r.

Zmiany Karthusa: pełna lista testowanych zmian

Riot Phlox ujawnił pełną listę testowanych zmian Karthusa.

Zobacz też:

Cele zmian Karthusa

  • Sprawienie, żeby bohater był bardziej wartościowym wyborem.
  • Stworzenie przestrzeni umożliwiających łatwiejsze dostosowywanie balansu bohatera w roli mid lanera i dżunglera.

Testowane zmiany Karthusa

Część propozycji zmian Karthusa widzieliśmy już na PBE. Zostały one jednak wydane przypadkiem na serwer testowy. Wciąż są testowane – ale wyłącznie wewnętrznie (nie powinniśmy się ich spodziewać w najbliższym patchu):

  • Wall of Pain (W)
    • Spowolnienie zwiększone z 4 sekund do 5 sekund.
    • [Nowość] Wrogowie znajdujący się w ścianie są uziemieni.
    • [Nowość] Wrogowie, którzy dashują przez ścianę, zostają zatrzymani i spowolnienie o dodatkowe 20%.

Poniżej przedstawiamy zmiany, które zostaną wydane na PBE przy okazji najbliższej aktualizacji (bez wyżej wymienionych zmian W – te na razie są testowane przez twórców gry):

  • Statystyki podstawowe:
    • Zdrowie: 528 ⇒ 550.
    • Prędkość ruchu: 325 ⇒ 335.
  • Lay Waste (Q)
    • Obrażenia: 45/65/85/105/125 (+30% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+35% AP).
    • Obrażenia dla stworów: 100% ⇒ 80%.
  • Defile (E)
    • Przywracanie many: tylko kiedy umiejętność nie jest aktywna ⇒ zawsze.
    • Częstotliwość zadawania obrażeń: 1 raz na sekundę ⇒ 4 razy na sekundę.
    • Obrażenia i koszt na sekundę – bez zmian.