Riot Phlox ujawnił pełną listę testowanych zmian Karthusa.
Zobacz też:
- Riot pracuje nad poprawą mechaniki postaci: Pyke, Karthus, Swain, Skarner, Tahm Kench
- Obecne testy zmian Tahma Kencha: W zamienione z R; uzdrowienie na Q
Cele zmian Karthusa
- Sprawienie, żeby bohater był bardziej wartościowym wyborem.
- Stworzenie przestrzeni umożliwiających łatwiejsze dostosowywanie balansu bohatera w roli mid lanera i dżunglera.
Testowane zmiany Karthusa
Część propozycji zmian Karthusa widzieliśmy już na PBE. Zostały one jednak wydane przypadkiem na serwer testowy. Wciąż są testowane – ale wyłącznie wewnętrznie (nie powinniśmy się ich spodziewać w najbliższym patchu):
- Wall of Pain (W)
- Spowolnienie zwiększone z 4 sekund do 5 sekund.
- [Nowość] Wrogowie znajdujący się w ścianie są uziemieni.
- [Nowość] Wrogowie, którzy dashują przez ścianę, zostają zatrzymani i spowolnienie o dodatkowe 20%.
Poniżej przedstawiamy zmiany, które zostaną wydane na PBE przy okazji najbliższej aktualizacji (bez wyżej wymienionych zmian W – te na razie są testowane przez twórców gry):
- Statystyki podstawowe:
- Zdrowie: 528 ⇒ 550.
- Prędkość ruchu: 325 ⇒ 335.
- Lay Waste (Q)
- Obrażenia: 45/65/85/105/125 (+30% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+35% AP).
- Obrażenia dla stworów: 100% ⇒ 80%.
- Defile (E)
- Przywracanie many: tylko kiedy umiejętność nie jest aktywna ⇒ zawsze.
- Częstotliwość zadawania obrażeń: 1 raz na sekundę ⇒ 4 razy na sekundę.
- Obrażenia i koszt na sekundę – bez zmian.