r.

Ekko – Omówienie umiejętności, przeliczniki oraz gameplay

Jak zawsze wychodzimy na przeciw Waszym oczekiwaniom i podajemy wszelkie szczegóły, które chcielibyście wiedzieć o nowym bohaterze Ekko

Zobacz również:

Gameplay

Umiejętności i przeliczniki

Bazowe Statystyki:

  • Prędkość ruchu: 345
  • Zasięg ataku: 125
  • Przyrost AS: 3.5
  • Bazowe obrażenia: 59
  • Przyrost obrażeń: 3.5
  • Bazowy Pancerz: 27
  • Przyrost Pancerza: 3
  • Bazowe HP: 580
  • Przyrost HP: 80
  • Bazowa mana: 280
  • Mana na pozom: 40
  • Bazowa odporność na magię: 32
  • Przyrost odporności na magię: 1.25
  • Bazowa regeneracja HP na sekundę: 1.8
  • Przyrost regeneracji HP na sekundę: 0.18
  • Bazowa regeneracja many na sekundę: 1.2
  • Przyrost regeneracji many na sekundę : 0.16

Ekko_PassiveEkko_QEkko_WEkko_EEkko_R

[Bierna],[Q],[W],[E],[R]

  • Na 90 % wszelkie przeliczniki są AP – więc Ekko to AP Carry!
  • Z-Drive Resonance [Bierna]
    • Ataki oraz zadające obrażenia umiejętności Ekko kumulują ładunki Rezonansu na przeciwnikach. Co trzeci atak na tym samym celu aktywuje umiejętność bierną Ekko, zadając 15 + 12 na poziom bohatera + (0.7 AP) obrażeń magicznych i spowalniając przeciwnika o 40/50/60/70/80 % na okres 2/2.5/3 sekund (na poziomach bohatera 1/6/11/16/18). Jeżeli umiejętność bierna aktywuje się na wrogim bohaterze, Ekko będzie mógł zdecydowanie szybciej się poruszać.’Efekt może być aktywowany raz na 3 sekundy w stosunku do jednego celu.
  • Timewinder [Q]
    • Koszt many: 60/70/80/90/100
    • Cooldown: 11/10/9/8/7
    • Ekko rzuca urządzenie w wybranym kierunku, zadając 60/75/90/105/120 (+0.2 AP) obrażeń magicznych wszystkim przeciwnikom na jego drodze. Gdy doleci na maksymalną odległość lub trafi wrogiego bohatera, urządzenie się rozszerza, tworząc pole, które spowalnia wszystkie wrogie i neutralne jednostki o 32/39/46/53/60 %. Po chwili urządzenie zmniejsza się i powraca do Ekko, zadając 60/85/110/135/160 (+0.6 AP) dodatkowych obrażeń magicznych wszystkim przeciwnikom na jego drodze.
  • Parallel Convergence [W]
    • Koszt many: 30/40/50/60/70
    • Cooldown: 22/20/18/16/14
    • Pasywnie: Podstawowe ataki Ekko zadają dodatkowe obrażenia magiczne celom poniżej 30 % HP. Obrażenia te wynoszą 4 % (+1 % za 35 AP) brakującego poziomu ich HP. Maksymalnie 400 obrażeń w potwory oraz miniony)
    • Aktywnie: Ekko po 3 sekundach otwiera szczelinę w czasie, tworząc alternatywną wersję siebie, która rzuca urządzeniem w wybrane miejsce. Po chwili urządzenie rozszerza się i tworzy dużą strefę spowalniającą wrogów o 40 %. Jeżeli Ekko na nią wkroczy, detonuje ją, dzięki czemu otrzymuje tarczę absorbującą 150/195/240/285/330 +(0.8 AP) obrażeń na 2 sekundy i ogłusza wszystkich przeciwników w środku na okres 2.25 sekundy.
  • Phase Dive [E]
    • Koszt many: 40/50/60/70/80
    • Cooldown: 15/13/11/9/7
    • Ekko doskakuje na określoną odległość w wybranym kierunku. Po zakończeniu doskoku Ekko zyskuje znacznie zwiększony zasięg przy następnym podstawowym ataku i przenosi się do celu, aby zadać 50/80/110/140/170 (+0.2 AP) magicznych obrazeń i nałożyć efekty przy trafieniu oraz zaklęć.
  • Chronobreak [R]
    • Koszt many: Brak
    • Cooldown: 90/80/70
    • Ekko cofa czas, na krótką chwilę stając się niemożliwym do trafienia i niewrażliwym na ataki, a następnie pojawia się w miejscu, w którym znajdował się kilka sekund wcześniej. Po pojawieniu się Ekko odzyskuje 100/150/200 + 20/25/30 % (+1 % za 30 AP) zdrowia, którą utracił w czasie 4 sekundy, jednocześnie zadaje 200/350/500 (+1.3 AP) obrażeń magicznych najbliższym przeciwnikom