Wczesne poleganie na dżungli
Riot sądzi, że próg bólu przeciętnego junglera nie zostanie tak bardzo zmieniony, ale chce zająć się frustrującą sytuacją w postaci wczesnych bitw – są bardzo istotne, a z punktu widzenia junglerów sukcesy w nich za bardzo polegają na doborze postaci z alei. Testowane są pewne zmiany mechanizmów ucieczki i być może innych taktyk, by zobaczyć, czy da się stworzyć mniej stresującą sytuację “zgiń lub wygraj” na drugim poziomie postaci.
Inspiration – nadużycia w wybieraniu runy jako drugorzędnej
Riot zauważył, że Inspiration jest bardzo często wybieraną runą drugorzędną, choć przecież mamy wiele innych ciekawych możliwości. Z tego powodu możliwe są nerfy Inspiration oraz buffy innych run, aby częściej pojawiały się w grach.
Hunter’s Potion
Obecnie Hunter’s Potion działa następująco:
Koszt: 400 szt. złota.
Przywraca 60 pkt. zdrowia i 35 pkt. many przez 8 sekund.
Trzyma do 5 ładunków, które uzupełniają się po odwiedzeniu sklepu. Zabicie dużego potwora odnawia jeden ładunek.
Zdaniem Riotu przedmiot ten jest zbyt słaby i nie dodaje do gry nic ciekawego poza sustainem. Z tego powodu twórcy gry zamierzają poeksperymentować z małymi reworkami, aby item ten stał się bardziej zachęcający i interesujący dla graczy. Jeśli jednak nie uda się znaleźć odpowiedniego rozwiązania, przedmiot zostanie usunięty.
Aftershock
Od jakiegoś czasu Riot pracuje nad Aftershockiem (o czym pisaliśmy tutaj, streszczając przebieg testów związanych z tą runą). Wygląda na to, że zmiany te wymagają większej ilości testów, dlatego ponownie zobaczymy je w cyklach 9.9 i 9.10. Główne cele to zredukowanie siły tej runy na bohaterach, którzy nie budują się tanky, przy jednoczesnym jej zachowaniu dla tanków i bruiserów.