League of Legends r.

Zmiany Quinn – szczegóły!

Jak pewnie już słyszeliście, zapowiadały się większe zmiany Quinn - była mowa o polepszeniu jej kitu oraz uczynienia jej bardziej "zdrowszej" dla gry.

Poprzedni news o zmianach Quinn:


Zacznę od ostatniej rzeczy, czyli od daty wejścia tych zmian na PBE. Trafią one na serwer testowy w patchu 8.5, aczkolwiek nie ma dużej szansy że trafią one na live w tym samym patchu (najpewniej 8.6).

Zmiany Quinn:

Pasywka – Harrier/Gonitwa– Zwiększenie siły oraz poprawki które mają na celu sprawić iż Quinn będzie przyjemniejsza w grze

  • AA które są w locie, od teraz będą aktywować i zużywać oznaczenie Gonitwy

Base Stats – Lekkie przeniesienie siły z jej early do late

  • Początkowe AD zredukowane z  62 >>> 59
  • AD za level zwiększone z 2.4 >>> 3 (AD na 18: 103 >>> 110)

R – Behind Enemy Lines – Naprawa bugów, kilka rzeczy które mają poprawić jej stan oraz zwiększenie jej “używalności” w TF-ach.

  • Bug, który mógł przeszkodzić wystrzeleniu z Skystrike został naprawiony
  • Skystrike teraz aplikuje znak Harrier/Gonitwy wszystkim trafionym bohaterom 
  • Naprawiono bug, który powodował że Skystrike mogło zadawać podwójne obrażenia kiedy został wystrzelony poprzez ponowną aktywację R’ki
  • Przyzywania Valora już nie jest przerywane kiedy otrzymujemy obrażenia
  • Usunięto rzecz która mówiła o tym że CD R’ki zostaje odnowiony po każdym wejściu w walkę
  • Otrzymywanie obrażeń od przeciwników innych niż minionów kiedy przyzywamy Valora lub kiedy Behind Enemy Lines/Wspólne Działanie jest aktywne, już nie przerywa przyzywania czy nie “zrzuca” Quinn z Valora. Zamiast tego, bonus do MS jest usunięty na 2 sekundy. Otrzymywanie obrażeń od minionów także nie ma już żadnego efektu.

@edit 12:10

Dodatkowo jeszcze jedna rzecz!

  • Runaan aktywuje oznaczenia z Harrier/Gonitwy 

Czyli znając życie będzie to teraz core item do TF-ów.

TF -> teamfght -> walka drużynowa, najczęściej 4 na 4 lub 5 na 5.