Paladins r.

Opis patcha 1.0b – A New(er) Frontier

Pierwsza aktualizacja po zakończeniu bety Paladins na serwery wejdzie już jutro. Znajdziecie w niej nowe galaktyczne skórki, dużo poprawek bugów oraz zmiany balansu tanków - w tym buffy Ash i Khana oraz nerfy Inary i Fernando.

A New(er) Frontier

opis patcha 1.0b | 17 maja

Patch na serwery wejdzie 17 maja zarówno na PC, jak i na konsolach.


Przegląd

Witajcie w aktualizacji 1.0b!

Wraz z premierą nadejdą pewne zmiany naszego cyklu aktualizacji.

Główne aktualizacje Paladins będą teraz większe i lepszej jakości niż kiedykolwiek wcześniej. Główne aktualizacje będą zawierać nowych bohaterów, wydarzenia lub inne, duże elementy. Aktualizacje te będą pojawiać się co 6 tygodni.

Pomiędzy nimi Paladins będzie otrzymywać mniejsze aktualizacje skupione na balansie, ulepszeniach i poprawkach błędów – takie jak ten patch.

Nasz patch 1.0b zawiera wyczekiwane zadania Battle Pass, nowe splash arty na ekranie ładowania, skórki nie z tej galaktyki, zmiany balansu skupione na tankach i sporą ilość poprawek bugów.

Bawcie się dobrze w 1.0b, championi!


Ogólne

Battle Pass

W 1.0b gracze będą mogli wykonywać zadania Battle Pass. Challenge oferują sposób na dalsze przyspieszenie Twojego progresu w Bilecie Rozgrywek poprzez wypełnianie różnych celów podczas meczów. Gracze, którzy ukończą wszystkie challenge, zanim Battle Pass dobiegnie końca, odblokują legendarny tytuł “Gearhead”.

  • Challenge 1 Tieru: Blueprints
    • Odblokowane na poziomie Battle Pass 2
    • Nagradza 200 000 punktami doświadczenia Battle Pass za ukończenie wszystkich zadań
  • Challenge 2 Tieru
    • Odblokowane na poziomie Battle Pass 11
    • Nagradza 400 000 punktami doświadczenia Battle Pass za ukończenie wszystkich zadań
  • Challenge 3 Tieru
    • Odblokowane na poziomie Battle Pass 21
    • Nagradza 600 000 punktami doświadczenia Battle Pass za ukończenie wszystkich zadań
  • Challenge 4 Tieru
    • Odblokowane na poziomie Battle Pass 31
    • Nagradza 8 000 000 punktami doświadczenia Battle Pass za ukończenie wszystkich zadań
  • Challenge 5 Tieru
    • Odblokowane na poziomie Battle Pass 41
    • Nagradza 1 000 000 punktami doświadczenia Battle Pass za ukończenie wszystkich zadań
    • Odblokowuje legendarny tytuł “Gearhead”

Splash arty na ekranie ładowania meczu

Dodano nowe splash arty:

  • Cassie: Domyślna, Coral
  • Evie: Domyślna, Evocation
  • Drogoz: Domyślny, Dreadhunter, Tryant, HRX 2018
  • Ruckus: Domyślny, Sprocket
  • Zhin: Domyślny, Nomad

Różne

Można teraz obracać siatkę podglądu na ekranie z taliami tak samo jak na ekranie Battle Pass.


Modyfikacje

Galaxy Chest powraca z dwoma nowymi dodatkami: Mercenary Strixem i Galactic Scion Lian!

Mercenary Strix

  • Dostępna w Galaxy Chest

Galactic Scion Lian

  • Dostępna w Galaxy Chest

Galaxy Chest zawiera również te świetne skórki:

  • Star Slayer Ruckus (Legendary)
  • Dark Lord Torvald (Epic)
  • Dune Crawler Cassie (Epic)
  • Ebon Star Zhin (Epic)
  • Nova Strike Kinessa (Epic)
  • Replicant Ying (Epic)
  • V1-KTOR Viktor (Epic)

Covert Ops Lex

  • Odblokowana poprzez zdobycie lub kupienie 1 500 kryształów w Paladins Strike po połączeniu konta Hi-Rez. Miejcie na uwadze, że kryształy zdobyte przed połączeniem kont nie będą liczyć się w Twoim progresie.
  • Pobierz Paladins Strike, nowy mobilny hero shooter osadzony w uniwersum Paladins.

