Sprawdźcie opis patcha OB61. Opisano m.in. nowego tanka, którym jest Terminus. Poznajcie jego umiejętności i zestaw kart. Poza tym pojawiło się sporo nowych dodatków w postaci skórek i skrzyni. Wprowadzono także zmiany balansu, które warto poznać.
Relentless
opis patcha Open Beta 61 | 18 października
Nowy bohater: Terminus, The Fallen
Zobacz też: Nowy bohater w Paladins: Terminus
- Zdrowie: 4900
Umiejętności
- [LPM] Massacre Axe
- Przesuwa swój topór w dużym łuku co każde 1,1 s. Wrogowie trafieni bronią otrzymają 700 obrażeń.
- [PPM] Calamity Blast
- Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 250 obrażeń. Wystrzeliwuje dodatkowy pocisk za każdy dodatkowy ładunek Calamity Charge, który zgromadzisz.
- [Q] Power Siphon
- Tworzy silny lej, który pochłania wrogie pociski. Za każde pochłonięte 1200 obrażeń generuje i gromadzi ładunek Calamity Charge. Możesz zgromadzić do 4 takich ładunków.
- [F] Shatterfall
- Wyskakuje w powietrze, wbijając swój topór w ziemię, zadając 500 obrażeń i spowalniając wrogów, którzy znajdują się naprzeciwko o 60% na 2 s.
- [E] Reanimation
- Powraca do życia po 2,5 s razem z ogromną eksplozją nekromantycznej energii, która zadaje 4000 obrażeń bohaterom pod wpływem umiejętności.
Karty Legendarne
- Undying
- [Armor] Mając poniżej 50% HP, zyskuje 35% redukcji obrażeń.
- Decimation
- [Calamity Blast] Naładowany Calamity Blast [PPM] zadaje dodatkowe 100 obrażeń na każdy ładunek.
- Crush
- [Shatterfall] Umiejętność Shatterfall [F] stunuje wrogów pod jej wpływem na 1 s. Już ich nie spowalnia.
Karty
- We can rebuild him
- [Armor] Poniżej 50% zdrowia otrzymuje 5/10/15/20% więcej zdrowia z leczenia.
- Forsaken
- [Armor] Zyskuje 8/16/24/32% redukcji na efekty kontroli tłumu.
- It Follows
- [Armor] Nie możesz być spowolniony poniżej 60/70/80/90% swojej bazowej prędkości poruszania się.
- Hulking Monstrosity
- [Armor] Zyskuje 150/300/450/600 zdrowia.
- It Watches
- [Calamity Blast] Wrogowie pod wpływem naładowanego Calamity Blast zostają ujawnieni na 1/2/3/4 s.
- Abomination
- [Calamity Blast] Strzały z naładowanego Calamity Blast redukują leczenie wroga na 2 sekundy o 5/10/15/20% na każdy ładunek.
- Devastation
- [Calamity Blast] Zabójstwa dokonane przez naładowane Calamity Blast generują 1/2/3/4 nowych ładunków.
- Strength of Stone
- [Calamity Blast] Zyskuje 6/12/18/24% redukcji obrażeń bazującej na numerze ładunków, które zgromadzisz.
- It Waits
- [Power Siphon] Pole pochłaniania pocisków na 4 s zyskuje 1/2/3/4 ładunków.
- Powerslave
- [Power Siphon] Zmniejsza własne spowolnienie spowodowane używaniem umiejętności o 15/30/45/60%.
- Playing God
- [Power Siphon] Leczy za 5/10/15/20% pochłoniętych obrażeń.
- Necromantic Might
- [Power Siphon] Zmniejsza obrażenia wymagane do wygenerowania ładunku o 100/200/300/400.
- Wrecking Ball
- [Shatterfall] Zwiększa odległość skoku umiejętności Shatterfall o 10/20/30/40%.
- Despoiler
- [Shatterfall] Każdy wróg będący pod wpływem Shatterfall leczy Cię o 100/200/300/400 zdrowia.
- Blood and Stone
- [Shatterfall] Zyskuje 10/20/30/40% kradzieży życia przeciwko wrogom będącym pod wpływem umiejętności na 3 s.
