r.

Zmiany Kassadina?

Wędrowiec Pustki dosć rzadko pojawia się na Summoner's Rift. Czy jednak wymaga zmian? Sprawdź, co na ten temat powiedział Rioter!

Jeden z graczy zarzucił, że Puls Mocy [E] Kassadina nadal wymaga zmian. Czy jednak tak jest naprawdę? Oto, co w tej kwestii powiedział Meddler:

“Kassadin był stworzony długo przed moim przyjściem do Riotu, jednak mogę zauważyć plusy jego systemu ładowania:

  • pozwala on Kassadinowi używać [E] częściej w teamfightach niż w starciach 1v1, dając mu ogromną siłę
  • modyfikuje to fakt, jak korzystne są dla Kassadina niektóre match-upy, dając mu siłę przeciwko konkretnym wrogom i dodatkową możliwość decydowania, kiedy go wybrać lub nie bez konieczności wkraczania na trudne terytorium counterpickowania
  • dodaje to niewielką ilość podejmowanych dodatkowych decyzji zarówno Kassadinowi, jak i jego wrogowi na linii (wartość następnego zaklęcia delikatnie się zmienia w niektórych okolicznościach).

Obecnie, gdybyśmy musieli buffować Kassadina, usunęlibyśmy ograniczenia na [E], które dodałyby mu mocy. Osobiście uważam, że mechanika ta tworzy pewną optymalizację i dodaje odrębność w niektórych sytuacjach, więc jeśli musielibyśmy zwiększyć siłę Wędrowca Pustki, zrobilibyśmy to w bardziej interesujący sposób niż przez usunięcie jego gameplay’u.”

Jak więc widać, na razie nie powinniśmy spodziewać się szczególnych zmian Kassadina. A co Wy uważacie na ten temat? Potrzebuje on reworku, czy na razie jest w porządku?

Źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/EvAEUsE9-why-does-kassadins-e-still-require-charges