Mapy

  • Naprawiono bug, w którym mgła nie pojawiała się na mapie Magistrate’s Archives w wersji Team Deathmatch.

Bohaterowie

 Ash

Assert Dominance może działać świetnie dzięki zapewnieniu czasu podczas walki o objective lub by zapewnić przeżycie, póki support do Ciebie nie dotrze, ale w większości sytuacji użycie go może się nie opłacać. Zmiany te są wycelowane w sprawienie, by ultimate Ash był odczuwalny jako bardziej wpływowy, nawet jeśli dana sytuacja nie jest dla niego perfekcyjna. Zwiększenie zasięgu na Slug Shot daje Ash opcję bycia prawdziwie dalekozasięgową.

  • Umiejętności
    • Assert Dominance [E]
      • Obrażenia zwiększone 350 ⇒ 600
      • Zwiększona maksymalna prędkość horyzontalna
    • Shoulder Bash [F]
      • Cooldown zmniejszony 17 s ⇒ 15 s
  • Talenty
    • Slug Shot
      • Zwiększanie zasięgu zwiększone 50% ⇒ 100%

 Buck

  • Karty
    •  Concussion
      • Skalowanie zmniejszone 1,5| 1,5 s ⇒ 1 | 1 s

 Fernando

Efektywność karty Safe Travel miała wystarczająco duży potencjał, aby sama w sobie stać się umiejętnością. Zmniejszyliśmy w niej wytrzymałość i czas trwania tarczy, aby były one bardziej dopasowane do kart innych obrońców.

  • Karty
    • Safe Travel
      • Skalowanie tarczy zmniejszone 250|250 ⇒ 150|150
      • Czas trwania tarczy zmniejszony 5 s ⇒ 3 s
    • Last Stand
      • Próg zdrowia zmniejszony 50% ⇒ 40%

 Inara

W skoordynowanej rozgrywce bonusowe leczenie otrzymywane z Earthen Guard połączone z jej asortymentem defensywnych taktyk sprawiało, że Inara była niesamowicie trudna do pokonania. Zmniejszyliśmy jej wrodzoną skuteczność dodatkowego uzdrawiania się, tak że Inara nie jest już tak opresyjna we wczesnej fazie gry (zanim gracze mogą zakupić wyższe poziomy Kauteryzacji).

  • Umiejętności
    • Earthen Guard [PPM]
      • Zwiększone leczenie zmniejszone 60% ⇒ 40%
  • Karty
    • Stone Bulwark
      • Leczenie zmniejszone 30|30 ⇒ 25|25

 Khan

Po analizie wydania Khana wprowadziliśmy wiele zmian, aby bardziej dostosować go do innych obrońców.

Commander’s Grab zachowywało się jak jedyna umiejętność niebędąca ultimate’em, która zadawała obrażenia, oraz jedyna umiejętność ruchu. Zwiększone obrażenia sprawią teraz, że używanie tej zdolności będzie bardziej satysfakcjonujące względem kosztu możliwości użycia jej.

Khan celuje w bycie centrum bitwy – mimo że posiada on zdolność uzdrawiania, samoleczenie Khana jest tylko równe lub nieznacznie lepsze od innych obrońców. Zwiększyliśmy skuteczność Battle Shout, by zachęcić do tego stylu gry.

  • Umiejętności
    • Battle Shout [Q]
      • Leczenie zwiększone 800 ⇒ 1 000
    • Overpower [E]
      • Obrażenia zwiększone 500 ⇒ 600
      • Zwiększono współczynnik naładowania
    • Commander’s Grab [F]
      • Obrażenia zwiększone 400 ⇒ 600
  • Karty
    • Vigorous Defense
      • Skalowanie zdrowia na sekundę zwiększone 10|10 ⇒ 25|25
    • Hulking Strength
      • Skalowanie zwiększone 0,5|0,5 ⇒ 0,6|0,6
    • Close and Personal
      • Skalowanie redukcji obrażeń zwiększone 6%|6% ⇒ 8%|8%
      • Czas trwania zmniejszony 3 s ⇒ 2 s

