r.

Opis patcha Open Beta 58 – Beats Purr Minute :3

W najnowszej aktualizacji Paladins znajdziecie mnóstwo świetnych skórek, m.in. legendarną Raeve Maeve czy Goddess Lian. Pojawia się również nowy Program VIP oraz rework Barika. W patchu także zmiany balansu, w tym m.in. nerfy Strixa.

Beats Purr Minute :3

opis patcha Open Beta 58 | 1 września

Ogólne

  • Faza przygotowawcza do każdego meczu będzie teraz w perspektywy osoby trzeciej.
    • Zanim mecz się zacznie, zauważycie coś innego. Podczas pierwszego spawnu przed rozpoczęciem gry teraz będziesz mógł poruszać się swoją postacią z perspektywy osoby trzeciej.
  • W kolejce rankingowej gracze będą mieć teraz 15 dodatkowych sekund, aby wybrać bohatera.
  • Dodano nowy sposób otwierania Promieniujących Skrzyń zamiast klikania przycisku Enchant Key, kiedy wybiera się opcję “Otwórz skrzynię”.
  • Wyciszenie gracza teraz będzie również powodować wyciszenie jego komend VGS.
  • Poprawki wskaźników obrażeń i leczenia.
    • Efekty wizualne związane z narastaniem obrażeń teraz będą lepiej odpowiadać temu, z której strony gracz został uderzony.
    • Dodano wskaźnik dookoła celownika pokazujący nadchodzące obrażenia.
    • Dodano wskaźnik z “informacją zwrotną” dotyczącą leczenia z dwoma możliwymi lokalizacjami.
      • Domyślnie z lewej strony od celownika. Można ustawić je nad paskiem zdrowia gracza.
    • Wzrastająca liczba uzdrowienia teraz będzie zmieniać swój kolor, aby wskazywać na to, że było ono zmniejszone przez redukcję leczenia.
    • Paski zdrowia sojuszników teraz będą pokazywać się w kolorach od żółtego od zielonego w zależności od tego, czy gracz jest pod wpływem efektu redukcji leczenia.
  • Nazwa “Aim Acceleration” została zmieniona na “Turn Acceleration”.

AKTUALIZACJE SILNIKA GRAFICZNEGO

  • DirectX 11 Beta
    • Do Paladins nadchodzi DirectX 11. Używanie DirectX 11 ulepszy zarówno CPU, jak i GPU na urządzeniach, które wspierają DirectX 11 (zarówno zintegrowane, jak i dedykowane karty). Dodatkowo ujednolici to naszą bazę kodową dotyczącą renderowania między PC a konsolami, co pozwala na zwiększenie wydajności w przyszłości, aby przynieść korzyści wszystkim naszym klientom.
    • Aby uczestniczyć w DirectX 11 Beta, przejdź do Settings -> Video Options -> wybierz “Use D3D11 (BETA)” i zrestartuj swoją grę.
      • UWAGA: Dla serwera PTS będziesz musiał zmodyfikować w kliencie “Optional Game Command Line Parameters” do: -dx11
    • Podczas gdy wydajność ogólnie się poprawi, zużycie pamięci może być wyższe. Będziemy nadal optymalizować pamięć przed ostatecznym wydaniem.
    • Jeśli napotkałeś jakikolwiek graficzny problem albo niestabilność klienta, prosimy o ich zreportowanie. Jeśli chcesz wrócić do starych opcji, po prostu odznacz “Use D3D11 (BETA)”.
  • Resolution Scaling (Skalowanie rozdzielczości)
    • Gracze będą mieli teraz możliwość dostosowania swojego skalowania rozdzielczości.
    • Przy wartościach poniżej 100% rozdzielczość w grze zmniejszy się, zapewniając lepszą wydajność. Jednocześnie interfejs UI będzie wyświetlany z wyższą rozdzielczością dla jego czytelności.
    • Przy wartościach powyżej 100% możesz użyć dodatkowej mocy GPU, aby renderować wyższą rozdzielczość w grze. Zapewni to ulepszony anty-aliasing, który wygląda szczególnie dobrze podczas ruchu i zapewnia wyświetlanie drobniejszych szczegółów.
  • Klient 64-bitowy
    • Zaczynamy testy naszego nowego 64-bitowego klienta. W przyszłości będziemy uruchamiać go dla coraz większej liczy graczy i zapewnimy jego właściwe poprawki.
    • Aby używać 64-bitowego klienta, gracze będą musieli zmienić swoje “Optional Game Command Line Parameters”. Aby to zrobić, kliknij koło zębate w swoim kliencie i wpisz “-Use64” w “Optional Game Command Line Parameters”, a następnie kliknij “Apply”.

OGÓLNE POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Poprawiono zakładkę z zadaniami tak, aby wyświetlała więcej zadań.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami nie dział klawisz cofania.
  • Naprawiono błąd, w którym Flara Strixa nie działała prawidłowo.
  • Naprawiono błąd związany z zamienianiem broni Strixa i z jego kartą Bushwhack.
  • Naprawiono błąd, w którym item Chronos nie wpływał na Flarę Strixa.
  • Naprawiono błąd, w którym karta Strixa Guerilla Tactics nie działała prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w którym interfejs związany z ukryciem Strixa nie wyświetlał się prawidłowo.
  • Naprawiono problem z opisem Karty Legendarnej Skye – Surprise Attack.
  • Naprawiono błąd, w którym Mal’Damba czasami nie leczył.

