Paladins r.

Opis patcha Open Beta 61 – Relentless

Sprawdźcie opis patcha OB61. Opisano m.in. nowego tanka, którym jest Terminus. Poznajcie jego umiejętności i zestaw kart. Poza tym pojawiło się sporo nowych dodatków w postaci skórek i skrzyni. Wprowadzono także zmiany balansu, które warto poznać.

open beta 61

Relentless

opis patcha Open Beta 61 | 18 października

Nowy bohater: Terminus, The Fallen

Zobacz teżNowy bohater w Paladins: Terminus

  • Zdrowie: 4900

Umiejętności

  • [LPM] Massacre Axe
    • Przesuwa swój topór w dużym łuku co każde 1,1 s. Wrogowie trafieni bronią otrzymają 700 obrażeń.
  • [PPM] Calamity Blast
    • Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 250 obrażeń. Wystrzeliwuje dodatkowy pocisk za każdy dodatkowy ładunek Calamity Charge, który zgromadzisz.
  • [Q] Power Siphon
    • Tworzy silny lej, który pochłania wrogie pociski. Za każde pochłonięte 1200 obrażeń generuje i gromadzi ładunek Calamity Charge. Możesz zgromadzić do 4 takich ładunków.
  • [F] Shatterfall
    • Wyskakuje w powietrze, wbijając swój topór w ziemię, zadając 500 obrażeń i spowalniając wrogów, którzy znajdują się naprzeciwko o 60% na 2 s.
  • [E] Reanimation
    • Powraca do życia po 2,5 s razem z ogromną eksplozją nekromantycznej energii, która zadaje 4000 obrażeń bohaterom pod wpływem umiejętności.

Karty Legendarne

  • Undying
    • [Armor] Mając poniżej 50% HP, zyskuje 35% redukcji obrażeń.
  • Decimation
    • [Calamity Blast] Naładowany Calamity Blast [PPM] zadaje dodatkowe 100 obrażeń na każdy ładunek.
  • Crush
    • [Shatterfall] Umiejętność Shatterfall [F] stunuje wrogów pod jej wpływem na 1 s. Już ich nie spowalnia.

Karty

  • We can rebuild him
    • [Armor] Poniżej 50% zdrowia otrzymuje 5/10/15/20% więcej zdrowia z leczenia.
  • Forsaken
    • [Armor] Zyskuje 8/16/24/32% redukcji na efekty kontroli tłumu.
  • It Follows
    • [Armor] Nie możesz być spowolniony poniżej 60/70/80/90% swojej bazowej prędkości poruszania się.
  • Hulking Monstrosity
    • [Armor] Zyskuje 150/300/450/600 zdrowia.
  • It Watches
    • [Calamity Blast] Wrogowie pod wpływem naładowanego Calamity Blast zostają ujawnieni na 1/2/3/4 s.
  • Abomination
    • [Calamity Blast] Strzały z naładowanego Calamity Blast redukują leczenie wroga na 2 sekundy o 5/10/15/20% na każdy ładunek.
  • Devastation
    • [Calamity Blast] Zabójstwa dokonane przez naładowane Calamity Blast generują 1/2/3/4 nowych ładunków.
  • Strength of Stone
    • [Calamity Blast] Zyskuje 6/12/18/24% redukcji obrażeń bazującej na numerze ładunków, które zgromadzisz.
  • It Waits
    • [Power Siphon] Pole pochłaniania pocisków na 4 s zyskuje 1/2/3/4 ładunków.
  • Powerslave
    • [Power Siphon] Zmniejsza własne spowolnienie spowodowane używaniem umiejętności o 15/30/45/60%.
  • Playing God
    • [Power Siphon] Leczy za 5/10/15/20% pochłoniętych obrażeń.
  • Necromantic Might
    • [Power Siphon] Zmniejsza obrażenia wymagane do wygenerowania ładunku o 100/200/300/400.
  • Wrecking Ball
    • [Shatterfall] Zwiększa odległość skoku umiejętności Shatterfall o 10/20/30/40%.
  • Despoiler
    • [Shatterfall] Każdy wróg będący pod wpływem Shatterfall leczy Cię o 100/200/300/400 zdrowia.
  • Blood and Stone
    • [Shatterfall] Zyskuje 10/20/30/40% kradzieży życia przeciwko wrogom będącym pod wpływem umiejętności na 3 s.
  • Unfeeling
    • [Shatterfall] Zyskuje 8/16/24/32% redukcji obrażeń na 2 s po wylądowaniu z umiejętności Shatterfall.