 Kinessa

  • Sniper Mode [PPM]
    • Zoom zwiększony

 Ruckus

  • Bazowe zdrowie
    • Zmniejszone 4500 ⇒ 4000

Poprawki błędów

  • Primal Prowler już nie wypowiada kwestii głosowych do wrogów.
  • Broń Barika teraz zadaje odpowiednią ilość obrażeń.
  • Naprawiono błąd, w którym Frosty Foliage Grovera pokazywało w meczu nieprawidłowe akcesorium.
  • Karta Open Season teraz ujawnia Kinessie wrogów tylko przez ściany i przez niewidzialność.
  • Naprawiono błąd, w którym Talent Toot nie leczył prawidłowo graczy po tym, gdy opuścili chmurę.
  • Naprawiono błąd, w którym Crush nakładał spowolnienie na cele (uwaga: ikonka debuffa wciąż się pokazuje).
  • Naprawiono błąd, w którym mistrzowska emotka Tyry nie pokazywała jej monety.
  • Naprawiono błąd związany z animacją biegania Viktora, kiedy zmieniało się perspektywę z 1-osobowej na 3-osobową.
  • Sha Lin podczas Planted teraz odwraca twarz w kierunku, w którym strzela.
  • Dodaliśmy bonusowy przedmiot do Season Pass 2018, który wszyscy posiadacze Biletu Rozgrywek powinni otrzymać.
  • Boostery Battle Pass nieprawidłowo pokazywały się jako “Booster Name”, kiedy były aktywowane w lobby meczu.
  • Zmienianie zakładek w Battle Pass już nie będzie sprawiać, że modele 3D będą znikać.
  • Naprawiono błąd związany z wyposażaniem sprayu Battle Pass po jego odblokowaniu.
  • Naprawiono błąd, w którym nagrody za poziomy Free Pass pojawiały się nieprawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w którym nagrody za poziomy Battle Pass pokazywały poprzednio odblokowane nagrody.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami podglądy elementów 3D nie pokazywały się na ekranie Battle Pass.
  • Naprawiono błąd, w którym przy niektórych podglądach elementów 3D na ekranie Battle Pass kamera dziwnie podskakiwała.
  • Naprawiono błąd, w którym wartości EXP-a konta i mistrzostwa były przyznawane po meczach w nieprawidłowych kwotach.
  • Naprawiono błąd, w którym wartości EXP-a konta i mistrzostwa pokazywały się po meczach nieprawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w którym drużynowy booster Battle Pass dawał wyższego boosta EXP-a, niż było to zamierzone.
  • Zaktualizowano brakujące lokacje dla tytułu i opisu boostera Battle Pass.
  • Zajęto się problemem, w którym emotki Zhina nie pokazywały się innym graczom. Wciąż będziemy zajmować się tym błędem, jeśli będzie się powtarzać w 1.0b.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że celowanie wyświetlało drgania podczas oglądania Killcam.
  • Naprawiono różne błędy powodujące crashe.
  • Naprawiono brakujące znaczniki u Lian, Ruckusa, Strixa i Barika.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze nie mogli użyć broni Monolith Terminusa.
  • Naprawiono błąd, w którym Season Pass wciąż pokazywało się w Sklepie w DLC po jego kupieniu.
  • Naprawiono błąd, w którym nazwa gracza zawsze pokazywała, że jest on w drużynie.
  • Naprawiono błąd, w którym klient pokazywał, że gracze są w drużynie przed zaakceptowaniem zaproszenia.
  • Naprawiono błąd, w którym ekran w nagrodami nieprawidłowo pokazywał zdobyte nagrody.
  • Naprawiono błąd, w którym avatary nie pokazywały się natychmiast po zalogowaniu.
  • Usunięto elementy związane z Battlegrounds.
  • Zaktualizowano przestarzały opis dziennego logowania.
  • Zaktualizowano opis Lobster’s Exclusive Item Grohka.
  • Zaktualizowano opis Through Time and Space.
  • Zaktualizowano opis Champion Packu.
  • Konsole
    • Zaktualizowano objaśnienia przycisków do tekstur o wyższej rozdzielczości.
  • Założyciele drużyn teraz mogą wyrzucać graczy ze swoich drużyn.
  • Wszyscy członkowie drużyn mogą teraz zapraszać nowych członków.