Paladins r.

Opis patcha Open Beta 47 – Volcanic Eruption

Zapraszamy na opis zmian aktualizacji 47 do otwartej bety Paladins. W nim m.in. nowe skiny - Volcanic Makoa i Nova Strike Kinessa oraz zmiany balansu bohaterów.

open beta 47

Volcanic Eruption

opis patcha Open Beta 47 | 31 marca

Zobacz teżVolcanic Makoa, Nova Strike Kinessa i inne nowości!

Ogólne

  • Tytuły
    • Nowy element, który będzie widoczny na profilu.
    • Tytuły można zdobyć przez osiągnięcie na danym bohaterze 20 poziomu maestrii. Każdy champion posiada swój unikalny tytuł.
    • Planowane jest dodawanie nowych tytułów, które dotyczą osiągnięć i różnych nagród.
  • Maestria
    • Strona z maestriami została zaktualizowana, by lepiej pokazywała listę nagród dostępnych za poziom maestrii każdego bohatera.
  • Poprawiono proces rozmieniania na esencję kart użytych w talii.
    • Dodano ostrzeżenie o rozmienianiu na esencję karty, która jest już użyta w którejś z talii.
    • Rozmieniona karta teraz znika z talii.
    • Pokazuje się informacja, że dana talia znajduje się aktualnie w niepełnym stanie.
  • Dodano dodatkowe dźwięki w interfejsie.
    • Dołączanie do kolejki.
    • Wybieranie bohatera i modyfikacji w lobby meczu.
  • Wszyscy bohaterowie otrzymali aktualizację ich kart, na których obrazek był “temp art”. Zostało dodanych ponad 100 ukończonych rysunków do kart.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było korzystać z VGS tuż przed końcem meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że następna nagroda za maestrię danego bohatera pokazywała nagrodę za kolejny poziom.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tablica wyników pokazywała rzadkość karty zamiast poziomu karty w punktach talii.
  • Bezpośrednie drwiny bohaterów powinny być teraz trafniejsze i odnosić się do ich charakteru.


Modyfikacje

 Kinessa

*NOWOŚĆ* zadania odblokowujące przedmioty: po odblokowaniu kolekcji Nova Strike (dostępna za 400 kryształów ), otrzymasz 4 przedmioty i pojawi się nowy typ zadania dotyczący odblokowywania kolejnych elementów. Granie Kinessą pozwoli Ci zaliczyć quest i odblokować pozostałe 4 przedmioty z kolekcji Nova Strike za darmo. Więcej: klik.

Nova Strike

  • Głowa
    • Nova Strike Helm
    • Nova Strike Optics
    • Nova Strike Visor
    • Nova Strike Gaze
  • Ciało
    • Nova Strike
  • Bronie
    • Nova Strike Vaporizer
    • Nova Strike Atomizer
  • Pakiet mowy
    • Nova Strike

 Makoa

Volcanic

Zostanie odblokowany za darmo po osiągnięciu poziomu 30 lub wyższego podczas trwania Open Bety Paladins.

  • Głowa: Volcanic Embers
  • Ciało: Volcanic
  • Broń: Volcanic Crag Cannon
  • Pakiet mowy: Volcanic

 Sha Lin

Burrito Esports

Część wpływów trafia do Burrito Esports.

  • Głowa: Burrito Shades
  • Ciało: Burrito Jersey
  • Spray: Champions 2017
  • Poza MVP: Burrito GG 2017

Mapy

  • Co-Op:
    • Lair of the Dreadhunter
      • W samotnych, zimnych jaskiniach czają się potwory, czekając na pożarcie niczego nie spodziewającej się zdobyczy.
  • Rotacja map testowych
    • Water way
    • Sand Bridge
  • Naprawiono exploit na mapie Frozen Guard.

Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

 Androxus

  • Reversal [Q]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.

 Barik

  • Dome Shield [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
  • Turret [Q]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.

 Bomb King

  • Sticky Bomb [LPM]
    • Obrażenia zadane bohaterom są tym niższe, im większa jest ich odległość od miejsca detonacji bomb.

