Paladins r.

Opis patcha Open Beta 53 – Sunsational!

Sprawdźcie, jak możecie zdobyć darmową skrzynię Summer Chest. Oprócz tego w patchu OB53 nowe skiny, wierzchowiec i dużo zmian balansu bohaterów, m.in. spora aktualizacja Grovera. 

open beta 53

Sunsational!

opis patcha Open Beta 53 | 28 czerwca

Zobacz teżWakacyjne skiny, Steam Demon Androxus i nowy wierzchowiec!

Ogólne

  • Nowy Realm Pack dostępny za 5 dolarów (ok. 19 zł).
    • Zawiera:
      • nowego wierzchowca – Frostmare Mount,
      • 7-dniowy booster na EXP-a i golda,
      • 10 Promieniujących Skrzyń,
      • 2 Skrzyń Talentu.
  • Do gier rankingowych w trybie draftu zostało dodane banowanie.
    • Będziemy testować bany na PTS (serwerze testowym), wydanie ich na serwerze live będzie odzwierciedlać wyniki testowania.
  • Została dodana opcja usunięcia talii na ekranie wyboru talii. Opcja ta została dodana również na ekranie edycji talii przez wyczyszczenie miejsc na karty i zapisanie go.
  • Podczas wybierania bohatera ten teraz powie swoje imię głosem z Pakietu mowy, który wybrałeś.
  • Ulepszono efekty wizualne pokazujące, że jesteś leczony przez sojuszników.
  • Gracze otrzymają jednorazowe zadanie, które zapewnia darmowy roll nowej Summer Chest. Wygraj jeden mecz w trybie Onslaught i odbierz nagrodę!

OGÓLNE POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Naprawiono błąd, w którym niektóre z kontrolerów czasami działały nieprawidłowo.
  • Rozwiązano problem, w którym Aim Assist działał nieprawidłowo podczas poruszania się w górę i w dół.
  • Naprawiono błąd, w którym celownik gracza mógł trwale utknąć w nieprawidłowy sposób.
  • Naprawiono błąd, w którym wskaźniki zbliżeniowe dla takich umiejętności, jak Grumpy Bomb lub Time Bomb mogły nieprawidłowo pokazywać to, że znajdujesz się poza ich zasięgiem.
  • Naprawiono błąd, w którym kliknięcie na opcje w trakcie ładowania mogło zawiesić grę.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze nie mogli prawidłowo korzystać z ekranu wyboru kart, kiedy używali gamepada.
  • Naprawiono błąd, w którym oglądanie maestrii bohaterów za pomocą gamepada mogło zatrzymać Cię przed przechodzeniem do podmenu na ekranie bohaterów.
  • Naprawiono błąd, w którym zmiana opcji Detali Tekstur z niskich na wysokie powodowała dziwny stan wizualny.
  • Naprawiono błąd, w którym tworzenie drużyny, gdzie byli gracze w wysokim levelem oraz ci z nowymi kontami, działały niespójnie w różnych kolejkach. Teraz wszystkie kolejki będą działać tak jak Siege.
  • Rozwiązano problem, w którym gracze mogli dostać dezertera za akceptowanie zaproszenia do meczu w ostatniej sekundzie. Teraz powinno być na to trochę więcej czasu.
  • Rozwiązano problem, w którym czasami emotki nie działały, kiedy były wyświetlane przez killcam (powtórkę ze śmierci).
  • Naprawiono błąd, który powodował zatrzymanie dostawania powiadomień o nowych wiadomościach.
  • Naprawiono błąd, w którym Kauteryzacja zostawiała ślad za bohaterami, kiedy ci się teleportowali, tak jakby poruszali się na wprost.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty z Kart Legendarnych takich jak Combustible dezaktywowały się, gdy gracz zginął. Teraz jeśli instalacje pozostaną na mapie, to utrzymają właściwości takie, jakie miały, gdy bohater wciąż żył.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona broni nie pokazywała się jako zablokowana, kiedy gracz nie był w stanie wystrzelić.
  • Naprawiono błąd, w którym tablica wyników w lobby po meczu czasami nie pokazywała dwóch drużyn oddzielnie.
  • Naprawiono błąd, w którym moneta z maestrią zablokowywała się na bohaterze, kiedy ten umierał, a był wyposażony w emotkę Mastery.

Modyfikacje

Androxus

  • Steam Demon
    • Skórka bohatera + Pakiet mowy
    • Broń

Cassie

  • Sun Kissed
    • Skórka bohatera + Pakiet mowy

Lex

  • Longboard
    • Skórka bohatera + Pakiet mowy

Maeve

  • Dreamhack
    • Skórka bohatera + Broń

Freedom Weapons

  • Ash: Freedom Cannon
  • Lex: Freedom Magnums
  • Maeve: Freedom Daggers
  • Viktor: Freedom Rifle

Wierzchowce

  • Frostmare
    • Do nabycia przez The Realm Pack (patrz wyżej).

