Koga – prezentacja umiejętności
Przegląd
- Rola: skrzydłowy
- Zdrowie: 1900
- Koga jest naszym pierwszym championem, który nie posiada cooldownów na swoich umiejętnościach. Zamiast tego używanie jego umiejętności zużywa energię, zasób, który regeneruje się wraz z upływem czasu. Energia wypełnia 3 paski widoczne na ekranie Kogi, każdy pasek reprezentuje jedną jednostkę energii.
- Pasywka: Przytrzymanie spacji podczas wbiegnięcia na ścianę spowoduje, że Koga zacznie się po niej wspinać.
Umiejętności
Wystrzeliwuje dwie serie pocisków, a każda z nich zadaje 40 obrażeń co każde 0,06 s.
Wyrzuca ogniste cięcia, zadając 600 obrażeń co każde 0,55 s. Możliwe użycia tylko, gdy umiejętność Dragon Stance jest aktywna.
Szybko porusza się w przód, stając się niewrażliwym na czas trwania umiejętności. Zużywa 1 pasek energii. Jest niemożliwe do użycia, jeśli umiejętność Dragon Stance jest aktywna.
Skacze w przód, przecinając wszystko, co napotka na swojej drodze, zadając 600 obrażeń. Zużywa całą energię. Możliwe do użycia tylko, gdy umiejętność Dragon Stance jest aktywna.
Uwalnia swoje pazury. Kiedy umiejętność ta jest aktywna, stale zużywa energię. Wymaga 1 jednostki energii do aktywacji.
Porusza się o 50% szybciej przez 4 s. Zużywa 1 jednostkę energii.
Pasywka: Przytrzymaj spację podczas wbiegania na ścianę, aby zacząć się po niej wspinać.
Rozpływa się w cieniu, stając się niewrażliwym i uderza każdego znajdującego się w promieniu 25 jednostek, zadając 1500 obrażeń na sekundę przez 2 sekundy. Przechodzi przez tarcze.
Talenty
- [Domyślny] Adrenaline Junkie: Zadawanie obrażeń umiejętnością Submachine Guns przywraca energię.
- [Poziom 2] Blood Reaper: Skewer zadaje do 400 dodatkowych obrażeń, bazując na ilości energii, którą zużył.
- [Poziom 8] Master of Arms: Trafianie z umiejętności Submachine Guns nie kosztuje amunicji.
- [Poziom 12] Dragon Fangs: Hellkite Claws już nie zużywa energii, a zamiast tego zużywa 200 zdrowia na sekundę.
Spis kart i ich opisy możecie zobaczyć w opisie patcha 1.3: klik.