Paladins r.

Paladins: duże zmiany systemów cen, esencji i nagród

Zmiany m.in. systemu otrzymywania nagród za dzienne logowanie, aktualizacja cen za skiny i doświadczenia potrzebnego do osiągnięcia poziomu. Sprawdźcie szczegóły.

Hi-Rez:

Aktualnie odblokowywanie kart jest zbyt trudne. Naszym celem zawsze było zaoferowanie znaczącej progresji postaci, kiedy gracie w Paladins. Jednak śledząc Wasze wypowiedzi i monitorując dane, stało się jasne, że czas, który jest potrzebny na nabycie kart, jest zbyt długi.

W patchu OB54 zajmiemy się tą kwestią pod kilkoma różnymi kątami. Teraz gracze będą otrzymywać skrzynie szybciej, wraz z niższymi kosztami ich craftowania (bez redukcji duplikatów). Będą dostępne nowe możliwości zarobienia esencji oraz 60-procentowy wzrost tygodniowych nagród ze złota. Posiadanie zdrowej “ekonomii” jest związane z balansem, więc koszty golda za akcesoria do skórek oraz ceny championów zostaną zwiększone.

Lista zmian

Doświadczenie

  • Doświadczenie wymagane do osiągnięcia poziomu między levelami 1. a 50. zostało zmniejszone
    • Wcześniej wymagania dotyczące doświadczenia pozwalały na zdobycie 1 miliona EXP-a na level na poziomie 30., teraz ta ilość doświadczenia pozwala na zdobycie levelu 50.
    • W rezultacie prawie wszyscy gracze zobaczą wzrost swojego levelu, a poziomy 1.-50. będą wymagać średnio o 35% mniej doświadczenia, by je osiągnąć.

Craftowanie kart

  • Zmniejszenie cen kart
    • Poziom Legendarny: 12 000  do 10 000 .
    • Poziom Epicki: 5 000  do 4 000 .
    • Poziom Rzadki: 1 250  do 1 000 .
    • Poziom Zwyczajny: 500  do 350 .

Otrzymywanie nagród

paladins zmiany
Tak będą teraz wyglądać nagrody za dzienne logowanie.
  • Nagrody za dzienne logowanie
    • Teraz otrzymamy 250 esencji  w 4. dzień (zamiast 350 golda ).
    • Teraz otrzymamy 500 esencji  w 5. dzień (zamiast 500 golda ).
    • Teraz otrzymamy 1 000 esencji  w 6. dzień (zamiast 15 kryształów ).
  • Zwiększona ilość golda za wykonywanie zadań oraz dodanie esencji jako nagrody
    • Cry Havok!
      • Teraz daje 1250 golda  (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Damage.
    • Hold the Front
      • Teraz daje 1250 golda  (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Frontline.
    • Blindsider
      • Teraz daje 1250 golda  (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Flank.
    • Never say Die
      • Teraz daje 1250 golda  (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Support.
    • Adventure Awaits
      • Teraz daje 1000 esencji  i wymaga zagrania 10 gier.
    • Champion
      • Teraz daje 1000 esencji  i wymaga wygrania 6 gier.
    • Together, Indomitable
      • Teraz daje 1000 esencji  i wymaga wygrania 4 gier w drużynie.

Zmiany cen

  • Zmiany cen bohaterów
    • Bohaterowie wcześniej kosztujący 7 500 golda   teraz kosztują 12 500 golda .
    • Bohaterowie wcześniej kosztujący 5 000 golda teraz kosztują 7 500 golda .
    • Bohaterowie wcześniej kosztujący 4 000 golda teraz kosztują 5 000 golda .
  • Zmiany cen elementów kosmetycznych z poziomów Common (Zwyczajny) i Uncommon (Rzadki)
    • Cena skina do bohatera poziomu Common
      • Cena za golda zwiększona z 9 500   do 14 250 .
      • Cena za kryształy zmniejszona z 75  do 50 .
    • Cena skina do broni poziomu Common
      • Cena za golda zwiększona z 4 750  do 7 125 .
      • Cena za kryształy zmniejszona z 50  do 25 .
    • Cena pakietu mowy poziomu Common
      • Cena za golda zwiększona z 4 750  do 7 125 .
      • Cena za kryształy zmniejszona z 50  do 25 .
    • Cena skina do bohatera poziomu Uncommon
      • Cena za golda zwiększona z 15 000  do 22 500 .
      • Cena za kryształy zmniejszona z 100  do 75 .
    • Cena skina do broni poziomu Uncommon
      • Cena za golda zwiększona z 9 500  do 14 250 .
      • Cena za kryształy zmniejszona z 75  do 50 .

Skrzynie

  • Wskaźnik dropu elementów kosmetycznych z Radiant Chest
    • Wskaźnik dropu elementów kosmetycznych z Radiant Chests zwiększony o 33%.

Co sądzicie o tych zmianach? Oceniacie je na plus?