Paladins r.

Opis patcha Open Beta 50 – Get Rekt

Buffy Seris, nerf Bucka. Porcja nowych skinów - Buck Wild, Star Glam Evie, Sha Lin Vigilante i Guardian. Zobaczcie cały opis aktualizacji patcha Open Beta 50.

open beta 50

Get Rekt

opis patcha Open Beta 50 | 13 maja


Modyfikacje

Zobacz teżBuck Wild, Star Glam Evie i nowe skiny dla Sha Lina!

 Buck

  • Buck Wild
    • Akcesoria: Buck Wild Bandanna
    • Ciało: Buck Wild
    • Pakiet mowy: Buck Wild
    • Emotka: Showman
    • Poza MVP: Gunshow

 Evie

  • Star Glam
    • Akcesoria: Star Glam Shades
    • Ciało: Star Glam
    • Broń: Star Glam Blaster

 Kinessa

  • Nova Strike
    • Kolekcja Nova Strike nie będzie już dłużej dostępna do kupienia. Ale wciąż będziesz mógł dokończyć quest, jeśli zacząłeś go robić.

 Sha Lin

  • Vigilante
    • Akcesoria: Vigilante Mask
    • Ciało: Vigilante
    • Broń: Vigilante Compound
    • Pakiet mowy: Vigilante
  • Guardian
    • Akcesoria: Guardian Visor
    • Ciało: Guardian

  • Skrzynie
    • REKT Chest
      • Zawartość
        • Androxus: REKT Hand Cannon
        • Barik: REKT Boom Stick
        • Buck: REKT Shotty
        • Cassie: REKT Impaler
        • Grover: REKT Hacker
        • Kinessa: REKT Long Gun
        • Sha Lin: REKT Great Bow
        • Tyra: REKT Carbine
        • Viktor: REKT War Rifle
        • Spray: GET REKT

Ogólne

  • Pakiety komentatorskie
    Gracze będą teraz mogli zakupić i wykorzystać niestandardowe pakiety komentatorskie, które będą zastępować głos komentarzy, który słyszymy podczas gry.
    Zakupu można dokonać w Sklep > Przedmioty. Wyposażyć się można w ustawieniach konta.

    • Rory
      • Jako że nasz kanał na YouTube zdobył milion subskrypcji, sprzedajemy ten Pakiet komentatorski za cenę 1 golda !
    • Bomb King
    • Evie
  • Centrum aktywności
    • Nowa zakładka dodana do panelu głównego, będzie ona pokazywać powiadomienia, w których znajdą się m.in. ostatnie osiągnięcia albo powiadomienia o pierwszych wygranych dnia. Planujemy, by w przyszłości pojawiały się tam informacje dotyczące eventów.
  • Ekran z championami będzie teraz sortowany od najnowszych przedmiotów do największej rzadkości.
  • Nowy układ dostosowywania wyboru w lobby meczu. Wybór wyposażenia będzie podświetlony.
  • Teraz możesz wyposażyć się w rzeczy od razu po ich kupnie.
  • Ulepszono wibracje kontrolera, które są odczuwalne podczas przeładowywania broni.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, w którym nowi gracze nie otrzymywali polecenia do wyboru swojego regionu.
  • Naprawiono wiele błędów językowych związanych z kartami, które uniemożliwiały używanie ich na określonym poziomie.
  • Naprawiono błąd, w którym na chacie nie wyświetlał się cały wpisany (długi) tekst.
  • Poprawiono system reportów, tak aby można było wpisać w nim więcej niż jedną linijkę tekstu.
  • Teraz gdy boty posługują się chatem głosowym VGS, używają prawidłowej komendy.
  • Wprowadzono poprawki językowe, w których pokazywał się niepoprawny tekst w opcjach Keybindings.
  • Pociski teraz poprawnie “oceniają” odległość od tarcz (np. wcześniej rozsadzone splunięcie Drogoza eksplodowało na tarcze ze znacznej odległości).
  • Poprawiono dokładność pocisków.
  • Naprawiono błąd, w którym bonusowe obrażenia zadawane tarczom z umiejętności Grumpy Bomb i Salvo nie redukowały efektu krwawienia względem poziomu życia.

Mapy

  • Rotacja map testowych
    • Nowa mapa: Bend
  • Stanie blisko spawn roomu przeciwników teraz zada obrażenia. Obiekty postawione w tym miejscu również będą niszczone.
  • Na Stone Keep ładunek będzie teraz ruszać ze środka punktu.
  • Koniec mapy Jaguar Falls został cofnięty o 16 jednostek.
  • Strzelnica
    • Dodano drugiego bota Pipa.
    • Dodano przycisk pozwalający włączać/wyłączać autoatakujące boty Cassie. Domyślnie są wyłączone.
  • Do wszystkich map w trybie Siege dodano scenki pokazujące pomyślne dopchnięcie wózka.
  • Zmieniono lokację Top Playu na mapie Timber Mill.

Poprawki błędów

  • Jaguar Falls – naprawiono błąd, w którym punkt przejęcia znajdował się nieco nie na środku.
  • Naprawiono błąd wizualny na mapie Frog Isle, gdzie odległa mgła się nie wyświetlała.
  • Na punkcie przejęcia na mapie Fish Market platformy i skrzynie z drugiego piętra są teraz symetryczne. Liny nie blokują już broni.

Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

 Androxus

  • Reversal [Q]
    • Poprawka błędu
      • Strzały nie będą już przechodzić przez Reversal, kiedy się cofasz.

 Bomb King

  • Karty Legendarne
    • Demolition
      • Naprawiono błąd, w którym czasami tarcze nie niszczyły się całkowicie.

 Buck

  • Maksymalnie zdrowie zmniejszone z 3000 do 2800.

 Drogoz

  • Rocket Launcher [LPM]
    • Ta broń i jej pociski mają teraz skompensowane lagi.
  • Salvo [Q]
    • Ta broń i jej pociski mają teraz skompensowane lagi.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, w którym nie wystrzeliwały się wszystkie naboje zgromadzone w magazynku.
      • Salvo już nie może zostać przerwane.
      • Poprawki błędów animacji w umiejętności Salvo (czasami nie pokazywała się animacja ostatniego wystrzału, czasami nie pokazywały się inne animacje kolejnych wystrzałów).
  • Fire Spit [PPM]
    • Ta umiejętność ma teraz skompensowane lagi.
  • Karty
    • Spitfire
      • Naprawiono błąd, w którym Spitfire się stackowało, jeśli trafiło wielu bohaterów tą samą rakietą (i być może inne problemy też… nie mamy pewności co do zachowania tej karty na serwerze live).
    • Naprawiono błąd, w którym dopalacz Drogoza uzupełniał się podwójnie.

 Fernando

  • Shield [PPM]
    • Poprawki błędów
      • Pociski nie będą się już przedostawać przez tarczę Fernando, kiedy się on cofa.

 Inara

  • Impasse [Q]
    • Zwiększono zasięg, w którym można postawić ścianę z 60 do 80.
    • Teraz delikatnie odpycha wrogów, kiedy ściana pojawi się blisko nich.
  • Stone Spear [LPM]
    • Teraz ma stopniowy spadek zadawanych obrażeń.
  • Karty Legendarne
    • Mother’s Grace
      • Teraz daje odporność na osłabienia.

 Maeve

  • Pounce [PPM]
    • Naprawiono błąd, w którym obrażenia z tej umiejętności nie były prawidłowo redukowane przez przedmiot Haven.

 Makoa

  • Dredge Anchor [PPM]
    • Cooldown zwiększony z 9 do 11.
  • Ancient Rage [E]
    • Makoa teraz otrzyma zwiększone zdrowie po 0,3 s zamiast 0,5 s.

 Seris

  • Restore Soul [PPM]
    • Cooldown zmniejszony z 5 s do 4 s.
  • Convergence [E]
    • Opóźnienie przyciągnięcia zmniejszone z 1,5 s do 0,5 s.

 Willo

  • Ogólne
    • Naprawiono błąd, w którym pokazywała się ikonka Evie, gdy zdobywaliśmy tytuł maestrii Willo.
  • Seedling [Q]
    • Dodano znaczniki dla przeciwników, które będą pokazywać, że w pobliżu znajdują się cztery nasiona po wybuchu pierwszego.

 Ying

  • Illusion [Q]
    • Czas między uzdrowieniami z iluzji zwiększony z 1 s do 1,2 s.
  • Dimensional Link [F]
    • Poprawiono opis, aby nie pokazywał już, że ta umiejętność pozbawia osłabień.

Pytania i odpowiedzi

Czy macie jakieś plany związane z reworkiem niektórych Kart Legendarnych?

Martini: Oczywiście. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre Karty Legendarne nie są najlepszymi opcjami i że możemy zrobić lepszą robotę, by upewnić się co do takiej samej wartości między trzema wyborami. Chcielibyśmy zrobić to za jednym razem, np. wprowadzając patch, w którym zreworkujemy dużo legendarek, a Wy powiecie nam, co o tym sądzicie.

Czy Strzelnica zostanie ulepszona?

Martini: Staramy się wprowadzać zmiany, ale jest kilka technicznych spraw, które nas ograniczają. Chcemy wprowadzić zakup przedmiotów i trwałą tarczę do testowania Wreckera. Wybór map to znacznie dalsze plany. I tak, możemy dodać komendy VFX, które zresetują cooldowny.

Czy jest możliwość, by po meczu pokazywała się sekcja, która pokaże takie szczegóły buildu graczy, jak maestria, Karty Legendarne, talie i itemy? 

Martini: Tak, będzie. Jest to już zaplanowane. Widziałem już wiele podobnych pytań o to.

Kiedy możemy się spodziewać nagród za zdobywanie maestrii?

Martini: Będziemy mieć pewne nowości co do maestrii w kilku kolejnych patchach, będą one całkiem niezłe. Nie chcę się wygadać, ale są to naprawdę fajne rzeczy, o których usłyszycie już niedługo.

Czy planujecie dodać do Paladins eventy w stylu Odyssey (jak w SMITE)?

Prettyhair: Jeśli nie wiecie, Odyssey jest dużym wydarzeniem, które pojawia się w Smite, kiedy przez kilka tygodni prowadzimy HRX z masą skinów i giveawayów.
Martini: Tak, planujemy to, a jeśli wiecie o Season Ticket w Smite, to także było przemyślane. Takie duże eventy są czymś, co zdecydowanie chcemy wprowadzić, ale wymaga to sporo pracy związanej z dużą ilością kontentu, interfejsem i upewnieniem się, że wszystko działa tak, jak należy.