- Unfeeling
- [Shatterfall] Zyskuje 8/16/24/32% redukcji obrażeń na 2 s po wylądowaniu z umiejętności Shatterfall.
Ogólne
- Przełączanie na perspektywę osoby trzeciej (nie w grach rankingowych lub e-sportowych).
- Eksperymentujemy nad możliwością przełączania między kamerą 3-osobową a 1-osobową. Używanie tej opcji jest możliwe jedynie w kolejkach casualowych (Casual Queues) oraz jako opcja dla graczy tworzących gry niestandardowe. Możecie spodziewać się ankiety dotyczącej tej funkcji. W przyszłości może ona zostać zmieniona lub usunięta.
- Dodatkowe informacje na ekranie ładowania gry.
- Nadchodzące mecze Paladins Premier League.
- Rady dotyczące danego trybu gry.
- Usunięto nakładkę efektów kontroli tłumu w trybie 1-osobowym.
- W interfejsie wyświetlanym podczas gry dodano informacje o cooldownach kart.
- Dodano dodatkowe dźwięki dla poniższych:
- tańców: Lex, Pip, Sha Lin, Ying,
- Mastery: Barik, Pip, Seris,
- emotek: domyślny Talus, Home Run.
Poprawki błędów
- Zajęto się problemem, w którym bohaterowie załadowywali się bez broni.
- Naprawiono błąd, w którym nie odtwarzały się odpowiednie efekty i komentarze lektora podczas otrzymywania elementów kosmetycznych i kart podczas otwierania Radiant Chests.
- Wyregulowano poziom głośności Evie Bewitched, Androxus Shattermaw i przypomnień na chacie.
- Naprawiono błąd, w którym głos Troublemaker Evie zaczynano słyszeć z za dalekiej odległości.
- Naprawiono błąd, w którym maksymalne wartości HP nie wracały do oczekiwanych po ich zmienieniu.
- Naprawiono błąd, w którym słychać było dźwięki pocisków podczas ładowania do meczu.
- Tryb obserwatora:
- Naprawiono błąd z kamerą spadającą poza mapę.
- Naprawiono perspektywę Barika podczas śmierci zablokowaną do kamery ragdoll’u.
- Naprawiono błąd z liniami głosowymi, które odtwarzały się dwa razy.
- Naprawiono błąd z pociskami Ruckusa, które wystrzeliwały się tylko z jednej broni.
- Naprawiono błąd z broniami używającymi promieni, które nie renderowały się w trybie obserwatora.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukazanie się ikonki leczenia.
Modyfikacje
VIP
Ekskluzywny kontent:
Drogoz
- DZ-03 Draco
- Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy + Spray
Bomb King
- Emotka: Wick Whip
Aktualna rotacja:
- Tyra
- Dire Wolf Collection
- Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy + Spray
- Dire Wolf Collection
Bohaterowie
Jenos
- Resplendent (Facebook)
- Skin postaci + Skin broni
Skye
- Pilot Suit (Uncommon)
- Skin postaci + Skin broni
Talus
- Oni (Epic)
- Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy
Terminus
- Thrall (Common)
- Skin postaci
- Skin broni
- Monolith (Uncommon)
- Skin postaci
- Skin broni
Fernando
- Emotka: Liquid Courage
Maeve
- Emotka: Calling Card
Skrzynie
- Feudal Chest
Mapy
- Rotacja map testowych: Bash (Siege)
Balans
Ogólne
- Zmniejszenie zysków
- Funkcjonalność zmniejszania zysków z poszczególnych efektów została znormalizowana dla takich atrybutów jak:
- prędkość poruszania się, spowolnienie, redukcja obrażeń, wzmacnianie obrażeń, zwiększanie obrażeń, redukcja leczenia, zwiększanie leczenia, redukcja efektów kontroli tłumu, redukcja odepchnięć, redukcja cooldownów i kradzież życia.
- Prędkość poruszania się teraz maksymalnie można zwiększyć o 150%.
- Wszystkie inne atrybuty można teraz maksymalnie zwiększyć o 95%.
- Zmniejszenie zysków nie wejdzie w życie, dopóki gracz nie będzie mieć co najmniej 30-procentowej zmiany danego atrybutu.
