Wczoraj pisaliśmy o zmianach planowanych na patch 9.15. Riot Scruffy opublikował zaktualizowaną i uzupełnioną listę.
Zobacz też:
Nerfy
Evelynn
(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy jungli)
- Hate Spike (Q)
- Zwrot cooldownu przeciwko stworom: 60% ⇒ 50%.
Rumble
(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy mida)
- Scrap Shield (W)
- Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.
Qiyana
(nerf wycelowany w najbardziej zaawansowanych graczy mida)
- Supreme Display of Talent (R)
- Cooldown: 100 ⇒ 120.
- Audacity (E)
- Można teraz użyć Flasha, by uciec z zasięgu E.
Karma
(nerf wycelowany w profesjonalnych graczy supporta)
- Mantra (R) + Inspire (E)
- Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).
Buffy
Galio
- Colossal Smash (pasyw)
- Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
- Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
- Justice Punch (E)
- Obrażenia: do 10 na wszystkich poziomach (80-240 ⇒ 90-250).
Graves
- Quickdraw (E)
- Pancerz: 5/7,5/10/12,5/15 ⇒ 7/9/11/13/15.
Kha’Zix
- Taste Their Fear (Q)
- Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160.
LeBlanc
- Ethereal Chains (E)
- Obrażenia drugiego użycia E: 60/90/120/150/180 (+0,7 AP) ⇒ 60/105/150/195/240 (+0,7 AP).
Lee Sin
- Sonic Wave (Q)
- Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
Lissandra
- Zdrowie: 518 (+87) ⇒ 550 (+90).
- Przyrost zdrowia na poziom: 87 ⇒ 90.
Lucian
- The Culling (R)
- Obrażenia: 20/35/50 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał ⇒ 20/40/60 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał.
Malphite
- Seismic Shard (Q)
- Spowolnienie: 15-35% ⇒ 20-40%.
- Thunderclap (W)
- Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20-80 ⇒ 30-90.
Poppy
- Steadfast Presence (W)
- Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.
Soraka
- Starcall (Q)
- Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215.
Swain
- Death’s Hand (Q)
- Zasięg: 625 ⇒ 675.
Syndra
- Force of Will (W)
- Bonus Transcendent (pasyw): 20% nieuchronnych obrażeń (46 + 14% AP) ⇒ 30% nieuchronnych obrażeń (69 + 21% AP).
Vayne
- Condemn (E)
- Obrażenia po wbiciu w ścianę: zwiększone o 100% ⇒ zwiększone o 150%.
Xerath
- Rite of the Arcane (R)
- Zasięg: 3200-5600 ⇒ 5000 na wszystkich poziomach.