Overwatch r.

Czego nie wiesz o Overwatchu, czyli czym gra miała być na początku

Czy wiecie, że Overwatch we wczesnym etapie produkcji miał być... klasowym MMORPG?!

Na tegorocznym Blizzconie Jeff Kaplan przedstawił nam historię powstania Overwatch, całe wystąpienie możecie obejrzeć tutaj. Nas jednak bardziej interesuje to, co było przed Overwatchem, czyli klasowe MMORPG o nazwie “Crossworlds”.

Gra miała mieć nawet 50 grywalnych klas i być osadzona na “skrzyżowaniach wszechświata”. Kaplan i jego ekipa mieli sześć tygodni na wymyślenie nowego projektu po tym, jak ich poprzednie dzieło (również MMORPG) Titan zostało anulowane. Akcja miała być osadzona na planecie w centrum wszechświata, gdzie wszystkie rasy mogły znaleźć schronienie. Na szkicu koncepcyjnym jak na dłoni widać podobieństwa klas z Crossworlds do postaci z Overwatch.

szkic koncepcyjny

Corssworlds nie było jedynym pomysłem w głowie Kaplana, Overwatch miało być ściśle powiązane z uniwersum Starcrafta, ale skupiać się bardziej na ważnych postaciach zamiast na całych armiach. Poniżej zamieszczam jeden ze szkiców koncepcyjnych, podobieństwo do pewnego znanego kowboja zupełnie przypadkowe.

mc

Podoba Wam się Overwatch w obecnej formie, czy wolelibyście MMO w uniwersum Starcrafta? Opinią podzielcie się w komentarzu.