League of Legends r.

Usunięcie Bone Plating, rework Dark Harvest i inne zmiany run w przedsezonie

Co Riot planuje zrobić z runami?

Ostatnie zmiany run z PBE:

PBE 8.22 – 23 października – 5 nowych skórek, ikonki, zmiany 6 run i Pyke’a oraz nerfy Aatroxa

PBE 8.22 – 24 października – zmiany Pyke’a (skalowanie z Lethality!), ikonki i wardy honoru za Sezon 8!

PBE 8.22 – 25 października – darmowy Legendarny shard, za subskrypcje Twitch Prime!

Zmiany, których Riot jest pewien

Dark Harvest

Ma być teraz, bardziej runą wykańczającą, aniżeli “od 100% do 0% HP w 1.5 sekundy”.

Overgrowth

Ta runa teraz powinna być bardziej użyteczna dla większej ilości postaci, a nie tylko tym, którzy idą w maks. HP.

Zmiany wymagające więcej testów i dyskusji

Bone Plating

Potencjalne usunięcie

Bone Plating jest bardzo mocną runą, nawet jeżeli nie jest uznawana za taką. Wymaga wiecej uwagi, od (według Riotu) normalnej runy, przez fakt, iż obaj rywale na linii muszą cały czas doglądać CD tej runy (“Mam jeszcze czas, aby zaatakować, czy zaraz on będzie mieć tę runę aktywną?”_

Shield Bash

Nowa runa!

Riot chce, aby drzewko Resolve oferowało zwiększenie przeżywalności, jak i inne statystyki, które zależą od defensywnych statystyk (Demolish jest tutaj dobrym przykładem). Shield Bash jest kolejną próbą z czymś takim, z postaciami, które otrzymują tarczę, nieważne czy pochodzi z ich umiejętności, przedmiotów czy sojuszników. Gwarantuje to, iż wiele postaci będzie w stanie korzystać z tej runy, więc nie będzie to stricte runa zamknięta na małe grono championów. Riot cały czas szuka opcji, jak rozdzielić siłę Shield Bash pomiędzy ofensywnymi a defensywnymi efektami (np. jak bardzo powinien Shield Bash zwiększyć wartość tarczy vs. zadane obrażenia?)

Klepto

Bardziej użyteczne dla większej gamy postaci i mniej obowiązkowe dla Ezreala

Możliwe że zmiany dosięgną CD, drop rate itp. Jest szansa na coś większego, czyli zmiany jak aktywujemy Kleptop, jak otrzymujemy nagrody. Cały czas Riot z tym eksperymentuje, w tym momencie jeszcze nic nie wyjdzie na PBE.

Celerity

Zwiększa inne zwiększenia MS-a, zamiast zapewniać stały bonus do MS-a i obrażenia uzależenione od MS-a

Riot chce, aby ta runa była bardziej wybierana, zamiast po prostu dodawania siły tej runie. Nie wiadomo czy ta zmiana, nie sprawi że balans nie pójdzie w… dal, i czy niektóre postacie nie będą za mocne (czyli np. czy Rammus i Hecarim nie staną się OP przez tę runę).

Chrysalis

Jeżeli będzie to potrzebne, Riot przyjrzy się tej runie

Runa ta została dodana po to, aby rozszerzyć gamę postaci, która może korzystać z tego drzewka. Riot chciał oddać pewnej części postaci, możliwość posiadania ofensywnych statystyk w tym drzewku (a bonusami do statystyk z drzewka Resolve, są punkty zdrowia. A to nie pasuje do niektórych klas). Nadchodzące zmiany sprawią, iż od teraz nie będziemy mieli narzuconych z góry bonusów do statystyk (w dużym stopniu), więc Riot przypatrzy się tej runie.