r.

[Koncept bohatera] Vanoc, Król Pustyni

Bohaterów w Paladins jest tylu, ile kot napłakał, stąd też społeczność nie próżnuje - tworzą oni własnych z nadzieją, że być może dostaną się oni do gry. To żadna tajemnica - pracownicy odpowiadający za design championów często zaglądają w te tematy, czerpiąc inspirację, bądź całkowicie wdrażając ich do gry. Poznajmy Vanoca, Króla Pustyni.

Vanoc, Król Pustyni

Tym razem stoczymy boje z naturą, ponieważ moim nowym konceptem jest nikczemna sadzonka, więc zapmijcie pasy – będzie strasznie. Vanoc jest… kaktusem, jednak nie byle jakim! Bardzo groźnym z uwagi na swoje igły, którymi atakuje z dystansu. Nie przedłużając, przedstawiam Wam Króla Pustyni! Bawcie się dobrze.

Historia

Całość rozpoczyna się na usłanej kaktusami pustyni zwanej Sannari w dniu, w którym zapanował niezwykły żar. Podczas niczym nieróżniącej się od innych nocy wydarzyło się coś niezwykłego – pojawiła się iskierka życia, która wylądowała na jednym z kaktusów, wprawiając w ruch nowopowstałe serce. Vanoc niemrawo zbudził się, poruszając się przy tym bardzo łagodnie – podobnie do jego snu, który trwał już zbyt długo. Rozejrzał się wokół, przyglądając się swoim pobratymcom. Nie rozumiał, dlaczego żaden z nich, jak on sam, jeszcze się nie przebudził. Rozpoczął więc swoją podróż, poszukując odpowiedzi na pytania o sens i cel jego powołania, stopniowo wchodząc w szał z powodu bezcelowości wędrówki i braku jakichkolwiek wskazówek.

Wygląd:

Oszalał, więc musi być straszny! Wyobrażam sobie zmiksowanie tych obrazków:

Vanoc1Vanoc2

 

 

 

 

 

 

Vanoc3

 

1) Ciało w tym guście, jednak z większą liczbą malutkich igiełek.

2) Z twarzą podobną do Fiddla i tego jego mrocznego uśmiechu.

3) No i bez tej czapki z pierwszego obrazka, a raczej z malutkim kwiatem kaktusa.

 

 

 

Styl walki:

Vanoc kumuluje swoje igły w ręce, by atakować przeciwników w średnim zasięgu.

Zdolności

[Q]: PLAGA KOLCÓW – Vanoc wyrzuca salwę igieł w wybraną lokację, która zadaje 400 obrażeń. Cooldown: 15 sekund (a’la Explosive Flask u Pipa).
[E]: KOLCZASTY GNIEW – Vanoc daje upust złości, wypuszczając wszystkie kolce we wszystkich kierunkach w niewielkiej odległości, zadając tym 400 obrażeń. Cooldown: 10 sekund.
[F]: KORZENIE – Vanoc na krótki czas zapuszcza korzenie, stając się niezniszczalnym i lecząc się o 1000 punktów zdrowia przez 4 sekundy. Cooldown: 25 sekund.

 

Karty

Specjalizacje:

Wielkie kolce (Plaga kolców) – igły powstają z ziemi, zadając obrażenia, ilekroć się w nie wdepnie.
Wściekła natura (Kolczasty gniew) – redukuje cooldown umiejętności o sekundę za każdy zadany cios.
Nawóz (Zbroja) – Vanoc wzrasta, kiedy podnosi uleczenie: +200 HP, +20% obrażeń. Max 5 ładunków.
Masowe zakorzenienie (Korzenie) – Kiedy Vanoc zapuszcza korzenie, unieruchamia wszystkich pobliskich przeciwników na 2,5 s.

 

Dość ciekawa postać – krótki dystans, wysoki cooldown i niezłe [F]. Obawiam się jednak niskiej mobilności i tego, że Vanoc umierałby jako pierwszy we wszelkich teamfightach. No ale! Kto wie…

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]