Sunsational!
opis patcha Open Beta 53 | 28 czerwca
Zobacz też: Wakacyjne skiny, Steam Demon Androxus i nowy wierzchowiec!
Ogólne
- Nowy Realm Pack dostępny za 5 dolarów (ok. 19 zł).
- Zawiera:
- nowego wierzchowca – Frostmare Mount,
- 7-dniowy booster na EXP-a i golda,
- 10 Promieniujących Skrzyń,
- 2 Skrzyń Talentu.
- Zawiera:
- Do gier rankingowych w trybie draftu zostało dodane banowanie.
- Będziemy testować bany na PTS (serwerze testowym), wydanie ich na serwerze live będzie odzwierciedlać wyniki testowania.
- Została dodana opcja usunięcia talii na ekranie wyboru talii. Opcja ta została dodana również na ekranie edycji talii przez wyczyszczenie miejsc na karty i zapisanie go.
- Podczas wybierania bohatera ten teraz powie swoje imię głosem z Pakietu mowy, który wybrałeś.
- Ulepszono efekty wizualne pokazujące, że jesteś leczony przez sojuszników.
- Gracze otrzymają jednorazowe zadanie, które zapewnia darmowy roll nowej Summer Chest. Wygraj jeden mecz w trybie Onslaught i odbierz nagrodę!
OGÓLNE POPRAWKI BŁĘDÓW
- Naprawiono błąd, w którym niektóre z kontrolerów czasami działały nieprawidłowo.
- Rozwiązano problem, w którym Aim Assist działał nieprawidłowo podczas poruszania się w górę i w dół.
- Naprawiono błąd, w którym celownik gracza mógł trwale utknąć w nieprawidłowy sposób.
- Naprawiono błąd, w którym wskaźniki zbliżeniowe dla takich umiejętności, jak Grumpy Bomb lub Time Bomb mogły nieprawidłowo pokazywać to, że znajdujesz się poza ich zasięgiem.
- Naprawiono błąd, w którym kliknięcie na opcje w trakcie ładowania mogło zawiesić grę.
- Naprawiono błąd, w którym gracze nie mogli prawidłowo korzystać z ekranu wyboru kart, kiedy używali gamepada.
- Naprawiono błąd, w którym oglądanie maestrii bohaterów za pomocą gamepada mogło zatrzymać Cię przed przechodzeniem do podmenu na ekranie bohaterów.
- Naprawiono błąd, w którym zmiana opcji Detali Tekstur z niskich na wysokie powodowała dziwny stan wizualny.
- Naprawiono błąd, w którym tworzenie drużyny, gdzie byli gracze w wysokim levelem oraz ci z nowymi kontami, działały niespójnie w różnych kolejkach. Teraz wszystkie kolejki będą działać tak jak Siege.
- Rozwiązano problem, w którym gracze mogli dostać dezertera za akceptowanie zaproszenia do meczu w ostatniej sekundzie. Teraz powinno być na to trochę więcej czasu.
- Rozwiązano problem, w którym czasami emotki nie działały, kiedy były wyświetlane przez killcam (powtórkę ze śmierci).
- Naprawiono błąd, który powodował zatrzymanie dostawania powiadomień o nowych wiadomościach.
- Naprawiono błąd, w którym Kauteryzacja zostawiała ślad za bohaterami, kiedy ci się teleportowali, tak jakby poruszali się na wprost.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty z Kart Legendarnych takich jak Combustible dezaktywowały się, gdy gracz zginął. Teraz jeśli instalacje pozostaną na mapie, to utrzymają właściwości takie, jakie miały, gdy bohater wciąż żył.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ikona broni nie pokazywała się jako zablokowana, kiedy gracz nie był w stanie wystrzelić.
- Naprawiono błąd, w którym tablica wyników w lobby po meczu czasami nie pokazywała dwóch drużyn oddzielnie.
- Naprawiono błąd, w którym moneta z maestrią zablokowywała się na bohaterze, kiedy ten umierał, a był wyposażony w emotkę Mastery.
Modyfikacje
Androxus
- Steam Demon
- Skórka bohatera + Pakiet mowy
- Broń
Cassie
- Sun Kissed
- Skórka bohatera + Pakiet mowy
Lex
- Longboard
- Skórka bohatera + Pakiet mowy
Maeve
- Dreamhack
- Skórka bohatera + Broń
Freedom Weapons
- Ash: Freedom Cannon
- Lex: Freedom Magnums
- Maeve: Freedom Daggers
- Viktor: Freedom Rifle
Wierzchowce
- Frostmare
- Do nabycia przez The Realm Pack (patrz wyżej).