- Gracz zawsze otrzyma pełną wartość swojego pojedynczego, najwyższego bonusu w danym atrybucie, a wszystkie inne bonusy go dotyczące pomniejszą się na podstawie tej najwyższej wartości.
- Na przykład: gracz ma 4 bonusy do prędkości poruszania się, które wynoszą: 30%, 20%, 20%, 10%. W tej sytuacji gracz ma gwarancję uzyskania pełnej wartości z bonusu wynoszącego 30%, a pozostałe z nich zmniejszą się odpowiednio względem tych 30%. Całkowita prędkość poruszania się będzie wynosić 55,00%.
- Atrybuty, które przeciwstawiają się sobie, będą stackowały swoje zmniejszone wartości w stosunku do siebie nawzajem.
- Prędkość poruszania przeciwstawia się spowolnieniom. Redukcja obrażeń przeciwstawia się zwiększeniu obrażeń. Leczenie przeciwstawia się redukcji leczenia.
- Formuła dotycząca zmniejszonego zwrotu bonusowej prędkości poruszania:
- x = maksymalny bonus prędkości poruszania się,
- m = najwyższy pojedynczy bonus do prędkości poruszania,
- y = ostatecznie obniżona wartość,
- y = m+(1,5-m)*((x-m)/((x-0,3)+1,36))
- Formuła dotycząca zmniejszonego zwrotu wszystkich innych atrybutów:
- x = maksymalny bonus danego atrybutu,
- m = najwyższy pojedynczy bonus do danego atrybutu,
- y = ostatecznie obniżona wartość,
- y = m+(0,95-m)*((x-m)/((x-0,3)+0,8))
- Funkcjonalność zmniejszania zysków z poszczególnych efektów została znormalizowana dla takich atrybutów jak:
- Karty Legendarne
- Tinkerin
- Obrażenia zmniejszone z 650 do 550.
- Architectronics
- Już nie sprawia, że Twoje wieżyczki będą natychmiast strzelać.
- Tinkerin
- Zdrowie zmniejszone z 2800 do 2300.
- Bazowa prędkość poruszania się zwiększona z 380 do 385.
- Shotgun [LPM]
- Obrażenia zwiększone z 570 do 800.
- Ilość amunicji zmniejszona z 6 do 4.
- Prędkość przeładowania jest szybsza.
- Mniej niekonsekwentny rozrzut pocisków.
- Net Shot [PPM]
- Nowa wizualna informacja na temat broni wskazująca, że Net Shot jest gotowy do użycia.
- Cooldown zmniejszony z 12 s do 10 s.
- Kolizja pocisków zwiększona.
- Prędkość pocisku zwiększona z 260 do 350.
- Zasięg zwiększony z 150 do 250.
- Bazowy czas trwania zwiększony z 1,5 s do 2 s.
- Obrażenia zwiększone z 150 do 200.
- Recovery [Q]
- Teraz jest 1-sekundowym wzmocnieniem, które leczy Cię o 1000 zdrowia.
- Heroic Leap [F]
- Cooldown zwiększony z 6 s do 10 s.
- Buck Wild [E]
- Zyskuje prędkość ataku zwiększoną o 60% i nieskończoną ilość amunicji.
- Już nie zwiększa obrażeń z broni.
- Już nie resetuje cooldownów.
- Karty Legendarne
- Bulk Up
- Zmieniono na: Używanie Recovery [Q] natychmiast leczy za dodatkowe 600 zdrowia i zwiększa Twoją maksymalną ilość zdrowia o 300 na 5 s.
- Ensnare
- Dodatkowe obrażenia zmniejszone z 60% do 30%.
- Bounce House
- Dodatkowe obrażenia zwiększone z 450 do 600.
- Odepchnięcie zwiększone o 50%.
- Bulk Up
- Karty
- Deep Breath
- Zmieniono na: Zyskuje 8/16/24/32% redukcji obrażeń na 2 sekundy po aktywacji Recovery [Q].
- Vigor
- Zmieniono na: Aktywacja Recovery [Q] generuje 1/2/3/4 amunicji.
- Giga Siphon
- Zmieniono na: Po tym, gdy czas trwania Recovery [Q] się skończy, zyskuje 8/16/24/32% kradzieży życia na 4 s.