 Buck

  • Buck Wild [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.
  • Heroic Leap [F]
    • Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia z tego skilla nie były redukowane przez przedmiot Blast Shields.
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.

 Cassie

  • Maksymalne zdrowie zwiększone z 2100 do 2200.

 Fernando

  • Karty
    • Pyre
      • Zmieniono opis tak, by odnosił się do przegrzania, a nie amunicji.
    • Looks that Kill
      • Zmieniono opis tak, by odnosił się do przegrzania, a nie amunicji.

 Grohk

  • Healing Totem [Q]
    • Zmniejszono leczenie z totemu na sekundę z 520 do 420.
  • Karty
    • Thunderstruck
      • Przerobiono.
      • Zmniejsza przegrzanie o 4/8/12/16% za każdego pojedynczego przeciwnika trafionego Shock Pulse [PPM].
    • Electrostatic
      • Zmieniono opis tak, by odnosił się do przegrzania, a nie amunicji.
    • Totemic Ward [Karta Legendarna]
      • Zwiększono bonus leczenia totemu z 20% do 50%.
    • Maelstrom [Karta Legendarna]
      • Redukcja cooldownu Shock Pulse [PPM] zwiększona z 0,1 s na uderzenie do 0,3 s na uderzenie.

 Inara

  • Maksymalne zdrowie zwiększone z 4500 do 4700.
  • Seismic Crash [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ta umiejętność nie była poprawnie łagodzona przez redukcję obrażeń (z przedmiotów, kart).
  • Warder’s Field [F]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
  • Karty
    • Stone Bulwark
      • Zwiększono leczenie z 20/40/60/80 do 30/60/90/120.

 Lex

  • Podstawowa talia
    • Naprawiono błąd, w którym Conditioned miało wyższy poziom niż Inescapable.
  • Combat Slide [F]
    • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie Lexa zacinały się po użyciu umiejętności In Pursuit.
  • In Pursuit [PPM]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.
  • Retribution [Q]
    • Dodano dodatkowe kwestie wypowiadane przez Lexa, kiedy wybiera on różnych bohaterów z każdej roli (Front Line, Support, Damage, Flank).
    • Dodano dodatkowe efekty dźwiękowe.
  • The Law [E]
    • Dodano dodatkowe dźwięki podczas aktywacji umiejętności i strzału.
    • Naprawiono błąd, który powodwał, że wiązka nie rozpoznawała celów mających powyżej 65% zdrowia od tych, którzy mieli poniżej.
  • Karty
    • Death Hastens [Karta Legendarna]
      • Zmniejszono bonusowe obrażenia z 40% do 30%.

 Maeve

  • Midnight [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
  • Karty
    • Chase
      • Bonus prędkości poruszania się zwiększono z 8/16/24/32% do 10/20/30/40%.
    • Patch Up
      • Leczenie zwiększone z 50/100/150/200 do 80/160/240/320
    • Walk it off
      • Leczenie zwiększone z 25/50/75/100 do 40/80/120/160.

 Makoa

  • Shell Spin [F]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ta umiejętność nie była poprawnie łagodzona przez redukcję obrażeń (z przedmiotów, kart).

 Mal’Damba

  • Spitting Cobra [LPM]
    • Zwiększono prędkość pocisku z 160 do 180.

 Ruckus

  • Hexa Fire [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.
    • Rakiety teraz liczą się jako obrażenia bezpośrednie.

 Sha Lin

  • Impaler Arrow  [PPM]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.
  • Planted [Q]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia bezpośrednie.

 Torvald

  • Hyper Beam [E]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia z tego skilla nie były poprawnie redukowane przez przedmiot Blast Shields.

 Tyra

  • Fire Bomb [Q]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ta umiejętność nie była poprawnie łagodzona przez redukcję obrażeń (z przedmiotów, kart).

 Ying

  • Illusion [Q]
    • Zasięg leczenia zmniejszony z 100 do 85.
  • Shatter [PPM]
    • Zaktualizowano opis, który teraz poprawnie opisuje obrażenia obszarowe.