Skrzynie

  • Summer Chest
    • Zdobądź darmową Summer Chest przez wygranie jednego meczu w trybie Onslaught (w patchu OB53).

Nowe skiny za maestrie postaci:

Willo

  • Obsidian
    • Skórka bohatera + Broń
  • Cosmic
    • Skórka bohatera + Broń
  • Inne
    • Emotka Mastery
    • Poza MVP Mastery
    • Mastery Spray

Buck

  • Obsidian
    • Skórka bohatera + Broń
  • Cosmic
    • Skórka bohatera + Broń
  • Inne
    • Emotka Mastery
    • Poza MVP Mastery
    • Mastery Spray

Androxus

  • Obsidian
    • Skórka bohatera + Broń
  • Cosmic
    • Skórka bohatera + Broń
  • Inne
    • Emotka Mastery
    • Poza MVP Mastery
    • Mastery Spray

Mapy

  • Tryb Onslaught: Zmniejszono zysk za stanie na punkcie o 50%.
  • Rotacja map testowych
    • Nowa mapa: Sierra
  • Poprawki błędów
    • (Frozen Guard) Naprawiono błąd, w którym gracze mogli uderzyć w niewidzialną ścianę blisko punktu do przejęcia.
    • (Snowfall Junction) Gracze uderzali w elementy, które wpływały na ich mobilność. Uprościliśmy kolizję dookoła punktu i blisko spawn roomów.

Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

 Androxus

  • Ogólne
    • Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
  • Reversal [Q]
    • Naprawiono błąd, w którym Androxus mógł pozostać niewrażliwy po skończeniu trwania umiejętności.
    • Naprawiono błąd, w którym Reversal mógł zwrócić zbyt wiele obrażeń, jeśli pochłonął efekty AoE.
  • Defiance [PPM]
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Defiance wystrzeliwała dodatkowy pocisk, kiedy była używana do anulowania emotki.
  • Karty
    • Sleight of Hand
      • Sleight of Hand już nie zyskuje cooldownu, jeśli gracz posiada pełny magazynek amunicji, kiedy używa Nether Step [F].

 Ash

  • Burst Cannon [LPM]
    • Zasięg broni zwiększony z 50 do 80.
    • Zwiększono zasięg eksplozji.
  • Kinetic Burst [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym Kinetic Burst mogło być wystrzelone kilka razy zanim przeszło na cooldown.
    • Naprawiono błąd, w którym uderzenie kogoś umiejętnością Shoulder Bash [F], a następnie Kinetic Burst mogło odrzucić go zbyt daleko.
    • Naprawiono błąd, w którym próba wystrzelenia z Kinetic Burst po użyciu Shoulder Bash [F] mogła zatrzymać Shoulder Bash przed zadawaniem obrażeń.
    • Naprawiono błąd, w którym Kinetic Burst pozostawało aktywne po respawnie, jeśli Ash umarła, mając aktywną umiejętność.

 Barik

  • Blunderbuss [LPM]
    • Zwiększono obrażenia, kiedy uderzamy mniejszą ilością pocisków.

 Buck

  • Ogólne
    • Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
  • Heroic Leap [F]
    • Naprawiono błąd, w którym Heroic Leap nie zyskiwało prawidłowo cooldownu, jeśli Buck został przyciągnięty na ziemię przez coś z zewnątrz.

 Bomb King

  • Karty Legendarne
    • Accelerant
      • Naprawiono błąd w opisie, gdzie była mowa o tym, że Accelerant zwiększa odepchnięcie na zasięg większy niż w rzeczywistości.

 Cassie

  • Crossbow [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 500 do 600.

 Drogoz

  • Naprawiono błąd, w którym detonacja Fire Spit [PPM] nie była prawidłowo łagodzona przez przedmiot Blast Shields.
  • Karty
    • Bask
      • Naprawiono błąd, który powodował, że Bask leczyła Cię tylko wtedy, jeśli pociski uderzały, gdy umiejętność Salvo [Q] była aktywnie wystrzeliwana.

 Evie

  • Ice Staff [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 100 do 200.
  • Blink [Q]
    • Nie zyskuje już bonusowych obrażeń.
    • Naprawiono błąd, w którym mrugnięcie poza mapę i śmierć w jego wyniku mogło skutkować tym, że Twoje kolejne mrugnięcie ponownie Cię zabije.

 Fernando

  • Flame Lance [LPM]
    • Zasięg broni zwiększony z 30 do 50.
    • Zmniejszono kąt zasięgu ataku.

 Grohk

  • Lightning Staff [LPM]
    • Zasięg broni zwiększony z 100 do 120.
  • Karty Legendarne
    • Wraith
      • Naprawiono błąd, w którym Wraith aktywowało się tylko raz w ciągu życia. Teraz będzie naładowywać się po 30 s.

