Zobacz również:
- Nagranie ze streamu z Ekko
- Ekko – szczegółowe omówienie skilli oraz gameplay bohatera
- Nerf Ekko z PBE
- Ekko oficjalna prezentacja bohatera
- Zwiastun filmowy Ekko
- Ekko na PBE wraz ze skórką Sandstorm
Ekko
Oto wypowiedź Gypsylorda na temat Ekko i jego zmian na PBE:
“Cześć, chciałbym podziękować Wam za uwagi dotyczące Ekko. Oto kilka moich wyjaśnień
Naprawa bugów:
Obecnie hologram Ekko związany z jego [R] nie działa poprawnie. Potrafi on czasem zniknąć lub iść w innym kierunku, aniżeli zrobił to Ekko kilka sekund wcześniej. Powinien robić identycznie co nasz bohater. Pracujemy nad tym, aby naprawić te błędy
Opóźnienie na [W]:
Trzy sekundy opóźnienia na [W] są planowanym posunięciem. Umiejętność ta będzie wymagała przewidzenia rozwoju wydarzeń zanim zaczniesz walczyć. Nie jest to skill do zastowania w momencie walki, aby osiągnąć natychmiastowy efekt. Zastosowanie [W] musi być o wiele bardziej taktyczne. Tylko dla sprytnych graczy. Gdy Ekko poprawie użyje [W] otrzyma ogromną nagrodę tarczę oraz AoE stun.
Dlaczego AP?:
Może do końca tematycznie do niego nie pasuje, jednak ma to uzasadnienie w mechanice przy zestawie jego umiejętności. O wiele łatwiej go zbanalsować, gdy jest AP. Chyba sobie nie wyobrażacie bohatera AD, który by posiadał umiejętności Ekko – zmiótłby wszystkich. Posiada on dwa spowolnienia, przyspieszenie, stun, leczenie oraz możliwość cofnięcia własnego położenia o 4 sekundy. AP nakłada pewne ograniczenia, których nie może on przekroczyć, w przypadku AD dochodzi nam jeszcze AS, które decyduje o sile bohatera – połączenie tych dwóch statystyk sprawiłoby, że stałby się po prostu OP przy tej mechanice. W przypadku AP również łatwiej zbanalsować pushowanie wież.
Lista zmian:
Póki co chciałbym dać kilka zmian dla Ekko. Wygląd na to, że obecnie zbyt bardzo miota przeciwnikami. Zmniejszamy trochę przyrost AD/AS (aby ograniczyć pushowanie wież) oraz przelicznik AP na [W]. Dzięki temu Ekko nie powinienem zbyt szybko snowballować, co możemy zaobserować obecnie
Oto zmiany:
- Bazowa prędkość ataku zredukowana do 0.644 z 0.658
- Przyrost AS na poziom zredukowany do 3 z 3.5 %
- Przyrost AS na poziom zredukowany do 3z 3.5
- Parallel Convergence [W]
- Przelicznik zadawania większych obrażeń w cele poniżej 30 % HP został zmniejszony do 1 % za 45 z 35 AP