Buffy Seris, nerf Bucka. Porcja nowych skinów - Buck Wild, Star Glam Evie, Sha Lin Vigilante i Guardian. Zobaczcie cały opis aktualizacji patcha Open Beta 50.
Kolekcja Nova Strike nie będzie już dłużej dostępna do kupienia. Ale wciąż będziesz mógł dokończyć quest, jeśli zacząłeś go robić.
Sha Lin
Vigilante
Akcesoria: Vigilante Mask
Ciało: Vigilante
Broń: Vigilante Compound
Pakiet mowy: Vigilante
Guardian
Akcesoria: Guardian Visor
Ciało: Guardian
Skrzynie
REKT Chest
Zawartość
Androxus: REKT Hand Cannon
Barik: REKT Boom Stick
Buck: REKT Shotty
Cassie: REKT Impaler
Grover: REKT Hacker
Kinessa: REKT Long Gun
Sha Lin: REKT Great Bow
Tyra: REKT Carbine
Viktor: REKT War Rifle
Spray: GET REKT
Ogólne
Pakiety komentatorskie Gracze będą teraz mogli zakupić i wykorzystać niestandardowe pakiety komentatorskie, które będą zastępować głos komentarzy, który słyszymy podczas gry. Zakupu można dokonać w Sklep > Przedmioty. Wyposażyć się można w ustawieniach konta.
Rory
Jako że nasz kanał na YouTube zdobył milion subskrypcji, sprzedajemy ten Pakiet komentatorski za cenę 1 golda !
Bomb King
Evie
Centrum aktywności
Nowa zakładka dodana do panelu głównego, będzie ona pokazywać powiadomienia, w których znajdą się m.in. ostatnie osiągnięcia albo powiadomienia o pierwszych wygranych dnia. Planujemy, by w przyszłości pojawiały się tam informacje dotyczące eventów.
Ekran z championami będzie teraz sortowany od najnowszych przedmiotów do największej rzadkości.
Nowy układ dostosowywania wyboru w lobby meczu. Wybór wyposażenia będzie podświetlony.
Teraz możesz wyposażyć się w rzeczy od razu po ich kupnie.
Ulepszono wibracje kontrolera, które są odczuwalne podczas przeładowywania broni.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, w którym nowi gracze nie otrzymywali polecenia do wyboru swojego regionu.
Naprawiono wiele błędów językowych związanych z kartami, które uniemożliwiały używanie ich na określonym poziomie.
Naprawiono błąd, w którym na chacie nie wyświetlał się cały wpisany (długi) tekst.
Poprawiono system reportów, tak aby można było wpisać w nim więcej niż jedną linijkę tekstu.
Teraz gdy boty posługują się chatem głosowym VGS, używają prawidłowej komendy.
Wprowadzono poprawki językowe, w których pokazywał się niepoprawny tekst w opcjach Keybindings.
Pociski teraz poprawnie “oceniają” odległość od tarcz (np. wcześniej rozsadzone splunięcie Drogoza eksplodowało na tarcze ze znacznej odległości).
Poprawiono dokładność pocisków.
Naprawiono błąd, w którym bonusowe obrażenia zadawane tarczom z umiejętności Grumpy Bomb i Salvo nie redukowały efektu krwawienia względem poziomu życia.
Mapy
Rotacja map testowych
Nowa mapa: Bend
Stanie blisko spawn roomu przeciwników teraz zada obrażenia. Obiekty postawione w tym miejscu również będą niszczone.
Na Stone Keep ładunek będzie teraz ruszać ze środka punktu.
Koniec mapy Jaguar Falls został cofnięty o 16 jednostek.
Strzelnica
Dodano drugiego bota Pipa.
Dodano przycisk pozwalający włączać/wyłączać autoatakujące boty Cassie. Domyślnie są wyłączone.
Do wszystkich map w trybie Siege dodano scenki pokazujące pomyślne dopchnięcie wózka.
Zmieniono lokację Top Playu na mapie Timber Mill.
Poprawki błędów
Jaguar Falls – naprawiono błąd, w którym punkt przejęcia znajdował się nieco nie na środku.
Naprawiono błąd wizualny na mapie Frog Isle, gdzie odległa mgła się nie wyświetlała.
Na punkcie przejęcia na mapie Fish Market platformy i skrzynie z drugiego piętra są teraz symetryczne. Liny nie blokują już broni.
Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki
Androxus
Reversal [Q]
Poprawka błędu
Strzały nie będą już przechodzić przez Reversal, kiedy się cofasz.
Bomb King
Karty Legendarne
Demolition
Naprawiono błąd, w którym czasami tarcze nie niszczyły się całkowicie.
Buck
Maksymalnie zdrowie zmniejszone z 3000 do 2800.