 Grover

  • Throwing Axe [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 230 do 350.
    • Zmniejszono bonusowe obrażenia zależne od odległości z 200% bonusowych obrażeń do 150% bonusowych obrażeń.
    • Maksymalny zasięg skalowania obrażeń zmniejszony z 300 do 250.
  • Crippling Throw [PPM]
    • Obrażenia zwiększone z 300 do 400.
    • Prędkość pocisków zwiększona z 230 do 350.
  • Whirlwind [E]
    • Ultimate zapewnia teraz odporność na CC (efekty kontroli tłumu).
    • Naprawiono błąd, w którym umiejętność Whirlwind nie mogła zostać anulowana.

 Kinessa

  • Ogólne
    • Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.

 Lex

  • Retribution [Q]
    • Naprawiono błąd, w którym umiejętność ta nie ujawniała naznaczonego bohatera podczas ulta Maeve.

 Maeve

  • Daggers [LPM]
    • Zmniejszono opadanie pocisków o 25%.
  • Karty
    • Scar Tissue
      • Naprawiono błąd, który powodował, że karta działała nieprawidłowo.

 Makoa

  • Ogólne
    • Ulepszenia mające na celu poprawienie odczucia związanego ze strzelaniem.
    • Prędkość pocisków zwiększona z 185 do 250.
  • Dredge Anchor [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym Dredge Anchor kończyło swoją “podróż” po lewej od celownika na maksymalnym zasięgu. Dredge Anchor będzie się teraz pokrywać z celownikiem na maksymalnym zasięgu.
  • Shell Shield [Q]
    • Naprawiono błąd, w którym tarcza Shell Shield w różnych sytuacjach nie pokazywała się innym graczom.

 Mal’Damba

  • Mending Spirits [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym Mending Spirits nie leczyła przez tarcze wrogów.
  • Spitting Cobra [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 180 do 240.

 Pip

  • Potion Launcher [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 250 do 300.
  • Evil Mojo [E]
    • Naprawiono błąd, w którym jeśli Evil Mojo uderzyło w ścianę Inary, zatrzymywało się na niej dopóki ściana nie zniknęła, a następnie kontynuowało swoją “podróż”. Teraz umiejętność ta eksploduje w kontakcie ze ścianą.

 Seris

  • Soul Orb [LPM]
    • Prędkość pocisków zwiększona z 70 do 150.
    • Zdalna bliskość dystansu zmniejszona z 4 do 2,5.
  • Shadow Travel [F]
    • Czas trwania zmniejszony z 5 s do 4 s.
    • Cooldown zwiększony z 12 s do 14 s.

 Skye

  • Karty Legendarne
    • Preparation
      • Teraz działa tylko na zabójstwa.

 Torvald

  • Zasięg broni zwiększony z 41 do 50.
  • Zdrowie tarczy zmniejszone z 5000 do 2000.
  • Zdrowie zwiększone z 3500 do 5000.

 Willo

  • Prędkość pocisków zwiększona z 250 do 300.

 Zhin

  • Counter [PPM]
    • Teraz blokuje pociski podczas odpychania ataku nawet wtedy, gdy nie masz Karty Legendarnej Retaliation.
  • Billow [Q]
    • Zmniejszono czas aktywacji z 0,2 s do 0 s.
    • Teraz możesz skakać, gdy Billow jest aktywne.

Pytania i odpowiedzi

Czy możecie powiedzieć, jakie zdanie mają deweloperzy na temat systemu Esencji?

HiRezMartini: Zdecydowanie wysłuchujemy Waszych opinii; czytamy je wszystkie. W szczególności jest ich wiele właśnie na ten temat, więc bardzo to doceniamy. To bardzo ważne, by rozumieć nasze gry oraz te, które są w trakcie bety. Wiele rzeczy powtarzamy, nawet w tych podstawowych systemach, takich jak Esencja. Tak więc sprawy mają tendencję do zmian z upływem czasu i jeśli byliście z nami przez jakiś czas, to zdecydowanie o tym wiecie.

Teraz bardzo dokładnie przyglądamy się danym, widząc, jak one wpływają na naszych graczy. Aktualnie nie mam dla Was nowości z tym związanych, ale tak wygląda stan rzeczy, w którym teraz się znajdujemy. Więc prosimy, kontynuujcie dzielenie się z nami Waszymi opiniami.

HiRezAlyssa: Chodzi o znalezienie zdrowej równowagi pomiędzy czymś, co jest dobre dla naszej gry i jej struktury a czymś, co też byłoby sprawiedliwe dla naszych graczy. Przyglądamy się więc danym, obserwujemy opinie graczy, ale mamy naprawdę dużą wizję gry i chcielibyśmy czegoś, co jest zrównoważone i trwałe.