. Tym razem nie są to zmiany rozmiarów poprzedniej aktualizacji (gdzie dodano wiele modyfikacji związanych z nowym systemem kart), jednak w większości poprawki bugów i ogólne mające na celu lepsze wypróbowanie reworku kart na serwerze testowym. Twórcy wpadli jednak na inny pomysł.

Nie jest to jeszcze testowane na PTS-ie, ale aktualne zamiary są takie, aby podzielić kolejki na dwie grupy (nazwy nie są finalne, system może ulec zmianie).

  • Tryb normalny/nowy system kart
    • Zastosowanie mają takie levele kart, które gracz wyfarmił przez kolekcjonowanie duplikatów (poziomy 1-10).
    • Daje pełne nagrody, razem z pierwszą wygraną dnia danym bohaterem i nagrodą w postaci Champion Chest (do 5 na dzień na każdego championa).
    • Kolejki:
      • Unbound Siege (Oblężenie),
      • Unbound Onslaught (Szturm),
      • dodatkowe tryby niedługo zostaną dodane.
  • Tryb klasyczny
    • Ustawia wszystkie karty dla wszystkich graczy na poziomie 4.
    • Nie daje nagród za pierwszą wygraną dnia bohaterem.
    • Kolejki:
      • Siege (Oblężenie) – nierankingowa,
      • Payload (Ładunek) – nierankingowa,
      • Ranked Siege (rankingowa, Oblężenie).

Dokładną listę poprawek możecie znaleźć tutaj: zobacz.


Jak sądzicie, ciągłe szlifowanie nowego systemu na serwerze testowym będzie pozytywne w skutkach? Wygląda na to, że Hi-Rez uparcie pozostaje przy swoim pomyśle na rework kart…

Rysunek na miniaturce autorstwa Rogeri-A.