Na serwer wchodzi chat głosowy i zostaje tymczasowo wycofany tryb PvE. Zobaczcie, jakie umiejętności ma nowa bohaterka - Willo. Oprócz tego nowości w postaci skinów i mapy.
Wyrzuca strumień energii, który zadaje 500 obrażeń co 0,75 sekundy.
[PPM] Dead Zone
Strzela toksycznym zarodnikiem, który zapobiega uzdrawianiu na danym obszarze przez 4 sekundy. Wrogowie dotknięci zarodnikami, którzy wydostaną się z zatrutego obszaru, nie mogą leczyć się przez 2 sekundy.
[Q] Seedling
Wyrzuca ziarno, które eksploduje po 1 sekundzie, zadając 500 obrażeń i spawnując 4 dodatkowe nasiona – każde z nich wybucha, zadając 500 obrażeń po 1 sekundzie.
[F] Flutter
Sprawia, że szybko trzepoczesz skrzydłami i możesz się poruszać do góry przed siebie.
[E] Fae Flight
Wykorzystaj siłę Fae i wznieś się w powietrze na 10 sekund.
Karty
Karta Legendarna – Scorn [domyślna]
[Weapon] [Seedling] Obrażenia zadawane przez każde z ziaren zwiększone o 350.
Karta Legendarna – Blastflower
[Weapon] Cele uderzone Twoimi podstawowymi atakami, dostają 50 dodatkowych obrażeń, co stackuje się do 5 razy.
Karta Legendarna – Scorched Earth
[Dead Zone] Dead Zone zadaje obrażenia tarczom wynoszące 50% ich maksymalnego zdrowia przez 1 sekundę.
Flitter
[Flutter] Zmniejsza cooldown umiejętności Flutter o 0,5/1/1,5/2 s.
Pixie Dust
[Dead Zone] Leczy za 20/40/60/80 punktów zdrowia na sekundę, kiedy stoisz w Dead Zone.
Sprouts
[Seedling] Zmniejsza cooldown umiejętności Seedling o 0,5/1/1,5/2 s, jeśli uderzysz wroga Seedling.
Hijinks
[Flutter] Leczy za 50/100/150/200 punktów zdrowia, kiedy umiejętność Flutter jest aktywna.
Nectar
[Seedling] Leczy za 50/100/150/200 po użyciu Seedling.
Spritely
[Flutter] Zyskuje 15/30/45/60% zwiększonej kontroli w powietrzu przez 3 sekundy po użyciu umiejętności Flutter.
Twilight
[Dead Zone] Zmniejsza cooldown Dead Zone o 0,5/1/1,5/2 s.
Antics
[Weapon] Zyskuje 5/10/15/20% prędkości przeładowania.
Fauna
[Armor] Zyskuje 8/16/24/32% dodatkowej prędkości poruszania się, kiedy jest poza walką.
[Seedling] Generuje 1/2/3/4 amunicji podczas aktywacji umiejętności Seedling.
Hummingbird
[Flutter] Generuje 1/2/3/4 amunicji podczas aktywacji umiejętności Flutter.
Photosynthesis
[Seedling] Zyskuje 10/20/30/40% prędkości przeładowania przez 3 sekundy po użyciu Seedling.
Shenanigans
[Dead Zone] Zyskuje 10/20/30/40% prędkości przeładowania przez 2 sekundy, kiedy wejdziesz do Dead Zone.
Sparkle
[Dead Zone] Zwiększa czas trwania Dead Zone o 0,5/1/1,5/2 s.
Mapy
Zobacz więcej obrazków i screenów z nowej mapy: klik.
Nowa mapa do trybu Siege (Oblężenie): Brightmarsh
Środowisko
“Brightmarsh to egzotyczne, pełne kolorów otoczenie z wieloma interesującymi miejscami. Mapa jest wzorowana na motywie mokradeł/bagna, ale sprawiając, że jest żywa i nadając jej jasnego charakteru z wesołym oświetleniem, sprawiło to, że powstała estetycznie niepowtarzalna mapa”.
Level Design
“Rozgrywka na tej mapie może się toczyć zarówno w korytarzach, jak i na otwartej przestrzeni w powietrzu. Przejmowanie punktu można w pewien sposób porównać do zawodów w przeciąganiu liny, z kolei trasa ładunku (payloadu) zapewnia korzystne opcje dla obrońców”.
Rotacja map testowych
Dodano: Arid v2
Poprawki błędów
Dodano kolizję na jednej ze ścian na mapie Frog Isle, aby Kinessa nie mogła już jej “użyć”.
Naprawiono błąd kolizji na mapie Fish Market dający Kinessie niezamierzone miejsce snajperskie.
Modyfikacje
Nazwa kategorii “Głowy” została zmieniona na “Akcesoria”.