Pytania i odpowiedzi

Czy sprawicie, że modyfikacje do głów (w skinach) będą bardziej zauważalne?

HirezHolt: Tak, zdecydowanie. Wiele obecnych skinów to zwykłe rekolory – po części dlatego, że tworzymy trzy dla każdego nowego championa. Robiąc owe rekolory, nie chcemy zmieniać tego, kim jest dany bohater. Np. zmiana koloru włosów Cassie z rudych na blond, zmieniłaby to, kim ona jest jako osoba. Kiedy tworzymy na przykład Rzadkie/Epickie skórki, zmiany będą duże i zauważalne. Rekolory mają jedynie dodać nieco zmian w kolorystyce podstawowej skórki. Rozkręcamy szybkość wydawania nowych skinów, połowa naszego teamu odpowiedzialna za to została zatrudniona w tym roku i wciąż zatrudniamy nowe osoby.

Jak wiele map zamierzacie wydać w tym roku?

HirezHolt: Mamy kilka w trakcie produkcji. Wkrótce będziemy mieć nową mapę do trybu Siege z motywem sztuki – jeśli chodzi o jej historię, to będzie ona powiązana z historią pewnego championa; będziecie mogli zobaczyć miasto rodzinne. Chcemy, aby co około miesiąc pojawiała się nowa mapa.

Kiedy algorytm dobierania przeciwników zostanie zaktualizowany?

HirezDrybear: W przyszłym tygodniu mamy zamiar na żywo rozmawiać o tym, co dotyczy gier rankingowych, co oznaczają liczby, które otrzymujesz z tych meczy, a następnie przedstawić pewne opcje, uzyskując jednocześnie opinie społeczności na ten temat. Na przykład, czy za rankedy mamy jedynie ramki? Jak często aktualizuje się MMR Twojego championa? Czy wprowadzamy ograniczenia, jeśli chodzi o tabele liderów? Przejdziemy więc przez to w następnym tygodniu.

Co, jeśli chodzi o otrzymywanie potwierdzeń, gdy zreportowany gracz zostanie zbanowany?

HirezDrybear: Mamy wiele rzeczy (takich jak bohaterowie i mapy), które są na tą chwilę priorytetem, ale na dłuższą metę chcemy dodać takie powiadomienia – podziękowania za Twój report, powiadomienie, gdy podjęto działania przeciwko zgłoszonemu przez Ciebie graczowi i inne opcje. Bardzo dziękujemy za te reporty. Mamy bardzo rozległy zespół, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz Hi-Rezu, który szczególnie zajmuje się reportami dotyczącymi hacków. Twoje reporty bardzo wiele znaczą.

HiRezHolt: Powinniśmy się lepiej przygotować na dostarczanie takich powiadomień, ale zwracamy uwagę na te sprawy i mają one znaczenie.

Kiedy możemy się spodziewać resetowania rankingów?

HirezDrybear: Dotyczy to dyskusji, która będzie mieć miejsce w następnym tygodniu. Gdy już będziemy wiedzieć, co chcemy ulepszyć, przeprowadzimy twardy reset rankingów, gdzie każdy wróci do punktu wyjścia. Po pewnym czasie zamierzamy dodać nagrody za zdobywanie rankingu.

Kiedy pojawią się pakiety komentatorskie?

HirezDrybear: Znajduje się to na naszej liście rzeczy, nad którymi pracujemy. Posiadamy olbrzymią listę rzeczy, nad którymi chcemy popracować oraz listę rzeczy, które chcemy wprowadzić w najbliższym czasie. Pakiety komentatorskie znajdują się na liście, więc mamy nadzieję, że będziemy mogli ogłosić coś na ten temat w następnych patchach.

Jak wygląda proces dodawania nowych patchy na konsole?

HirezDrybear: Chcielibyśmy wprowadzać wszystkie poprawki tak szybko, jak są na PC, ale Microsoft i Sony mają dużo rzeczy do sprawdzania. Proces ten staje się coraz szybszy, ale muszą oni nad tym pracować przy każdej aktualizacji.