Paladins: duże zmiany systemów cen, esencji i nagród
Zmiany m.in. systemu otrzymywania nagród za dzienne logowanie, aktualizacja cen za skiny i doświadczenia potrzebnego do osiągnięcia poziomu. Sprawdźcie szczegóły.
Hi-Rez:
Aktualnie odblokowywanie kart jest zbyt trudne. Naszym celem zawsze było zaoferowanie znaczącej progresji postaci, kiedy gracie w Paladins. Jednak śledząc Wasze wypowiedzi i monitorując dane, stało się jasne, że czas, który jest potrzebny na nabycie kart, jest zbyt długi.
W patchu OB54 zajmiemy się tą kwestią pod kilkoma różnymi kątami. Teraz gracze będą otrzymywać skrzynie szybciej, wraz z niższymi kosztami ich craftowania (bez redukcji duplikatów). Będą dostępne nowe możliwości zarobienia esencji oraz 60-procentowy wzrost tygodniowych nagród ze złota. Posiadanie zdrowej “ekonomii” jest związane z balansem, więc koszty golda za akcesoria do skórek oraz ceny championów zostaną zwiększone.
Lista zmian
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane do osiągnięcia poziomu między levelami 1. a 50. zostało zmniejszone
Wcześniej wymagania dotyczące doświadczenia pozwalały na zdobycie 1 miliona EXP-a na level na poziomie 30., teraz ta ilość doświadczenia pozwala na zdobycie levelu 50.
W rezultacie prawie wszyscy gracze zobaczą wzrost swojego levelu, a poziomy 1.-50. będą wymagać średnio o 35% mniej doświadczenia, by je osiągnąć.
Craftowanie kart
Zmniejszenie cen kart
Poziom Legendarny: 12 000 do 10 000.
Poziom Epicki: 5 000 do 4 000.
Poziom Rzadki: 1 250 do 1 000.
Poziom Zwyczajny: 500 do 350.
Otrzymywanie nagród
Tak będą teraz wyglądać nagrody za dzienne logowanie.
Nagrody za dzienne logowanie
Teraz otrzymamy 250 esencji w 4. dzień (zamiast 350 golda ).
Teraz otrzymamy 500 esencji w 5. dzień (zamiast 500 golda ).
Teraz otrzymamy 1 000 esencji w 6. dzień (zamiast 15 kryształów ).
Zwiększona ilość golda za wykonywanie zadań oraz dodanie esencji jako nagrody
Cry Havok!
Teraz daje 1250 golda (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Damage.
Hold the Front
Teraz daje 1250 golda (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Frontline.
Blindsider
Teraz daje 1250 golda (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Flank.
Never say Die
Teraz daje 1250 golda (zamiast 750) i wymaga zagrania 5 gier jako champion z kategorii Support.
Adventure Awaits
Teraz daje 1000 esencji i wymaga zagrania 10 gier.
Champion
Teraz daje 1000 esencji i wymaga wygrania 6 gier.
Together, Indomitable
Teraz daje 1000 esencji i wymaga wygrania 4 gier w drużynie.
Zmiany cen
Zmiany cen bohaterów
Bohaterowie wcześniej kosztujący 7 500 golda teraz kosztują 12 500 golda.
Bohaterowie wcześniej kosztujący 5 000 golda teraz kosztują 7 500 golda.
Bohaterowie wcześniej kosztujący 4 000 golda teraz kosztują 5 000 golda.
Zmiany cen elementów kosmetycznych z poziomów Common (Zwyczajny) i Uncommon (Rzadki)
Cena skina do bohatera poziomu Common
Cena za golda zwiększona z 9 500 do 14 250.
Cena za kryształy zmniejszona z 75 do 50.
Cena skina do broni poziomu Common
Cena za golda zwiększona z 4 750 do 7 125.
Cena za kryształy zmniejszona z 50 do 25.
Cena pakietu mowy poziomu Common
Cena za golda zwiększona z 4 750 do 7 125.
Cena za kryształy zmniejszona z 50 do 25.
Cena skina do bohatera poziomu Uncommon
Cena za golda zwiększona z 15 000 do 22 500.
Cena za kryształy zmniejszona z 100 do 75.
Cena skina do broni poziomu Uncommon
Cena za golda zwiększona z 9 500 do 14 250.
Cena za kryształy zmniejszona z 75 do 50.
Skrzynie
Wskaźnik dropu elementów kosmetycznych z Radiant Chest
Wskaźnik dropu elementów kosmetycznych z Radiant Chests zwiększony o 33%.
Co sądzicie o tych zmianach? Oceniacie je na plus?
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies