Jak pewnie już słyszeliście, zapowiadały się większe zmiany Quinn - była mowa o polepszeniu jej kitu oraz uczynienia jej bardziej "zdrowszej" dla gry.
Poprzedni news o zmianach Quinn:
Zacznę od ostatniej rzeczy, czyli od daty wejścia tych zmian na PBE. Trafią one na serwer testowy w patchu 8.5, aczkolwiek nie ma dużej szansy że trafią one na live w tym samym patchu (najpewniej 8.6).
Zmiany Quinn:
Pasywka – Harrier/Gonitwa– Zwiększenie siły oraz poprawki które mają na celu sprawić iż Quinn będzie przyjemniejsza w grze
- AA które są w locie, od teraz będą aktywować i zużywać oznaczenie Gonitwy
Base Stats – Lekkie przeniesienie siły z jej early do late
- Początkowe AD zredukowane z 62 >>> 59
- AD za level zwiększone z 2.4 >>> 3 (AD na 18: 103 >>> 110)
R – Behind Enemy Lines – Naprawa bugów, kilka rzeczy które mają poprawić jej stan oraz zwiększenie jej “używalności” w TF-ach.
- Bug, który mógł przeszkodzić wystrzeleniu z Skystrike został naprawiony
- Skystrike teraz aplikuje znak Harrier/Gonitwy wszystkim trafionym bohaterom
- Naprawiono bug, który powodował że Skystrike mogło zadawać podwójne obrażenia kiedy został wystrzelony poprzez ponowną aktywację R’ki
- Przyzywania Valora już nie jest przerywane kiedy otrzymujemy obrażenia
- Usunięto rzecz która mówiła o tym że CD R’ki zostaje odnowiony po każdym wejściu w walkę
- Otrzymywanie obrażeń od przeciwników innych niż minionów kiedy przyzywamy Valora lub kiedy Behind Enemy Lines/Wspólne Działanie jest aktywne, już nie przerywa przyzywania czy nie “zrzuca” Quinn z Valora. Zamiast tego, bonus do MS jest usunięty na 2 sekundy. Otrzymywanie obrażeń od minionów także nie ma już żadnego efektu.
@edit 12:10
Dodatkowo jeszcze jedna rzecz!
- Runaan aktywuje oznaczenia z Harrier/Gonitwy
Czyli znając życie będzie to teraz core item do TF-ów.