Program VIP – zobacz wszystkie szczegóły


Modyfikacje

Zobacz teżBeats Purr Minute :3 – świetne skiny, nowa skrzynia i VIP Program

Bohaterowie

Barik

  • Ogólne
    • Wizualna aktualizacja bazowego modelu bohatera.
  • Hi-Tek (stara domyślna skórka)
    • Skin postaci + skin broni
    • Dostępna za cenę 1 golda  przez ograniczony czas.

  • Cassie
    • Copacabana (Epic)
      • Skin postaci + pakiet mowy
  • Lex
    • Sarrada (Epic)
      • Skin postaci + pakiet mowy
  • Drogoz
    • Broń: Samba Rocket Launcher
  • Kinessa
    • Broń: Samba Sniper Rifle
  • Skye
    • Broń: Samba Wristbow
  • Tyra
    • Broń: Samba Auto Rifle

  • Maeve
    • Raeve (Legendary)
      • Skin postaci + skin broni + pakiet mowy + spray

  • Fernando
    • FN-01 Erebos (Epic)
      • Skin postaci + skin broni + pakiet mowy + spray

  • Lian
    • Goddess (Epic)
      • Skin postaci + skin broni + pakiet mowy + spray

  • Jenos
    • Eclipse (Rare)
      • Skin postaci
      • Skin broni

  • Zhin
    • Conqueror
      • Skin postaci + skin broni + pakiet mowy
  • Ruckus
    • Ruckus B.E.T.A
      • Skin postaci kosztuje teraz 200 kryształów .
      • Skin broni kosztuje teraz 125 kryształów .

Pakiety lektorskie

  • Nick “Prettyhair” Koegh (dostępne tylko w Sklepie VIP).
  • Evan “Raynday” Raynr (dostępne tylko w Sklepie VIP).

Skrzynie

  • Samba Chest
    • Wygraj 5 meczów w trybie Onslaught i zdobądź Samba Chest.

Zadania

  • Beach Bash
    • Zadanie: Wygraj 5 meczów w trybie Onslaught.
    • Nagroda: 1 darmowa skrzynia Samba Chest.

Mapy

  • Rotacja map testowych
    • Oblężenie: Eastwatch
  • Poprawki błędów:
    • Brightmarsh
      • Dodano cząstki eksplozji ładunku.
      • Ulepszono efekty wizualne związane z miejscem docelowym ładunku.


Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

  • Ogólne
    • Bulldozer
      • Koszt zmniejszony z 300 do 200.

 Jenos

  • Karty Legendarne
    • Celestial Touch
      • Leczenie zmniejszone z 15% maksymalnego zdrowia do 10% maksymalnego zdrowia.

 Lian

  • Karty Legendarne
    • Eminence
      • Teraz zaczyna się skalować na odległości 0 ft.

 Maeve

  • Daggers [LPM]
    • Czas pomiędzy sztyletami zmniejszony z 0,1 s do 0,05 s.
    • Wielkość pocisków zwiększona o 16%.
    • Prędkość pocisków zwiększona z 260 do 400.
    • Ciężkość pocisku zwiększona o 33%.

 Ruckus

  • Missile Launcher [PPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 300 do 400.
    • Cooldown zmniejszony z 10 s do 8 s.

 Pip

  • Weightless [F]
    • Poprawiono opis, który wskazywał czas trwania umiejętności na 3 s zamiast 2,5 s.

Sha Lin

  • Withdraw [F]
    • Już nie przechodzi na cooldown, aż do momentu, gdy Sha Lin wyjdzie z ukrycia.
  • Karty Legendarne
    • Desert Shadow
      • Zyskuje zwiększone obrażenia tylko wtedy, gdy pociski są wystrzelone podczas przebywania w ukryciu.

 Strix

  • Talon Rifle [LPM1]
    • Obrażenia zmniejszone z 1300 do 1200.
  • Flash Bang [E]
    • Zmieniono efekt oślepienia tak, aby był mniej rażący.
  • Flare [PPM2]
    • Naprawiono błąd, w którym flara ujawniała wrogów drużynie Strixa. Teraz ujawnia ich jednie Strixowi.
  • Stealth [F]
    • Zwiększono początkowy koszt energii ukrycia o 65%.
    • Zmniejszono współczynnik ładowania energii o 20%.
    • Zwiększono minimalny poziom energii wymagany do wejścia w ukrycie o 33%.

 Tyra

  • Karty Legendarne
    • Hunting Party
      • Teraz także redukuje cooldown umiejętności Hunter’s Mark [F] o 2 s.

 Willo

  • Dead Zone [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym opis umiejętności nieprawidłowo wskazywał na to, że trwa ona 4 s zamiast 5.
  • Fae Flight [E]
    • Ładowanie arcyzdolności zmniejszone o 16%.

 Zhin

  • Counter [PPM]
    • Naprawiono błąd, który powodował dłuższą niż zamierzono blokadę po skontrowaniu ataku.