Zmiany regeneracji many u smoka, blue buffa i przedmiotów dla magów
Rework przedmiotów dla magów, jak i sama aktualizacja niektórych z nich już niedługo. Riot zapowiedział zmiany na połowę sezonu, więc po zakończeniu rozgrywek ligowych możemy spodziewać się nowości. Tymczasem poznaliśmy zamiary twórców gry odnośnie regeneracji many.
Zapowiadane zmiany przedmiotów dla magów (klik!) niosą jeden przekaz: mniej many, więcej regeneracji many. Większość przedmiotów została zmieniona pod tym kątem, a utworzono także kilka nowych.
Smok i blue buff dadzą więcej regeneracji many
Riot Meddlerogłosił:
Nadchodzą zmiany smoka i blue buffa. Blue buff będzie odnawiał większe ilości many z każdym swoim tyknięciem, będzie to 1% zamiast aktualnego 0,5%. Natomiast jednym z buffów, jakie otrzymamy po pokonaniu smoka, będzie odnawianie części brakującej many i HP.
Regeneracja many w przedmiotach dla magów
Pojawiło się pytanie, czy nowy przedmiot – Lost Chapter – przy ulepszeniu do Morellonomiconu da mu swój pasyw, czy gracz utraci go. Meddler postanowił odpowiedzieć obszerniej, podejmując ogólną kwestię regeneracji many.
Mechanika ta została wprowadzona celowo, ponieważ w późniejszych fazach gry osiągamy już poziom 18 i nie da się więcej zrobić lvl up. Jednakże, aby uniknąć odczucia utraty regeneracji many, pracujemy nad tym przedmiotem. Obecnie testujemy na nim aktualny pasyw Athene’s Unholy Grail , czyli odnowienie 20% many po każdym zabójstwie i asyście.
Przemyślenia
Jeśli chodzi o zmiany przedmiotów, to jestem zadowolony. Wytłumaczenie ma sens i skoro planowane są dalsze zmiany Morellonomiconu, aby zapewnić regenerację many, to wszystko dąży w dobrym kierunku.
Natomiast, jeśli spojrzę na zmiany w kontekście smoka i blue buffa, to jestem lekko zaniepokojony. Dlaczego magowie muszą być reworkowani i balansowani pod kątem tego, czy posiadają blue buffa, czy nie lub czy ich drużyna zdobyła smoka z odpowiednim buffem? Co w przypadku, gdy zostanie skradziony blue buff lub aktualnie bohater nie ma do niego dostępu?
Rozumiem, że te zmiany mają też spowodować zmiany w mecie i sprawić, by drużyny bardziej walczyły o neutralne buffy oraz smoka, jednak w przypadku przegranej i utraty blue buffa to nie ADC czy tank traci, tylko mag.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies