League of Legends r.

W marcu Riot odnotował rekord liczby graczy na serwerach europejskich

Kwarantanna sprzyja branży gamingowej.

Na oficjalnym Twitterze wsparcia Riotu poinformowano, że w marcu odnotowano jak dotąd największą liczbę graczy na serwerach europejskich.

Wpłynęło to oczywiście na stabilność usług, co również zaznaczono w tweecie:

Dodaliśmy serwery do przygotowania, jednak nasze usługi nie zawsze odpowiednio wykorzystują dodatkową pojemność i nadal są przeładowane, tak jak lobby tego wieczora [27 marca].

Podkreślono też, że drugi problem stanowi przeciążenie łącz internetowych, co jest zależne od dostawców usług internetowych. Wciąż wywołuje to wysoki ping u niektórych graczy. Zapowiedziano już jednak poprawki w tym zakresie – Riot Brightmoon poinformował o współpracy z dostawcami w celu polepszenia jakości doświadczeń z gry (o czym więcej przeczytasz tutaj: Riot pracuje nad poprawą funkcjonowania gier w Europie).