r.

Viking – koncepcja postaci!

W Heroes of the Storm pojawia się coraz więcej bohaterów, lecz graczom jest wciąż mało! I w ten sposób powstają fanowskie projekty nowych postaci. Dzisiaj na celowniku jest Viking!

starcraft_ii_viking_by_zergrex

Skoro mamy czołg oblężniczy ze StarCrafta, to może też inna maszyna? Viking miałby pełnić rolę wojownika walczącego na dystans!

Czas na umiejętności!

[Z]: Transformacja – Wiking wzbija się w powietrze transformując się w Myśliwiec. Zwiększa to jego prędkość o 30%, jednak w tej formie nie może prowadzić ostrzału. Ponowne użycie powoduje powrót do postaci Mecha.

[D] Cecha: Pociski Raptide – Do działek Wikinga ładowane są pociski Raptide, które zwiększają jego obrażenia przeciwko jednostkom nie będącym bohaterami oraz budowlom o 20%. Premię można łączyć z innymi premiami od zdolności. Ponowne użycie powoduje powrót do standardowej amunicji.

[Q]: Skupiony ostrzał – Wiking coraz bardziej skupia się na swoim celu. Każdy atak podstawowy zwiększa obrażenia przeciwko celowi o 0,5%. Działa przez 5 sekund.

[W]: Marsz mecha – W trakcie trwania zdolności Wiking podchodzi na niewielką odległość do celu nie przerywając ostrzału, zadaje obrażenia wszystkim celom w pewnym promieniu przed sobą, jednak obniżone o 20% oraz porusza się o 50% wolniej, dodatkowo w trakcie działania zdolności otrzymuje obrażenia obniżone o 10%.

[E]: Tupot – Osaczony mech wzbija się w powietrze po czym gwałtownie opada, zadając umiarkowane obrażenia i ogłusza pobliskich wrogów na 1 sekundę.

[R1] Przeciążenie reaktora – Pilot Wikinga przeciąża reaktor co powoduje zwiększenie szybkości ruchu o 20%, szybkości ataku o 15% oraz obrażeń o 25% przez 5 sekund. Po zakończeniu działania zdolności przez kolejne 5 sekund Wiking musi schłodzić reaktor przez co nie może użyć żadnej innej zdolności.

[R2] Hajmdal (Pasywna) – Gdy zdrowie Wikinga spadnie poniżej 10%, przeciąży on reaktor by uzyskać osłonę o mocy 10% maksymalnej wartości zdrowia Wikinga, jednak zarówno osłona, jak i zdrowie zaczynają spadać o 1% na sekundę. Jeśli zostanie zniszczony lub jego zdrowie spadnie do 0, zatrzyma się i po 1,5 sekundy wyzwoli potężny wybuch, który zadaje dotkliwe obrażenia wszystkim celom (wrogim i sojuszniczym) w dużym promieniu wokół mecha.

Co o tym sądzicie? Podoba się, czy nie? Odpowiedzi piszcie w komentarzach!

[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]