Ogólne

  • Przełączanie na perspektywę osoby trzeciej (nie w grach rankingowych lub e-sportowych).
    • Eksperymentujemy nad możliwością przełączania między kamerą 3-osobową a 1-osobową. Używanie tej opcji jest możliwe jedynie w kolejkach casualowych (Casual Queues) oraz jako opcja dla graczy tworzących gry niestandardowe. Możecie spodziewać się ankiety dotyczącej tej funkcji. W przyszłości może ona zostać zmieniona lub usunięta.
  • Dodatkowe informacje na ekranie ładowania gry.
    • Nadchodzące mecze Paladins Premier League.
    • Rady dotyczące danego trybu gry.
  • Usunięto nakładkę efektów kontroli tłumu w trybie 1-osobowym.
  • W interfejsie wyświetlanym podczas gry dodano informacje o cooldownach kart.
  • Dodano dodatkowe dźwięki dla poniższych:
    • tańców: Lex, Pip, Sha Lin, Ying,
    • Mastery: Barik, Pip, Seris,
    • emotek: domyślny Talus, Home Run.

Poprawki błędów

  • Zajęto się problemem, w którym bohaterowie załadowywali się bez broni.
  • Naprawiono błąd, w którym nie odtwarzały się odpowiednie efekty i komentarze lektora podczas otrzymywania elementów kosmetycznych i kart podczas otwierania Radiant Chests.
  • Wyregulowano poziom głośności Evie Bewitched, Androxus Shattermaw i przypomnień na chacie.
  • Naprawiono błąd, w którym głos Troublemaker Evie zaczynano słyszeć z za dalekiej odległości.
  • Naprawiono błąd, w którym maksymalne wartości HP nie wracały do oczekiwanych po ich zmienieniu.
  • Naprawiono błąd, w którym słychać było dźwięki pocisków podczas ładowania do meczu.
  • Tryb obserwatora:
    • Naprawiono błąd z kamerą spadającą poza mapę.
    • Naprawiono perspektywę Barika podczas śmierci zablokowaną do kamery ragdoll’u.
    • Naprawiono błąd z liniami głosowymi, które odtwarzały się dwa razy.
    • Naprawiono błąd z pociskami Ruckusa, które wystrzeliwały się tylko z jednej broni.
    • Naprawiono błąd z broniami używającymi promieni, które nie renderowały się w trybie obserwatora.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukazanie się ikonki leczenia.

Modyfikacje

VIP

Ekskluzywny kontent:

Drogoz

  • DZ-03 Draco
    • Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy + Spray

Bomb King

  • Emotka: Wick Whip

Aktualna rotacja:

  • Tyra 
    • Dire Wolf Collection
      • Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy + Spray

Bohaterowie

Jenos

  • Resplendent (Facebook)
    • Skin postaci + Skin broni

Skye

  • Pilot Suit (Uncommon)
    • Skin postaci + Skin broni

Talus

  • Oni (Epic)
    • Skin postaci + Skin broni + Pakiet mowy

Terminus

  • Thrall (Common)
    • Skin postaci
    • Skin broni
  • Monolith (Uncommon)
    • Skin postaci
    • Skin broni

Fernando

  • Emotka: Liquid Courage

Maeve

  • Emotka: Calling Card

Skrzynie

  • Feudal Chest

Mapy

  • Rotacja map testowych: Bash (Siege)