“Cieszymy się, że możemy zmienić format tej kategorii. W większości przypadków, do tej kategorii dodawaliśmy rzeczy, które modyfikowały coś związanego z okolicami głowy chapmiona. Jeśli chodzi o tą zmianę, Akcesoria wciąż mogą modyfikować głowę bohatera, jeśli to wybierzemy, ale mogą być również bardziej ikoniczną częścią modelu postaci. Dobrym przykładem jest tutaj Willo i jej akcesorium będące skrzydłami”.
Willo
Lilac
Akcesoria: Lilac Wings
Ciało: Lilac
Broń: Lilac Wand
Bluebell
Akcesoria: Bluebell Wings
Ciało: Bluebell
Broń: Bluebell Wand
Misc
Pakiet mowy: Willo
Emotka: Flower Dance
Poza MVP: Criss Cross
Grover
Broń
Posiada nowy domyślny wygląd broni.
Stary domyślny wygląd broni ma teraz nazwę Forest Foe 3000 i dostanie ją każdy gracz już posiadający Grovera.
“Stary topór Grovera został zaktualizowany wizualnie, aby dostosować go do jego charakteru. Stara broń będzie dostępna jako skin i dostanie ją każdy gracz, który już posiada Grovera”.
Doom Shroom Grover
Doom Shroom
Akcesoria: Doom Shroom Caps
Ciało: Doom Shroom
Broń: Doom Shroom Chopper
Pakiet mowy: Doom Shroom
Dostępność
Overgrown Chest
Pip
Invader Pip
Invader
Akcesoria: Invader’s Antennae
Ciało: Invader
Broń: Invader’s Plasma-Caster
Pakiet mowy: Invader
Dostępność
Bezpośredni zakup za 400 kryształów
Można go także zdobyć z Colossal Chest (Kolosalna Skrzynka)
Overgrown Chest
Dostępność
75 kryształów za jedną skrzynkę
Bronie Overgrown
Androxus: Monarch Revolver
Cassie: Undergrowth Crossbow
Maeve: Splinter-blades
Drogoz: Caecilian Rocket Launcher
Skye: Dragonfly Wristbow
Grohk: Tropic Lightning Staff
Sha Lin: Lotus Long Bow
Fernando: Tiki Torch Lance
Pip: Ginseng Potion Launcher
Nowe spraye
50 nowych sprayów dla następujących bohaterów:
Androxus
Barik
Bomb King
Buck
Cassie
Drogoz
Evie
Fernando
Grohk
Grover
Inara
Kinessa
Lex
Maeve
Makoa
Mal’Damba
Seris
Pip
Ruckus
Sha Lin
Skye
Torvald
Tyra
Viktor
Ying
DOTYCZY TYLKO SERWERA TESTOWEGO PTS.
Wszyscy gracze serwera PTS dostaną duże ilości walut, aby móc zakupić i przetestować wszystkie nowości na serwerze PTS!
Główne poprawki błędów
Naprawiono błąd, w którym czasami trzeci item otrzymany z Radiant Chestów nie pokazywał się.
Naprawiono różne błędy dźwięku w lobby (Klikanie myszką obniżało głośność efektów czempionów i odliczanie czasu).
Naprawiono nieprawidłowe pokazywanie się rysunków na złotych kartach, kiedy odblokowywano spray z Radiant Chestów.
Naprawiono błąd, w którym gracze, którzy osiągnęli 12 level maestrii na championie, nie mogli dołączyć do Competitive, póki nie zrestartowali gry.
Naprawiono błąd w którym, gracze wyrzuceni z drużyny czasami mieli zablokowany inferfejs po ponownym zaproszeniu.
Naprawiono błąd, w którym maestria i ramka na Top Playu pokazywały się niepoprawnie.
Naprawiono błąd, w którym scroll nie działał poprawnie w liście polecanych znajomych.
Naprawiono siatkę, która czasami źle działała na Tyrze i Viktorze.
Naprawiono błąd, w którym źle pokazywały się wartości we wszystkich kartach, które zawierały w opisie “nie może być spowolniony”.
Naprawiono błąd, w którym portrety w lobby meczu wyświetlały się niepoprawnie.
Ogólne
Korekty systemu rankingowego
“Dostosowaliśmy system oceniania, aby usunąć wysokie i drastyczne zmiany w ratingu. Nowe kalkulacje dotyczące systemu oceniania powinny być teraz dokładniejsze i bardziej spójne”.
Zintegrowany chat głosowy
Chat głosowy jest dostępny w lobby, podczas meczu i w lobby po meczu.
Opcje głosu są dostępne w: Opcje > Audio
Włącz chat głosowy (Domyślnie włączony).
Użyj przycisku, aby mówić (Push to talk) (Domyślnie wyłączone).
Ustawienia Push to Talk do znalezienia w Keybindings (Domyślnie lewy Alt).
Głośność rozmówcy w czacie głosowym.
Głośność mikrofonu w czacie głosowym.
Wyciszane
Lobby meczu: By wyciszyć sojuszników, kliknij ikonkę głośnika, która znajduje się obok ich portretów.
