r.

Zmiany planowane na patch 9.15 – szczegółowe zmiany wszystkich postaci

Wczoraj pisaliśmy o zmianach planowanych na patch 9.15. Riot Scruffy opublikował zaktualizowaną i uzupełnioną listę.

Zobacz też:

Nerfy

Evelynn 

(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy jungli)

  • Hate Spike (Q)
    • Zwrot cooldownu przeciwko stworom: 60% ⇒ 50%.

Rumble 

(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy mida)

  • Scrap Shield  (W)
    • Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.

Qiyana 

(nerf wycelowany w najbardziej zaawansowanych graczy mida)

  • Supreme Display of Talent (R)
    • Cooldown: 100 ⇒ 120.
  • Audacity (E)
    • Można teraz użyć Flasha, by uciec z zasięgu E.

Karma 

(nerf wycelowany w profesjonalnych graczy supporta)

  • Mantra (R) + Inspire (E)
    • Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).

Buffy

Galio

  • Colossal Smash  (pasyw)
    • Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
    • Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
  • Justice Punch (E)
    • Obrażenia: do 10 na wszystkich poziomach (80-240 ⇒ 90-250).

Graves

  • Quickdraw (E)
    • Pancerz: 5/7,5/10/12,5/15 ⇒ 7/9/11/13/15.

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160.

LeBlanc

  • Ethereal Chains (E)
    • Obrażenia drugiego użycia E: 60/90/120/150/180 (+0,7 AP) ⇒ 60/105/150/195/240 (+0,7 AP).

Lee Sin

  • Sonic Wave (Q)
    • Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.

Lissandra

  • Zdrowie: 518 (+87) ⇒ 550 (+90).
  • Przyrost zdrowia na poziom: 87 ⇒ 90.

Lucian

  • The Culling (R)
    • Obrażenia: 20/35/50 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał ⇒ 20/40/60 (+0,25 AD) (+0,1 AP)  na strzał.

Malphite

  • Seismic Shard (Q)
    • Spowolnienie: 15-35% ⇒ 20-40%.
  • Thunderclap (W)
    • Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20-80 ⇒ 30-90.

Poppy

  • Steadfast Presence (W)
    • Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215.

Swain

  • Death’s Hand (Q)
    • Zasięg: 625 ⇒ 675.

Syndra

  • Force of Will (W)
    • Bonus Transcendent (pasyw): 20% nieuchronnych obrażeń (46 + 14% AP) ⇒ 30% nieuchronnych obrażeń (69 + 21% AP).

Vayne

  • Condemn (E)
    • Obrażenia po wbiciu w ścianę: zwiększone o 100% ⇒ zwiększone o 150%.

Xerath

  • Rite of the Arcane (R)
    • Zasięg: 3200-5600 ⇒ 5000 na wszystkich poziomach.