Problem z matchmakingiem w Paladins jest dość dobrze znany społeczności. Screeny z niezbyt adekwatnymi doborami przeciwników w meczach nieraz pojawiały się w miejscach skupiających graczy, np. grupach czy na Reddicie – przykładów nie trzeba szukać daleko (np. klik).
Źródło: klik.
Hi-Rez ulepsza matchmaking
HiRezJuJu niedawno opublikował tweety o takiej treści:
Po analizie matchmakera Paladins zespół wprowadził poprawki, które w szczególności powinny polepszyć jakość kolejek rankingowych (Ranked) i klasycznego Oblężenia (Classic Siege).
Poprawi to zwłaszcza matchmaking doświadczonych, wyższych rangą graczy.
Nadal będziemy monitorować kolejki.
Źródło: klik.
Zmiany znajdują się już na serwerach live. System będzie pracować teraz ciężej, aby “trzymać” graczy z wyższych rankingów razem, o ile w kolejce będzie wystarczająca ilość odpowiednich dopasowań (których w większości przypadków, w większości regionów jest wystarczająco).
Źródło: klik.
Jak często zdarzało się Wam trafić na przeciwników o nieadekwatnie wyższej/niższej od Was dywizji? Teraz nie pozostaje chyba nic innego, jak sprawdzić to, jak zmiany w kolejkach wprowadzone przez Hi-Rez działają w rzeczywistości.