Podczas meczu: Otwórz Scoreboard (tabelę ze statystykami) i kliknij ikonkę głośnika, która znajduje się obok gracza, którego chcesz wyciszyć. Opcja dostępna jest także w Menu ESC pod przyciskiem “Mute Players”.
Tryb PvE (Kooperacja) tymczasowo wycofany z gry.
“Wielkie podziękowania dla wszystkich graczy, który testowali nasze Beta PvE! Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wczesnych wyników i zaangażowania graczy. Oczekujemy w przyszłości dać Wam jeszcze bardziej ambitne i “wypolerowane” okazje do potyczek”.
Dodano nowy region w serwerach: LatAm North.
Unikalne keybindings (klawisze przypisane do danych umiejętności) dla każdego championa.
“Cieszymy się, że możemy dodać keybindy dla każdego championa. Ważną częścią wymasterowania gry jest dostosowanie Waszej interakcji z nią – teraz możecie to zrobić! Z racji wprowadzenia tego systemu, wszystkie Wasze dotychczasowe przypisane klawisze będą zresetowane do domyślnych. Dziękujemy za zrozumienie”.
Usunięto zestawienie przedmiotów z opisu Radiant Chest.
Opcja kupienia Pakietu Założycielskiego teraz jest dodana do ekranu z championami oraz do sklepu.
Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki
Bomb King
Sticky Bombs [LPM]
Poprawiono literówkę w opisie, która pokazywała, że rzucasz bombą co 0,6 s zamiast 0,7 s.
Barik
Barricade [PPM]
Cooldown tej umiejętności teraz zacznie się odliczać w momencie zniszczenia lub zdjęcia tarczy.
Buck
Shotgun [LPM]
Obrażenia zwiększone z 550 do 570.
Cassie
Scout [E]
Naprawiono błąd, w którym ta umiejętność nie wpływała na zamierzoną odporność na kontrolę tłumu.
Maeve
Maksymalne zdrowie zwiększone do 1900 z 1800.
Makoa
Half Shell [Karta Legendarna]
Cooldown umiejętności Shell Shield [Q] teraz zacznie się odliczać w momencie zniszczenia lub zdjęcia tarczy.
Ruckus
Cena zmniejszona do 4000 złota, 150 kryształów z 5000 złota, 200 kryształów.
Seris
Soul Orb [LPM]
Seris już nie nakłada stacków z tej umiejętności na Evie, kiedy znajduje się ona w swoim Ice Block.
Convergence [E]
Rzucony pocisk będzie teraz odbijać się od graczy.
Sha Lin
Naprawiono błąd animacji, gdy używał on emotki w lobby.
Pytania i odpowiedzi
Czy będzie więcej opcji związanych z grami niestandardowymi?
Martini: Tak. Wciąż mamy wiele do zrobienia, może powiążemy to z trybem PvE albo trybem, w którym każdy ma podwojony damage, zero cooldownów i inne zabawne rzeczy, które możesz robić ze swoimi znajomymi, ale to wszystko wciąż jest na naszej liście i pracujemy nad tym.
Czy będzie kiedyś moment, w którym wersja PC i wersje na konsole pokryją się ze sobą?
Martini: Oczywiście, jest to zawsze naszym celem, ale kiedy publikujemy na konsole, to czeka tam proces weryfikacji, który nie zawsze pokrywa się z Waszym rozkładem na PC. To byłoby idealne, jednak wciąż będą one nieco przesunięte względem siebie.
Czy te testowe mapy są po prostu do testowania, czy kiedyś rzeczywiście staną się grywalnymi, normalnymi mapami?
Martini: Brightmarsh będzie naszą pierwszą mapą pochodzącą z rotacji map testowych. Analizujemy testowe mapy, wzorując się na Waszych opiniach.
Juju: Może mapy nie będą wprowadzane w całości, ale ich koncepty i niektóre części.
Czy jest możliwość, że w przyszłości będą supportujący bohaterowie, którzy dają innym tarcze?
Martini: Nie widzę nic przeciwko. Jest tak wiele mechanik, których jeszcze nawet nie dotknęliśmy. Ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia.
Kiedy wrócą Genie Ying i Code Green Viktor?
Martini: Charakter tych skrzyń… nie oznacza, że one zniknęły na zawsze. Możemy je przywrócić wraz z jakimś eventem albo dodać je do innych skrzyń. Nie ustaliliśmy jeszcze daty, ale one powrócą.
Czy dev team zna Trainmageddon?
Martini: To nazwa, która budzi strach w sercach deweloperów od początku istnienia tego projektu.
Raynday: Co to jest Trainmageddon?
Martini: Uderza siłą tysiąca pociągów.
Juju: Ludzie zawsze dają swoje pomysły itd. i wśród nich jest jeden, który podnosi ciśnienie.
Martini: Ale uwielbiamy oglądać wszystkie pomysły społeczności na bohaterów i skiny. Kto wie? Może pewnego dnia coś z tego zostanie dodane do gry.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies