League of Legends r.

Misje za oglądanie LEC ★ Dalsze zmiany: Galio, Ornn, Sejuani ★ Co z Renektonem, Irelią i Akali? ★ Conqueror – czy coś się zmieni? ★ Analiza obrażeń wyjściowych

Zaczęliście już robić misje z wiosennego splitu?

Dzisiejsze newsy:

★ Misje za oglądanie LEC

Dostępne są już misje za oglądanie wiosennego splitu. Żeby je wykonać, musicie oglądać gry na żywo lub powtórki z obecnego wiosennego splitu na watch.lolesports.com (koniecznie się zalogujcie!) lub w aplikacji League Friends. Musicie obejrzeć przynajmniej 10 minut gry, żeby została zaliczona.

Misja początkowa: Mecze Czas Zacząć

Obejrzyj mecz dowolnej globalnej ligi na żywo bądź w formie powtórki na watch.lolesports.com.

Nagroda: Ikona Piankowego Palca Przeznaczenia, 500 PD.

Co tydzień: Patrz i zdobywaj

Obejrzyj trzy mecze dowolnej globalnej ligi na żywo bądź w formie powtórki na watch.lolesports.com.

Nagroda: 250 Niebieskiej Esencji.

Misje dostępne przez cały czas trwania splitu

Misje te nie są widoczne na liście misji w kliencie!

Oglądanie na Okrągło [ukryte osiągnięcie]

Ukończ cztery cotygodniowe misje związane z oglądaniem e-sportu przed 23 kwietnia.

Nagroda: Ikona Kibicującego Poro.

Droga do MSI [ukryte osiągnięcie]

Ukończ osiem cotygodniowych misji związanych z oglądaniem e-sportu przed 23 kwietnia.

Nagroda: Teemotka.

Droga do MSI [ukryte osiągnięcie]

Ukończ dwanaście cotygodniowych misji związanych z oglądaniem e-sportu przed 23 kwietnia.

Nagroda: Ikona E-sportu i Relaksu.

★ Dalsze zmiany: Galio, Ornn, Sejuani

Niedawno Galio, Ornn i Sejuani dostali pewne zmiany. Głównym ich celem było ułatwienie ich balanowania zarówno w grach profesjonalnych, jak i tych normalnych – żeby w żadnym typie rozgrywki ci bohaterowie nie byli zbyt słabi lub zbyt silni. Niestety – jak stwierdził Meddler  – nie udało się tego zrealizować – każda z tych postaci otrzyma pewne zmiany.

Galio

Galio dostał zbyt duże buffy i obecnie jest zbyt silny zarówno w regularnej grze, jak i tej profesjonalnej. W patchu 9.2 otrzyma on nerfy.

Ornn

Jego zmiany z 9.1 miały go wzmocnić, stało się odwrotnie. Z tego powodu w patchu 9.2 otrzyma on dodatkowe bazowe HP i bazowy pancerz. Więcej pisaliśmy o tym tutaj: klik!

Sejuani

Sejuani dobrze radzi sobie w solo kolejce, nieco gorzej w grze profesjonalnej.

★ Co z Renektonem, Irelią i Akali?

Jeśli chodzi o Renektona, Meddler poinformował:

Nadal planujemy się nim zająć w patchu 9.3, na razie jednak nie mamy konkretnych planów.

Podobnie rzecz ma się z Irelią i Akali:

Zaczęliśmy wewnętrzne testy nowej porcji zmian. Potrzebujemy nieco czasu, żeby się co do nich upewnić, zanim się nimi podzielimy. Mamy nadzieję na coś w patchu 9.3, jednak nie mogę tego obiecać.

★ Conqueror – czy coś się zmieni?

Jakiś czas temu Riot wspominał, że Conqueror ma bardziej przypominać Fervor of Battle. Meddler wyjaśnił:

Conqueror to jedna z kwestii, którą się zajmujemy. To, czy zostanie zmieniony, czy nie – i w jakim kierunku pójdziemy, nie zostało jeszcze zadecydowane, to tylko jedna z roważanych przez nas opcji.

★ Analiza obrażeń wyjściowych

Od jakiegoś czasu Riot zapowiadał także analizę zadawanych obrażeń oraz ich źródeł w trakcie gry. Twórcy zamierzają spojrzeć na ten problem pod różnymi kątami:

  • Obrażenia zadawane przez różne profile bohaterów (np. postać z całkowicie ofensywnym buildem kontra postać z całkowicie defensywnym buildem).
  • Zdolność przetrwania obrażeń przy poszczególnych posiadanych buildach (całkowicie defensywny, ofensywny, hybrydowy etc.).
  • Obrażenia wyjściowe  w poszczególnych momentach w grze (czy w ciągu gry pojawiają się problemy, szczególnie w fazie laningu lun teamfightach w late etc.).
  • Skąd pochodzą obrażenia (umiejętności podstawowe, przeliczniki, unikalne efekty przedmiotów, runy etc.).
  • Jak dużą część problemów stanowią całkowite obrażenia i jak intensywne one są.
  • Jak powtarzalne są duże ilości obrażeń.

Znalezienie odpowiedzi na te pytania ma skutkować określeniem potrzeb poszczególnych przypadków w celu uniknięcia zmieniania tego, co działa dobrze.

Oto, czego już dowiedział się Riot:

  • Obrażenia z kitów bohaterów raczej nie są problemem.
  • Obrażenia w early (faza laningu) wydają się odpowiednie (z niewielkimi wyjątkami).
  • Możliwość stackowania obrażeń z wielu systemów, szczególnie unikalnych dla przedmiotów i run, tworzy wiele problemów.
  • Prawdopodobnie skalowanie znajduje się w zbyt wielu miejscach (przy ujmiejętnościach, przedmiotach i runach), co skutkuje zbyt przesądzoną rozgrywką w przypadku, gdy jedna z drużyn zdobędzie prowadzenie.

★ A na koniec…

Splash art El Brauma!

Autor: Davide Scalia

https://www.artstation.com/artwork/9eB4kv

Splash wzorowany jest na koncepcie skórki Adriena Debosa.