r.

Wyjaśnienie zmian u Ekko

Ekko od samej zapowiedzi wzbudza wiele kontrowersji. Obecnie jest on nerfiony, a tak naprawdę jeszcze nie zdążył zawitać do gry. Nic dziwnego, że Twórcy próbują wyjaśnić swoje decyzje

Zobacz również:

Ekko

Ekko_Square_0

Oto wypowiedź Gypsylorda na temat Ekko i jego zmian na PBE:

“Cześć, chciałbym podziękować Wam za uwagi dotyczące Ekko. Oto kilka moich wyjaśnień

Naprawa bugów:

Obecnie hologram Ekko związany z jego [R] nie działa poprawnie. Potrafi on czasem zniknąć lub iść w innym kierunku, aniżeli zrobił to Ekko kilka sekund wcześniej. Powinien robić identycznie co nasz bohater. Pracujemy nad tym, aby naprawić te błędy

Opóźnienie na [W]:

Trzy sekundy opóźnienia na [W] są planowanym posunięciem. Umiejętność ta będzie wymagała przewidzenia rozwoju wydarzeń zanim zaczniesz walczyć. Nie jest to skill do zastowania w momencie walki, aby osiągnąć natychmiastowy efekt. Zastosowanie [W] musi być o wiele bardziej taktyczne. Tylko dla sprytnych graczy. Gdy Ekko poprawie użyje [W] otrzyma ogromną nagrodę tarczę oraz AoE stun.

Dlaczego AP?:

Może do końca tematycznie do niego nie pasuje, jednak ma to uzasadnienie w mechanice przy zestawie jego umiejętności. O wiele łatwiej go zbanalsować, gdy jest AP. Chyba sobie nie wyobrażacie bohatera AD, który by posiadał umiejętności Ekko – zmiótłby wszystkich. Posiada on dwa spowolnienia, przyspieszenie, stun, leczenie oraz możliwość cofnięcia własnego położenia o 4 sekundy. AP nakłada pewne ograniczenia, których nie może on przekroczyć, w przypadku AD dochodzi nam jeszcze AS, które decyduje o sile bohatera – połączenie tych dwóch statystyk sprawiłoby, że stałby się po prostu OP przy tej mechanice. W przypadku AP również łatwiej zbanalsować pushowanie wież.

Lista zmian:

Póki co chciałbym dać kilka zmian dla Ekko.  Wygląd na to, że obecnie zbyt bardzo miota przeciwnikami. Zmniejszamy trochę przyrost AD/AS (aby ograniczyć pushowanie wież) oraz przelicznik AP na [W]. Dzięki temu Ekko nie powinienem zbyt szybko snowballować, co możemy zaobserować obecnie

Oto zmiany:

  • Bazowa prędkość ataku zredukowana do 0.644 z 0.658
  • Przyrost AS na poziom zredukowany do 3 z 3.5 %
  • Przyrost AS na poziom zredukowany do 3z 3.5
  • Parallel Convergence [W]
    • Przelicznik zadawania większych obrażeń w cele poniżej 30 % HP został zmniejszony do 1 % za 45 z 35 AP