Skrzynie
- Summer Chest
- Zdobądź darmową Summer Chest przez wygranie jednego meczu w trybie Onslaught (w patchu OB53).
Nowe skiny za maestrie postaci:
Willo
- Obsidian
- Skórka bohatera + Broń
- Cosmic
- Skórka bohatera + Broń
- Inne
- Emotka Mastery
- Poza MVP Mastery
- Mastery Spray
Buck
- Obsidian
- Skórka bohatera + Broń
- Cosmic
- Skórka bohatera + Broń
- Inne
- Emotka Mastery
- Poza MVP Mastery
- Mastery Spray
Androxus
- Obsidian
- Skórka bohatera + Broń
- Cosmic
- Skórka bohatera + Broń
- Inne
- Emotka Mastery
- Poza MVP Mastery
- Mastery Spray
Mapy
- Tryb Onslaught: Zmniejszono zysk za stanie na punkcie o 50%.
- Rotacja map testowych
- Nowa mapa: Sierra
- Poprawki błędów
- (Frozen Guard) Naprawiono błąd, w którym gracze mogli uderzyć w niewidzialną ścianę blisko punktu do przejęcia.
- (Snowfall Junction) Gracze uderzali w elementy, które wpływały na ich mobilność. Uprościliśmy kolizję dookoła punktu i blisko spawn roomów.
Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki
- Ogólne
- Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
- Reversal [Q]
- Naprawiono błąd, w którym Androxus mógł pozostać niewrażliwy po skończeniu trwania umiejętności.
- Naprawiono błąd, w którym Reversal mógł zwrócić zbyt wiele obrażeń, jeśli pochłonął efekty AoE.
- Defiance [PPM]
- Naprawiono błąd, który powodował, że Defiance wystrzeliwała dodatkowy pocisk, kiedy była używana do anulowania emotki.
- Karty
- Sleight of Hand
- Sleight of Hand już nie zyskuje cooldownu, jeśli gracz posiada pełny magazynek amunicji, kiedy używa Nether Step [F].
- Sleight of Hand
- Burst Cannon [LPM]
- Zasięg broni zwiększony z 50 do 80.
- Zwiększono zasięg eksplozji.
- Kinetic Burst [PPM]
- Naprawiono błąd, w którym Kinetic Burst mogło być wystrzelone kilka razy zanim przeszło na cooldown.
- Naprawiono błąd, w którym uderzenie kogoś umiejętnością Shoulder Bash [F], a następnie Kinetic Burst mogło odrzucić go zbyt daleko.
- Naprawiono błąd, w którym próba wystrzelenia z Kinetic Burst po użyciu Shoulder Bash [F] mogła zatrzymać Shoulder Bash przed zadawaniem obrażeń.
- Naprawiono błąd, w którym Kinetic Burst pozostawało aktywne po respawnie, jeśli Ash umarła, mając aktywną umiejętność.
- Blunderbuss [LPM]
- Zwiększono obrażenia, kiedy uderzamy mniejszą ilością pocisków.
- Ogólne
- Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
- Heroic Leap [F]
- Naprawiono błąd, w którym Heroic Leap nie zyskiwało prawidłowo cooldownu, jeśli Buck został przyciągnięty na ziemię przez coś z zewnątrz.
- Karty Legendarne
- Accelerant
- Naprawiono błąd w opisie, gdzie była mowa o tym, że Accelerant zwiększa odepchnięcie na zasięg większy niż w rzeczywistości.
- Accelerant
- Crossbow [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 500 do 600.
- Naprawiono błąd, w którym detonacja Fire Spit [PPM] nie była prawidłowo łagodzona przez przedmiot Blast Shields.
- Karty
- Bask
- Naprawiono błąd, który powodował, że Bask leczyła Cię tylko wtedy, jeśli pociski uderzały, gdy umiejętność Salvo [Q] była aktywnie wystrzeliwana.
- Bask
- Ice Staff [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 100 do 200.
- Blink [Q]
- Nie zyskuje już bonusowych obrażeń.
- Naprawiono błąd, w którym mrugnięcie poza mapę i śmierć w jego wyniku mogło skutkować tym, że Twoje kolejne mrugnięcie ponownie Cię zabije.
- Flame Lance [LPM]
- Zasięg broni zwiększony z 30 do 50.
- Zmniejszono kąt zasięgu ataku.
- Lightning Staff [LPM]
- Zasięg broni zwiększony z 100 do 120.
