r.

Riot pracuje nad poprawą mechaniki postaci: Pyke, Karthus, Swain, Skarner, Tahm Kench

Mark Yetter podzielił się informacjami na temat obecnych projektów związanych ze zmianami bohaterów.

Rioter poinformował, że wkrótce zobaczymy zmiany mechaniki kilku bohaterów:

  • Pyke’a,
  • Karthusa,
  • Swaina,
  • Skarnera,
  • Tahma Kencha.

Powinny się one pojawić w ciągu kilku kolejnych patchów.

Pyke

Cele zmian:

  • wzmocnienie postaci w roli supporta,
  • utrzymanie Pyke’a na solo linii na podobnym poziomie, co obecnie.

Karthus

Cele zmian:

  • sprawienie, żeby bohater był bardziej wartościowym wyborem,
  • stworzenie przestrzeni umożliwiających łatwiejsze dostosowywanie balansu bohatera w roli mid lanera i dżunglera.

Część propozycji zmian Karthusa widzieliśmy już na PBE (nie jest to jednak pełny projekt):

  • Wall of Pain (W)
    • Spowolnienie zwiększone z 4 sekund do 5 sekund.
    • [Nowość] Wrogowie znajdujący się w ścianie są uziemieni.
    • [Nowość] Wrogowie, którzy dashują przez ścianę, zostają zatrzymani i spowolnienie o dodatkowe 20%.

Swain

Cele zmian:

  • przeniesienie siły Swaina w ten sposób, by zwiększyć jego wartość na wyższych poziomach rozgrywki bez zbytniego osłabienia go na niższych poziomach rozgrywki,
  • dodanie pewnych unikalnych elementów do zestawu umiejętności,
  • sprawienie, żeby gra nim lepiej realizowała tożsamość “maga bitewnego, który musi znajdować się w niedalekiej odległości od celu”.

Skarner

Cele zmian:

  • większe obrażenia dla tanków i wojowników,
  • ogólne poprawki jakościowe.

Tahm Kench

Cele zmian:

  • przeniesienie siły z profesjonalnego poziomu rozgrywki, tak aby mógł być wartościowym supportem również w solo kolejce.