Paladins r.

Opis patcha Open Beta 52 – Tyrant’s Onslaught

Zobaczcie opis aktualizacji Open Beta 52, w nim m.in. opis umiejętności i kart nowego bohatera w Paladins - Zhina, nowe skiny, tryb gry - Onslaught, a także zmiany balansu, w tym buff ultimate'a Grohka.

open beta 52

Tyrant’s Onslaught

opis patcha Open Beta 52 | 9 czerwca

Nowy bohater: Zhin, The Tyrant

Zobacz teżNowy bohater w Paladins: Zhin ujawniony!

Umiejętności

  • [LPM] Inferno Blade
    • W ciągu 2 s ciska płomieniem dwa szybkie ciosy, które zadają 450 obrażeń, oraz trzeci cios, który zadaje 700 obrażeń.
  • [PPM] Counter
    • Blokuje ataki przez 2 s. Jeśli otrzyma obrażenia z przodu, blokuje wszystkie obrażenia i efekty, a następnie kontratakuje uderzeniem w zwarciu, zadając 800 obrażeń.
  • [Q] Billow
    • Zmienia się w dym, staje się niewrażliwy i zyskuje +20% prędkości poruszania się przez 2,5 s.
  • [F] Whirl
    • Przesuwa się w przód, jednocześnie obracając ostrzem miecza, zadając 400 obrażeń najbliższym wrogom.
  • [E] Spite – Ultimate
    • Przesuwa się w przód i unieruchamia wroga serią brutalnych ataków w zwarciu, zadając 2000 obrażeń przez 1,5 s.

Karty Legendarne

  • Guillotine [Domyślny]
    • [Spite] Spite teraz zadaje obrażenia równe 25% maksymalnego poziomu zdrowia celu na każde uderzenie. Zwiększa także współczynnik ładowania arcyzdolności o 15%.
  • Retaliation
    • [Counter] Po skontrowaniu ataku, pozostajesz w pozycji Counter.
  • Smolder
    • [Billow] Leczy za 60% Twojego maksymalnego poziomu zdrowia podczas trwania umiejętności Billow.

Karty

  • Hideout
    • [Billow] Zwiększa czas trwania Billow o 0,5s/1/1,5/2 s.
  • Perfect Block
    • [Counter] Efektywne skontrowanie ataku uleczy Cię za 100/200/300/400 zdrowia.
  • Wild Fire
    • [Whirl] Zmniejsza cooldown Whirl o 0,5/1/1,5/2 s za każde uderzenie wroga.
  • Blade Dance
    • [Whirl] Zwiększa dystans umiejętności Whirl o 15/30/45/60%.
  • Fuel for the Fire
    • [Whirl] Whirl zyskuje 5/10/15/20% kradzieży życia przez 2 s.
  • Heartless
    • [Armor] Zabójstwa dają 10/20/30/40% prędkości poruszania się przez 4 s.
  • Master Stance
    • [Counter] Zwiększa czas trwania Counter o 0,25/0,5/0,75/1 s.
  • Up in Smoke
    • [Billow] Zwiększa prędkość Billow o 10/20/30/40%.
  • Dragon Oil
    • [Armor] Zwiększa ilość amunicji o 1/2/3/4.
  • Embers
    • [Billow] Aktywowanie Billow generuje 1/2/3/4 amunicji.
  • Fan the Flames
    • [Billow] Zabójstwa zmniejszają cooldown Billow o 25/50/75/100%.
  • Footwork
    • [Counter] Zwiększa prędkość poruszania się o 10/20/30/40% podczas Counter.
  • Infamy
    • [Armor] Zwiększa Twój maksymalny poziom zdrowia o 50/100/150/200.
  • Kindling
    • [Whirl] Aktywowanie Whirl generuje 1/2/3/4 amunicji.
  • Malice
    • [Armor] Zyskuje 5/10/15/20% prędkości przeładowania.
  • Viciousness
    • [Counter] Efektywne skontrowanie ataku wygeneruje 2/4/6/8 amunicji.