Drogoz
Rocket Launcher [LPM]
Ta broń i jej pociski mają teraz skompensowane lagi.
Salvo [Q]
Ta broń i jej pociski mają teraz skompensowane lagi.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, w którym nie wystrzeliwały się wszystkie naboje zgromadzone w magazynku.
Salvo już nie może zostać przerwane.
Poprawki błędów animacji w umiejętności Salvo (czasami nie pokazywała się animacja ostatniego wystrzału, czasami nie pokazywały się inne animacje kolejnych wystrzałów).
Fire Spit [PPM]
Ta umiejętność ma teraz skompensowane lagi.
Karty
Spitfire
Naprawiono błąd, w którym Spitfire się stackowało, jeśli trafiło wielu bohaterów tą samą rakietą (i być może inne problemy też… nie mamy pewności co do zachowania tej karty na serwerze live).
Naprawiono błąd, w którym dopalacz Drogoza uzupełniał się podwójnie.
Fernando
Shield [PPM]
Poprawki błędów
Pociski nie będą się już przedostawać przez tarczę Fernando, kiedy się on cofa.
Inara
Impasse [Q]
Zwiększono zasięg, w którym można postawić ścianę z 60 do 80.
Teraz delikatnie odpycha wrogów, kiedy ściana pojawi się blisko nich.
Stone Spear [LPM]
Teraz ma stopniowy spadek zadawanych obrażeń.
Karty Legendarne
Mother’s Grace
Teraz daje odporność na osłabienia.
Maeve
Pounce [PPM]
Naprawiono błąd, w którym obrażenia z tej umiejętności nie były prawidłowo redukowane przez przedmiot Haven.
Makoa
Dredge Anchor [PPM]
Cooldown zwiększony z 9 do 11.
Ancient Rage [E]
Makoa teraz otrzyma zwiększone zdrowie po 0,3 s zamiast 0,5 s.
Seris
Restore Soul [PPM]
Cooldown zmniejszony z 5 s do 4 s.
Convergence [E]
Opóźnienie przyciągnięcia zmniejszone z 1,5 s do 0,5 s.
Willo
Ogólne
Naprawiono błąd, w którym pokazywała się ikonka Evie, gdy zdobywaliśmy tytuł maestrii Willo.
Seedling [Q]
Dodano znaczniki dla przeciwników, które będą pokazywać, że w pobliżu znajdują się cztery nasiona po wybuchu pierwszego.
Ying
Illusion [Q]
Czas między uzdrowieniami z iluzji zwiększony z 1 s do 1,2 s.
Dimensional Link [F]
Poprawiono opis, aby nie pokazywał już, że ta umiejętność pozbawia osłabień.
Pytania i odpowiedzi
Czy macie jakieś plany związane z reworkiem niektórych Kart Legendarnych?
Martini: Oczywiście. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre Karty Legendarne nie są najlepszymi opcjami i że możemy zrobić lepszą robotę, by upewnić się co do takiej samej wartości między trzema wyborami. Chcielibyśmy zrobić to za jednym razem, np. wprowadzając patch, w którym zreworkujemy dużo legendarek, a Wy powiecie nam, co o tym sądzicie.
Czy Strzelnica zostanie ulepszona?
Martini: Staramy się wprowadzać zmiany, ale jest kilka technicznych spraw, które nas ograniczają. Chcemy wprowadzić zakup przedmiotów i trwałą tarczę do testowania Wreckera. Wybór map to znacznie dalsze plany. I tak, możemy dodać komendy VFX, które zresetują cooldowny.
Czy jest możliwość, by po meczu pokazywała się sekcja, która pokaże takie szczegóły buildu graczy, jak maestria, Karty Legendarne, talie i itemy?
Martini: Tak, będzie. Jest to już zaplanowane. Widziałem już wiele podobnych pytań o to.
Kiedy możemy się spodziewać nagród za zdobywanie maestrii?
Martini: Będziemy mieć pewne nowości co do maestrii w kilku kolejnych patchach, będą one całkiem niezłe. Nie chcę się wygadać, ale są to naprawdę fajne rzeczy, o których usłyszycie już niedługo.
Czy planujecie dodać do Paladins eventy w stylu Odyssey (jak w SMITE)?
Prettyhair: Jeśli nie wiecie, Odyssey jest dużym wydarzeniem, które pojawia się w Smite, kiedy przez kilka tygodni prowadzimy HRX z masą skinów i giveawayów. Martini: Tak, planujemy to, a jeśli wiecie o Season Ticket w Smite, to także było przemyślane. Takie duże eventy są czymś, co zdecydowanie chcemy wprowadzić, ale wymaga to sporo pracy związanej z dużą ilością kontentu, interfejsem i upewnieniem się, że wszystko działa tak, jak należy.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies