Mark Yetter podzielił się informacjami na temat obecnych projektów związanych ze zmianami bohaterów.
Rioter poinformował, że wkrótce zobaczymy zmiany mechaniki kilku bohaterów:
- Pyke’a,
- Karthusa,
- Swaina,
- Skarnera,
- Tahma Kencha.
Powinny się one pojawić w ciągu kilku kolejnych patchów.
Pyke
Cele zmian:
- wzmocnienie postaci w roli supporta,
- utrzymanie Pyke’a na solo linii na podobnym poziomie, co obecnie.
Karthus
Cele zmian:
- sprawienie, żeby bohater był bardziej wartościowym wyborem,
- stworzenie przestrzeni umożliwiających łatwiejsze dostosowywanie balansu bohatera w roli mid lanera i dżunglera.
Część propozycji zmian Karthusa widzieliśmy już na PBE (nie jest to jednak pełny projekt):
- Wall of Pain (W)
- Spowolnienie zwiększone z 4 sekund do 5 sekund.
- [Nowość] Wrogowie znajdujący się w ścianie są uziemieni.
- [Nowość] Wrogowie, którzy dashują przez ścianę, zostają zatrzymani i spowolnienie o dodatkowe 20%.
Swain
Cele zmian:
- przeniesienie siły Swaina w ten sposób, by zwiększyć jego wartość na wyższych poziomach rozgrywki bez zbytniego osłabienia go na niższych poziomach rozgrywki,
- dodanie pewnych unikalnych elementów do zestawu umiejętności,
- sprawienie, żeby gra nim lepiej realizowała tożsamość “maga bitewnego, który musi znajdować się w niedalekiej odległości od celu”.
Skarner
Cele zmian:
- większe obrażenia dla tanków i wojowników,
- ogólne poprawki jakościowe.
Tahm Kench
Cele zmian:
- przeniesienie siły z profesjonalnego poziomu rozgrywki, tak aby mógł być wartościowym supportem również w solo kolejce.