NOWY TRYB GRY: Onslaught

  • Każde zabójstwo daje drużynie 5 punktów, a kontrolowanie dużej powierzchni walki na środku areny daje 2 punkty na sekundę. Wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 400 punktów lub drużyna z największą ilością punktów osiągniętą po 10 minutach.
  • Onslaught tymczasowo zastąpi tryb Survival w rotacji trybów.

Ogólne

  • Dodano możliwość zobaczenia Kart Legendarnych, talii i itemów na ekranie podsumowania w lobby po meczu.
  • Informacje zwrotne dotyczące walki
    • Wprowadzono poprawki dźwięku, który można usłyszeć w walce, wzmocniono dźwięki wrogów atakujących od tyłu.
    • Poprawiono wskaźnik dotyczący źródeł obrażeń.
  • “Flank Kills” zastąpiono określeniem “Killing Blows”.
  • Teraz w opcjach domyślnie będzie ustawiona opcja “Pokazuj zdrowie gracza”.
  • Dodano komendy do chatu: /ignore (ignoruj) i /block (zablokuj).
  • Zwiększono widoczność wiadomości “Naciśnij K, aby zobaczyć umiejętności”.
  • Zaktualizowano komunikat powiadamiający o decydującym punkcie w meczu.
  • Poprawiono wskaźnik Ładunku, tak aby pokazywał ile graczy i w jakim kierunku pcha wózek.
  • Dodano możliwość wyposażenia się w całą Kolekcję po jej zakupie.
  • Karty redukujące procent aktywnego cooldownu teraz wpływają na pełen czas cooldownu, zamiast na pozostały cooldown. Naprawiono błędy związane z tym systemem, które źle wpływały na rekompensatę cooldownów umiejętności.
  • Poprawki sieci
    • Zmiany w oparciu o niektóre testy
      • Liczba bardzo małych lagów (utrata jednego lub dwóch ticków przez serwer) zmniejszona o 99%.
      • Liczba małych lagów (utrata 3 lub 5 ticków przez serwer) zmniejszona o 50%.
      • Liczba dużych lagów (utrata więcej niż 5 ticków przez serwer) zmniejszona o 25%.
  • OGÓLNE POPRAWKI BŁĘDÓW
    • Naprawiono błąd, w którym rzadkość kart w talii wyświetlała się nieprawidłowo.
    • Naprawiono błąd, w którym Pakiety Mowy nieprawidłowo pokazywały wiadomość, za ile można je nabyć.
    • Naprawiono błąd, w którym czasami nie można było uleczyć sojusznika przez sojusznicze tarcze.

Modyfikacje

Zhin

  • Greed (Common)
    • Skin postaci
    • Skin broni
  • Warlord (Uncommon)
    • Skin postaci
    • Skin broni
  • Nomad (Uncommon)
    • Skin postaci
    • Skin broni
  • Inne
    • Pakiet mowy: Zhin
    • Emotka: Dragon’s Breath
    • Emotka: Kindle
    • Poza MVP: Crouching Tiger

Willo

  • Viceroy
    • Skin postaci
    • Skin broni

Ying

  • Replicant
    • Skin postaci + Pakiet mowy
    • Skin broni

Cassie

  • Blood Moon
    • Skin postaci
    • Skin broni

Ying

  • Quicksilver
    • Skin postaci
    • Skin broni

Nowe skiny za maestrie postaci:

Evie

  • Obsidian
    • Skin postaci + Skin broni
  • Cosmic
    • Skin postaci + Skin broni
  • Inne
    • Emotka
    • Poza MVP
    • Spray

Mal’Damba

  • Obsidian
    • Skin postaci + Skin broni
  • Cosmic
    • Skin postaci + Skin broni
  • Inne
    • Emotka
    • Poza MVP
    • Spray

Skrzynie

  • Flair Chest
    • Dodano
      • Wish Granted
      • War Games
      • 3 Wishes
      • Hot Potato
      • Ten-Hut!
  • Weapon Chest
    • Cenę zmniejszono ze 100 kryształów  do 80 kryształów 

