Riot Scruffy przedstawił zmiany, jakie obecnie są planowane na patch 9.15. Pamiętajmy, że mogą one jeszcze zostać zmodyfikowane!
Nerfy
Evelynn
(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy jungli)
- Whiplash (E)
- Obrażenia zależne od HP: 4% ⇒ 2%.
Rumble
(nerf wycelowany w bardziej zaawansowanych graczy mida)
- Scrap Shield (W)
- Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.
Qiyana
(nerf wycelowany w najbardziej zaawansowanych graczy mida)
- Edge of Ixtal (Q)
- Przelicznik bonusowego AD: 90% ⇒ 80%.
- Supreme Display of Talent (R)
- Cooldown: 100 ⇒ 120.
Karma
(nerf wycelowany w profesjonalnych graczy supporta)
- Focused Resolve (W)
- Mantra (R) + Inspire (E)
- Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).
Buffy
Galio
- Colossal Smash (pasyw)
- Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
- Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
Graves
Kha’Zix
LeBlanc
Lee Sin
- Sonic Wave (Q)
- Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
Lissandra
- Zdrowie: 518 (+87) ⇒ 550 (+90).
Lucian
Malphite
- Seismic Shard (Q)
- Spowolnienie: 15-35 ⇒ 20-40.
- Thunderclap (W)
- Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20-80 ⇒ 30-90.
Poppy
- Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.
Soraka
- Starcall (Q)
- Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 70/105/140/175/210.
Swain
Syndra
Vayne
Xerath