Balans

Ogólne

  • Zmniejszenie zysków
    • Funkcjonalność zmniejszania zysków z poszczególnych efektów została znormalizowana dla takich atrybutów jak:
      • prędkość poruszania się, spowolnienie, redukcja obrażeń, wzmacnianie obrażeń, zwiększanie obrażeń, redukcja leczenia, zwiększanie leczenia, redukcja efektów kontroli tłumu, redukcja odepchnięć, redukcja cooldownów i kradzież życia.
    • Prędkość poruszania się teraz maksymalnie można zwiększyć o 150%.
    • Wszystkie inne atrybuty można teraz maksymalnie zwiększyć o 95%.
    • Zmniejszenie zysków nie wejdzie w życie, dopóki gracz nie będzie mieć co najmniej 30-procentowej zmiany danego atrybutu.
    • Gracz zawsze otrzyma pełną wartość swojego pojedynczego, najwyższego bonusu w danym atrybucie, a wszystkie inne bonusy go dotyczące pomniejszą się na podstawie tej najwyższej wartości.
      • Na przykład: gracz ma 4 bonusy do prędkości poruszania się, które wynoszą: 30%, 20%, 20%, 10%. W tej sytuacji gracz ma gwarancję uzyskania pełnej wartości z bonusu wynoszącego 30%, a pozostałe z nich zmniejszą się odpowiednio względem tych 30%. Całkowita prędkość poruszania się będzie wynosić 55,00%.
    • Atrybuty, które przeciwstawiają się sobie, będą stackowały swoje zmniejszone wartości w stosunku do siebie nawzajem.
      • Prędkość poruszania przeciwstawia się spowolnieniom. Redukcja obrażeń przeciwstawia się zwiększeniu obrażeń. Leczenie przeciwstawia się redukcji leczenia.
    • Formuła dotycząca zmniejszonego zwrotu bonusowej prędkości poruszania:
      • x = maksymalny bonus prędkości poruszania się,
      • m = najwyższy pojedynczy bonus do prędkości poruszania,
      • y = ostatecznie obniżona wartość,
      • y = m+(1,5-m)*((x-m)/((x-0,3)+1,36))
    • Formuła dotycząca zmniejszonego zwrotu wszystkich innych atrybutów:
      • x = maksymalny bonus danego atrybutu,
      • m = najwyższy pojedynczy bonus do danego atrybutu,
      • y = ostatecznie obniżona wartość,
      • y = m+(0,95-m)*((x-m)/((x-0,3)+0,8))

 Barik

  • Karty Legendarne
    • Tinkerin
      • Obrażenia zmniejszone z 650 do 550.
    • Architectronics
      • Już nie sprawia, że Twoje wieżyczki będą natychmiast strzelać.

 Buck

  • Zdrowie zmniejszone z 2800 do 2300.
  • Bazowa prędkość poruszania się zwiększona z 380 do 385.
  • Shotgun [LPM]
    • Obrażenia zwiększone z 570 do 800.
    • Ilość amunicji zmniejszona z 6 do 4.
    • Prędkość przeładowania jest szybsza.
    • Mniej niekonsekwentny rozrzut pocisków.
  • Net Shot [PPM]
    • Nowa wizualna informacja na temat broni wskazująca, że Net Shot jest gotowy do użycia.
    • Cooldown zmniejszony z 12 s do 10 s.
    • Kolizja pocisków zwiększona.
    • Prędkość pocisku zwiększona z 260 do 350.
    • Zasięg zwiększony z 150 do 250.
    • Bazowy czas trwania zwiększony z 1,5 s do 2 s.
    • Obrażenia zwiększone z 150 do 200.
  • Recovery [Q]
    • Teraz jest 1-sekundowym wzmocnieniem, które leczy Cię o 1000 zdrowia.
  • Heroic Leap [F]
    • Cooldown zwiększony z 6 s do 10 s.
  • Buck Wild [E]
    • Zyskuje prędkość ataku zwiększoną o 60% i nieskończoną ilość amunicji.
    • Już nie zwiększa obrażeń z broni.
    • Już nie resetuje cooldownów.
  • Karty Legendarne
    • Bulk Up
      • Zmieniono na: Używanie Recovery [Q] natychmiast leczy za dodatkowe 600 zdrowia i zwiększa Twoją maksymalną ilość zdrowia o 300 na 5 s.
    • Ensnare
      • Dodatkowe obrażenia zmniejszone z 60% do 30%.
    • Bounce House
      • Dodatkowe obrażenia zwiększone z 450 do 600.
      • Odepchnięcie zwiększone o 50%.
  • Karty
    • Deep Breath
      • Zmieniono na: Zyskuje 8/16/24/32% redukcji obrażeń na 2 sekundy po aktywacji Recovery [Q].
    • Vigor
      • Zmieniono na: Aktywacja Recovery [Q] generuje 1/2/3/4 amunicji.
    • Giga Siphon
      • Zmieniono na: Po tym, gdy czas trwania Recovery [Q] się skończy, zyskuje 8/16/24/32% kradzieży życia na 4 s.
    • Bully
      • Wartość kradzieży życia zwiększona z 8/16/24/32% do 10/20/30/40%.

