Overwatch r.

Ana dostanie wsparcie celowania… tylko na konsolach

Podobno Ana to najtrudniejszy bohater wsparcia w grze. Do tego stopnia, że gracze konsolowi dostaną asystenta celowania. Przesada? Czy niezbędna zmiana?

Mistrzów celności jest raczej niewielu im niższa dywizja tym gorzej. Każdy na pewno spotkał się z osobą, która zamiast wziąć taką Łaskę czy chociaż Lucio, żeby nie martwić się o to, porywa się przemiłą starszą panią bez oka. Trzeba mieć nerwy ze stali kiedy mając mało hp widzisz strzały wszędzie w okół tylko nie na sobie (o trafianiu uśpieniem nie wspominając). Jeśli ludzie grając na komputerze mają z tym problemy, to ci grający na konsolach muszą przeżywać piekło. Szczerze nie wiem, bo nie grałem, ale musi tak być patrząc na liczbę próśb o jakąś zmianę.

Siła asysty przyjacielskiego celowania

Mniej więcej tak brzmi nazwa tego ustawienia. Ma działać na zasadzie normalnej asysty celowania, ale tylko w odniesieniu do sojuszników. Dlatego ma to sens i nie jest przesadnie mocną zmianą. Będzie można oczywiście regulować jej moc.

Na ten moment o podobnym rozwiązaniu na komputery nie mamy co nawet marzyć.

ana celowanie

Myślę, że to jest dobry pomysł, ponieważ Ana jest mega ciekawą i fajną postacią do gry, ale no opiera się w dużej mierze na celności. Przez co wiele osób nie podejmuje się gry nią, albo po prostu więcej szkodzi niż pomaga.

Jakiś czas temu wyszedł artykuł o poradach i przydatnych trikach właśnie do Any, warto w tym miejscu o nim przypomnieć.

Ana – brakujące ogniwo między zabójcą a wsparciem

Co o tym sadzicie? Powinno wejść coś podobnego na PC? Może ktoś gra na konsoli i ma więcej do powiedzenia na ten temat?