- Bully
- Wartość kradzieży życia zwiększona z 8/16/24/32% do 10/20/30/40%.
- Deep Breath
- Poppy Bomb [F]
- Naprawiono błąd, w którym Poppy Bomb mogła uderzyć wrogów przez ściany, jeśli została zdetonowana w powietrzu.
- King Bomb [E]
- Naprawiono błąd, w którym Bomb King nie mógł się ruszyć po zderzeniu z umiejętnością Spite [E] Zhina.
- Karty
- Bob and Weave
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 40/80/120/160% do 35/70/105/140%.
- Bob and Weave
- Daggers [LPM]
- Obrażenia zmniejszone z 450 do 420 na uderzenie.
- Midnight [E]
- Teraz na czas trwania efektu będzie wpływać item Resilience (Odporność).
- Czas trwania nie może zostać zmniejszony poniżej 2 s.
- Karty Legendarne
- Artful Dodger
- Już nie oczyszcza z osłabień, ale wciąż usuwa efekty kontroli tłumu.
- Cat Burglar
- Obrażenia zwiększone z 20% do 30%.
- Teraz działa na pierwsze 2 wystrzały przez 5 s po użyciu Prowl [F].
- Artful Dodger
- Ancient Rage [E]
- Naprawiono błąd, w którym jeśli zdrowie Makoy było niższe niż 4800 po skończeniu trwania ultimate’u, tracił on dodatkowe zdrowie.
- Naprawiono błąd, w którym Makoa mógł użyć ulta, kiedy był uciszony przez Torvalda.
- Blitz Upper [PPM]
- Czas przed wystrzeleniem zwiększony z 0,2 s do 0,3 s.
- Karty Legendarne
- Faustian Bargain
- Teraz także redukuje bazowy cooldown umiejętności Rune of Travel [F].
- Faustian Bargain
- Gauntlet [LPM]
- Teraz posiada spadek obrażeń w całym zasięgu.
- Auto Rifle [LPM]
- Spadek obrażeń skorygowany tak, by broń zadawała więcej obrażeń w całym zasięgu.
- Fire Bomb [Q]
- Maksymalne obrażenia na jednostkę czasu zwiększone z 3% do 4%.
- Assault Rifle [LPM]
- Spadek obrażeń zaczyna się o 10 jednostek dalej, a na maksymalnej wartości spadku obrażeń zadaje o 10% obrażeń niż wcześniej.
- Counter [PPM]
- Naprawiono efekty wizualne podczas używania umiejętności.
Zmiany wprowadzone jedynie na serwer testowy PTS
- Przedmioty
- Wrecker (Niszczyciel)
- [rework] Teraz zwiększa obrażenia zadawane Front Linerom o 10/20/30%.
- Wrecker (Niszczyciel)
- Siege Shield [Q]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 3000.
- Karty Legendarne
- Fortress Breaker
- Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 3000 do 1800.
- Fortress Breaker
- Barricade [PPM]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 3000.
- Karty Legendarne
- Fortify
- Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 4000 do 2400.
- Fortify
- Karty
- Bunker
- Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 250/500/750/1000 do 150/300/450/600.
- Bunker
- Shield [PPM]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 8000 do 4800.
- Karty Legendarne
- Towering Barrier
- Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 500/1000/1500/2000 do 300/600/900/1200.
- Towering Barrier
- Karty
- Heat Transfer
- Obrażenia zadawane tarczy konieczne do aktywacji zmniejszone z 1000 do 600.
- Heat Transfer
- Shell Shield [Q]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 6000 do 3600.
- Karty Legendarne
- Barrier Reef
- Obrażenia zadawane tarczy konieczne do aktywacji zmniejszone z 3000 do 1800.
- Barrier Reef
- Karty
- Carapace
- Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 250/500/750/1000 do 150/300/450/600.
- Carapace
- Emitter [Q]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 3000 do 1800.
- Recharge [F]
- Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 2000 do 1200.
- Regeneracja zmieniona z 212,5 na jednostkę na 127,5 na jednostkę.
- Protection [Q]
- Bazowe zdrowie tarczy zmienione z 2000 na 1200.