 Bomb King

  • Poppy Bomb [F]
    • Naprawiono błąd, w którym Poppy Bomb mogła uderzyć wrogów przez ściany, jeśli została zdetonowana w powietrzu.
  • King Bomb [E]
    • Naprawiono błąd, w którym Bomb King nie mógł się ruszyć po zderzeniu z umiejętnością Spite [E] Zhina.

 Kinessa

  • Karty
    • Bob and Weave
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 40/80/120/160% do 35/70/105/140%.

 Maeve

  • Daggers [LPM]
    • Obrażenia zmniejszone z 450 do 420 na uderzenie.
  • Midnight [E]
    • Teraz na czas trwania efektu będzie wpływać item Resilience (Odporność).
    • Czas trwania nie może zostać zmniejszony poniżej 2 s.
  • Karty Legendarne
    • Artful Dodger
      • Już nie oczyszcza z osłabień, ale wciąż usuwa efekty kontroli tłumu.
    • Cat Burglar
      • Obrażenia zwiększone z 20% do 30%.
      • Teraz działa na pierwsze 2 wystrzały przez 5 s po użyciu Prowl [F].

 Makoa

  • Ancient Rage [E]
    • Naprawiono błąd, w którym jeśli zdrowie Makoy było niższe niż 4800 po skończeniu trwania ultimate’u, tracił on dodatkowe zdrowie.
    • Naprawiono błąd, w którym Makoa mógł użyć ulta, kiedy był uciszony przez Torvalda.

 Talus

  • Blitz Upper [PPM]
    • Czas przed wystrzeleniem zwiększony z 0,2 s do 0,3 s.
  • Karty Legendarne
    • Faustian Bargain
      • Teraz także redukuje bazowy cooldown umiejętności Rune of Travel [F].

 Torvald

  • Gauntlet [LPM]
    • Teraz posiada spadek obrażeń w całym zasięgu.

 Tyra

  • Auto Rifle [LPM]
    • Spadek obrażeń skorygowany tak, by broń zadawała więcej obrażeń w całym zasięgu.
  • Fire Bomb [Q]
    • Maksymalne obrażenia na jednostkę czasu zwiększone z 3% do 4%.

 Viktor

  • Assault Rifle [LPM]
    • Spadek obrażeń zaczyna się o 10 jednostek dalej, a na maksymalnej wartości spadku obrażeń zadaje o 10% obrażeń niż wcześniej.

 Zhin

  • Counter [PPM]
    • Naprawiono efekty wizualne podczas używania umiejętności.

Zmiany wprowadzone jedynie na serwer testowy PTS

  • Przedmioty
    • Wrecker (Niszczyciel)
      • [rework] Teraz zwiększa obrażenia zadawane Front Linerom o 10/20/30%.

 Ash

  • Siege Shield [Q]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 3000.
  • Karty Legendarne
    • Fortress Breaker
      • Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 3000 do 1800.

 Barik

  • Barricade [PPM]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 3000.
  • Karty Legendarne
    • Fortify
      • Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 4000 do 2400.
  • Karty
    • Bunker
      • Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 250/500/750/1000 do 150/300/450/600.

 Fernando

  • Shield [PPM]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 8000 do 4800.
  • Karty Legendarne
    • Towering Barrier
      • Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 500/1000/1500/2000 do 300/600/900/1200.
  • Karty
    • Heat Transfer
      • Obrażenia zadawane tarczy konieczne do aktywacji zmniejszone z 1000 do 600.

 Makoa

  • Shell Shield [Q]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 6000 do 3600.
  • Karty Legendarne
    • Barrier Reef
      • Obrażenia zadawane tarczy konieczne do aktywacji zmniejszone z 3000 do 1800.
  • Karty
    • Carapace
      • Dodatkowe zdrowie tarczy zmniejszone z 250/500/750/1000 do 150/300/450/600.

 Ruckus

  • Emitter [Q]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 3000 do 1800.

 Torvald

  • Recharge [F]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmniejszone z 2000 do 1200.
    • Regeneracja zmieniona z 212,5 na jednostkę na 127,5 na jednostkę.
  • Protection [Q]
    • Bazowe zdrowie tarczy zmienione z 2000 na 1200.