Paladins r.

Nowy skin dla Mal’Damby, zapowiedź nowej mapy. Czy Fernando jest gejem?

Q&A twórców Paladins już za nami, w tym artykule możecie sprawdzić skrót nowości podanych na streamie. Dowiedzieliśmy się m.in. o nowych skórkach i mapie. Oficjalnie ujawniono też pewien ciekawy fakt na temat Fernando.

6 lipca deweloperzy nadali transmisję, podczas której odpowiadali na pytania zadawane przez społeczność. W artykule nie znajduje się dosłowny zapis wypowiedzi twórców, lecz ich parafraza.

Wiemy już, że aktualizacja 1.3 zostanie ujawniona w przyszłym tygodniu w czwartek.

Czy działanie hitboxów zostanie usprawnione?

Najprawdopodobniej nie.

Twórcy powiedzieli, że trudno jest dopasować hitboxy tak jak w Realm Royale, ponieważ w Paladins ciała poszczególnych championów znacznie się od siebie różnią. W grze Realm Royale wszystkie postacie są ludzkie i mają taką samą postawę; usprawnienie hitboxów w Paladins zajęłoby mnóstwo czasu, a programiści nie chcą poświęcać różnorodności bohaterów.

Czy jacyś championi otrzymają rework?

Skye otrzyma rework wizualny, który sprawi, że jej wygląd będzie bardziej zgodny z jej stylem gry przyjętym w rozgrywce.

Czy możecie tworzyć skiny w stylu DC/Marvela?

Jest bardzo mało prawdopodobne, aby tworzyć skórki w oparciu o bohaterów z DC lub Marvela ze względu na prawa autorskie, jednak nie jest zabronione czerpanie inspiracji z różnych źródeł.

Kiedy naprawicie matchmaking?

Deweloperzy testują nowy algorytm w Smite oraz w kolejce casual siege w Paladins, aby zobaczyć, jak się on sprawdza. Trudno jest stworzyć zupełnie nowy algorytm, ponieważ jego zmienianie może być skomplikowane. Matchmaking jest czymś, co zależy w dużej mierze od liczby graczy w kolejce i jest wyzwaniem we wszystkich grach polegających na konkurencji, zwłaszcza zespołowych.

Znajdowanie meczów dla graczy z bardzo wysokiego/niskiego elo będzie trudne ze względu na to, jak działa zwykłe dopasowywanie.

Nowy algorytm, który jest testowany w kolejce Oblężenia, zostanie wprowadzony do kolejki rankingowej w 1.3.

Jaki champion jest najtrudniejszy do zbalansowania?

Obrońcy. Zazwyczaj są oni kandydatami do pierwszego bana lub picka. Według HiRezMartiniego najtrudniejsi do zbalansowania są Terminus, Torvald i Makoa. Muszą być oni odporni, powinni też mieć wpływ na rozgrywkę i muszą jednocześnie być fun to play.

Jaki był pierwszy bohater, którego stworzyliście?

Pierwszym bohaterem HiRezChrisa był Khan, Martiniego – Kinessa, następnie Drogoz, a Alyssy – Makoa.

Czy kiedykolwiek stworzycie championów, których wymyślili fani, lub pozwolicie społeczności głosować na nowych bohaterów?

Nie robiliśmy tego w przeszłości, nie jest to coś, co robią deweloperzy, jednak na wszystkich deweloperów wpływ wywiera społeczność graczy.

Twórcy nigdy nie wykorzystali kompletnych konceptów fanów, ale czerpali już z nich inspiracje (np. jeśli chodzi o motywy).

Jednakże umiejętności jednego z championów, który zostanie dodany do gry później w tym roku, są podobne do różnych koncepcji fanów.

Jak wiele osób pracuje nad jednym bohaterem?

Bardzo wiele. Rigging (1-2 osoby), artyści projektujący bronie (1), tworzenie modelu (1), animatorzy (4), projektanci (2), programiści (1-2), praca nad UI (3-4). W sumie około 15-20 osób (lub 13-16, jeśli dokładnie podliczyć liczby, które podano).

Kiedy wszystkie splash arty na ekranie ładowania będą uzupełnione?

Twórcy mają nadzieję, że nastąpi to w tym roku. W każdym patchu zostanie dodanych 5-10 splash artów. Ponadto wszystkie nowe skórki będą miały już swoje rysunki.

Kiedy możemy spodziewać się nowych skinów dla Moji?

Trwają prace nad nową skórką dla Moji, ale nie zostanie ona wprowadzona w aktualizacji 1.3 (zostanie dodana w 1.4).

Czy będzie jeszcze jakiś pożytek z golda?

W patchu 1.3 zostaną dodane nowe elementy, które będzie można zakupić za golda: multispraye, multiemotki (możliwość korzystania z więcej niż jednego sprayu lub emotki) oraz pakiety lektorskie w różnych językach.

Kiedy Paladins stanie się free-to-play na Switchu?

Niedługo.

Jakie jest Wasze najlepsze doświadczenie, jeśli chodzi o pracę nad tą grą?

Martini odpowiedział, że dla niego było to testowanie Paladins na TwitchConie. Dla HiRezChrisa była to praca nad wydaniem gry na Nintendo Switch oraz pracowanie z nowymi ludźmi w Hi-Rezie.

Będą jakieś nowe eventy? Jakie nowości nas czekają?

Będą.

Priorytety dla Paladins są teraz następujące: ulepszanie gry w kwestii poprawiania błędów, ulepszanie interfejsu użytkownika, poprawianie komfortu sterowania na konsolach, ulepszanie matchmakingu, opracowywanie większej ilości map i bohaterów.

W patchu 1.3 kolejki dla trybów Team Deathmatch i Onslaught (Szturm) zostaną od siebie oddzielone.

Zostanie oddana nowa mapa z motywem Otchłani do trybu Deathmatch. Dostępne będą na niej buffy, które dają doładowanie arcyzdolności, oraz elementy do wykonywania skoków.

Źródło: http://www.tocadopip.com/2018/07/resumo-da-live-de-perguntas-e-respostas.html

Ujawniono także zapowiedź nowej skórki dla Mal’Damby – najprawdopodobniej chodzi o skina z motywem Ninja.

Źródło: http://www.tocadopip.com/2018/07/resumo-da-live-de-perguntas-e-respostas.html

Czy są w Królestwie jacyś bohaterowie należący do LGBTQ?

HiRezMartini potwierdził, że Fernando jest gejem.