- Karty Legendarne
- Wraith
- Naprawiono błąd, w którym Wraith aktywowało się tylko raz w ciągu życia. Teraz będzie naładowywać się po 30 s.
- Wraith
- Throwing Axe [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 230 do 350.
- Zmniejszono bonusowe obrażenia zależne od odległości z 200% bonusowych obrażeń do 150% bonusowych obrażeń.
- Maksymalny zasięg skalowania obrażeń zmniejszony z 300 do 250.
- Crippling Throw [PPM]
- Obrażenia zwiększone z 300 do 400.
- Prędkość pocisków zwiększona z 230 do 350.
- Whirlwind [E]
- Ultimate zapewnia teraz odporność na CC (efekty kontroli tłumu).
- Naprawiono błąd, w którym umiejętność Whirlwind nie mogła zostać anulowana.
- Ogólne
- Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
- Retribution [Q]
- Naprawiono błąd, w którym umiejętność ta nie ujawniała naznaczonego bohatera podczas ulta Maeve.
- Daggers [LPM]
- Zmniejszono opadanie pocisków o 25%.
- Karty
- Scar Tissue
- Naprawiono błąd, który powodował, że karta działała nieprawidłowo.
- Scar Tissue
- Ogólne
- Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
- Prędkość pocisków zwiększona z 185 do 250.
- Dredge Anchor [PPM]
- Naprawiono błąd, w którym Dredge Anchor kończyło swoją “podróż” po lewej od celownika na maksymalnym zasięgu. Dredge Anchor będzie się teraz pokrywać z celownikiem na maksymalnym zasięgu.
- Shell Shield [Q]
- Naprawiono błąd, w którym tarcza Shell Shield w różnych sytuacjach nie pokazywała się innym graczom.
- Mending Spirits [PPM]
- Naprawiono błąd, w którym Mending Spirits nie leczyła przez tarcze wrogów.
- Spitting Cobra [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 180 do 240.
- Potion Launcher [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 250 do 300.
- Evil Mojo [E]
- Naprawiono błąd, w którym jeśli Evil Mojo uderzyło w ścianę Inary, zatrzymywało się na niej dopóki ściana nie zniknęła, a następnie kontynuowało swoją “podróż”. Teraz umiejętność ta eksploduje w kontakcie ze ścianą.
- Soul Orb [LPM]
- Prędkość pocisków zwiększona z 70 do 150.
- Zdalna bliskość dystansu zmniejszona z 4 do 2,5.
- Shadow Travel [F]
- Czas trwania zmniejszony z 5 s do 4 s.
- Cooldown zwiększony z 12 s do 14 s.
- Karty Legendarne
- Preparation
- Teraz działa tylko na zabójstwa.
- Preparation
- Zasięg broni zwiększony z 41 do 50.
- Zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 2000.
- Zdrowie zwiększone z 3500 do 5000.
- Prędkość pocisków zwiększona z 250 do 300.
- Counter [PPM]
- Teraz blokuje pociski podczas odpychania ataku nawet wtedy, gdy nie masz Karty Legendarnej Retaliation.
- Billow [Q]
- Zmniejszono czas aktywacji z 0,2 s do 0 s.
- Teraz możesz skakać, gdy Billow jest aktywne.
Pytania i odpowiedzi
Czy możecie powiedzieć, jakie zdanie mają deweloperzy na temat systemu Esencji?
HiRezMartini: Zdecydowanie wysłuchujemy Waszych opinii; czytamy je wszystkie. W szczególności jest ich wiele właśnie na ten temat, więc bardzo to doceniamy. To bardzo ważne, by rozumieć nasze gry oraz te, które są w trakcie bety. Wiele rzeczy powtarzamy, nawet w tych podstawowych systemach, takich jak Esencja. Tak więc sprawy mają tendencję do zmian z upływem czasu i jeśli byliście z nami przez jakiś czas, to zdecydowanie o tym wiecie.
Teraz bardzo dokładnie przyglądamy się danym, widząc, jak one wpływają na naszych graczy. Aktualnie nie mam dla Was nowości z tym związanych, ale tak wygląda stan rzeczy, w którym teraz się znajdujemy. Więc prosimy, kontynuujcie dzielenie się z nami Waszymi opiniami.
HiRezAlyssa: Chodzi o znalezienie zdrowej równowagi pomiędzy czymś, co jest dobre dla naszej gry i jej struktury a czymś, co też byłoby sprawiedliwe dla naszych graczy. Przyglądamy się więc danym, obserwujemy opinie graczy, ale mamy naprawdę dużą wizję gry i chcielibyśmy czegoś, co jest zrównoważone i trwałe.