Mapy

  • Rotacja map testowych
    • Nowa mapa: Sewers
  • Zmiany wyglądu i inne
    • Punkty przejęcia w trybie Siege podczas Overtime’u będą teraz szybciej zatwierdzać przejęcie.
  • POPRAWKI BŁĘDÓW
    • Naprawiono błąd, w którym gracze na mapie Brightmarsh mogli widzieć przez kolumny.
    • Naprawiono błąd, w którym w jednym z miejsc na mapie Frog Isle gracze mogli się zaklinować.
    • Poprawiono niespójności związane z uzyskaniem dodatkowej wysokości skoku nad przeszkodami.

Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

 Barik

  • Karty
    • Combat Repair
      • Wartość leczenia zwiększona z 50/100/150/200 do 100/150/200/250.

 Fernando

  • Karty
    • Cavalier
      • Dodatkowa ilość zdrowia zwiększona z 125/250/375/500 do 150/300/450/600.
    • Last Stand
      • Próg aktywacji zwiększony z 50% do 60%.
      • Zwiększa ilość leczenia z 75/150/225/300 do 100/200/300/400.

 Grohk

  • Tempest [E]
    • Teraz także leczy Grohka o 500 zdrowia co 0,5 s.

 Inara

  • Earthen Guard [PPM]
    • Otrzymywane dodatkowe leczenie zwiększone z 60% do 80%.

 Maeve

  • Nine Lives [Q]
    • Czas trwania animacji zmniejszony z 0,7 s do 0,4 s.

 Mal’Damba

  • Mending Spirits [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym nie można było leczyć sojuszników przez sojusznicze tarcze.

 Makoa

  • Shell Shield [Q]
    • Aktywacja umiejętności zmniejszona z 0,3 s do 0,1 s.
  • Dredge Anchor [PPM]
    • Może ponownie złapać hookiem Androxusa, jeśli tamten używa Reversal.

 Sha Lin

  • Ogólne
    • Zwiększono nieco głośność Pakietu Mowy w skinie Vigilante Sha Lin.

Pytania i odpowiedzi

Kiedy dostaniemy przycisk do kasowania talii?

HirezMartini: Niedługo. Wiemy, że już od dawna były o to prośby, pracujemy nad tym.

Czy nastąpi hard reset, jeśli chodzi o gry rankingowe?

HirezMartini: Tak. Aktualnie pracujemy nad odnowieniem systemu rankingowego, reset nadejdzie wraz z tą aktualizacją.

Czy jesteście zadowoleni z aktualnego time-to-kill?

HirezMartini: Tak, jesteśmy. Dzięki Kartom Legendarnym balans został poprawiony, niektóre z kart pozwalają graczom zwiększać czas time-to-kill, a inne – zmniejszać go.

Czy planujecie reworki jakichś bohaterów?

HirezMartini: Teraz zdecydowanie skupiamy się na wychodzących nowych rzeczach. Jednak to nie wszystko, zawsze będziemy zastanawiać nad tym, w jaki sposób moglibyśmy ulepszyć już istniejących bohaterów, ale to raczej kwestia do zostawienia na przyszłość.

HirezHolt: Pod względem graficznym zmieniliśmy już kilku bohaterów (Cassie, Buck), mamy też na oku kilku innych championów, nad którymi chcielibyśmy pod tym względem popracować.

Czy dodacie jakichś nowych bohaterów należących do istniejących już, wymyślonych ras?

HirezHolt: Tak, dodamy. Zdecydowanie chcemy rozbudować rasy. Są pewne archetypy, których jeszcze nie wprowadziliśmy do Królestwa, ale chcielibyśmy to zrobić.

Czy macie jakieś plany na małe odnowienie systemu związanego z chatem?

HirezMartini: Cały czas staramy się go ulepszać, nawet w tym patchu dodaliśmy możliwość blokowania innych graczy, zawsze więc próbujemy go aktualizować.