League of Legends r.

Urgot dostanie wskaźnik egzekucji!

Motor Agonii w najbliższym czasie powinien dostać własny wskaźnik mówiący mu, kiedy zultowanie wroga zagwarantuje egzekucję. Powinno to wyglądać tak jak superumiejętność Pyke’a. Dlaczego?

Ulty obu tych postaci pozwalają im natychmiastowo zabić wroga, którego poziom zdrowia spadnie poniżej konkretnej granicy, ale tylko Pyke ma specjalny wskaźnik, który zmienia wygląd pasków zdrowia przeciwników, kiedy do tego dojdzie. Ostatnio Riot pisał o różnicach między superumiejętnościami tych bohaterów, dodając do grupy Dariusa, którego ult również zadaje ogromne obrażenia i zwykle jest używany jako kończąca umiejętność, a mimo to również nie ma on wskaźnika.

Odpowiadając na pytanie w ostatnim Spytaj Riot, Jonathan “EndlessPillows” Fuller, projektant Pyke’a, powiedział, że Riot dość często dostawał pytania odnośnie ulta Urgota i teraz potraktowanie go w taki sposób, jak ich ostatniego supporta/zabójcy ma sporo sensu.

Widzieliśmy to pytanie niejednokrotnie i wewnętrznie często się zastanawialiśmy też nad superumiejętnością Urgota. Nie sądzimy, żeby umiejętność oceny „No dobra, to chyba jest 25% zdrowia” była i dla niego szczególnie ważnym elementem. Dlatego w którymś z przyszłych patchów dodamy też taki sam wskaźnik egzekucji dla jego superumiejętności na paskach zdrowia jego przeciwników.

Dla tych, którzy nie mieli okazji zobaczyć, jak wygląda wskaźnik egzekucji u Pyke’a – kiedy przeciwnikowi zostaje konkretna ilość zdrowia (która przy okazji od początku jest zaznaczona linią), pasek zdrowia zostaje pogrubiony na czerwono, a do tego przestrzeń, na której widać poziom wroga, zostaje skreślona, co jasno podpowiada, iż można teraz z łatwością dokonać egzekucji.

Jeśli graliście Urgotem wcześniej, może Wam się wydawać, że ta postać już teraz ma wskaźnik egzekucji dla swojego ulta. Faktycznie, pojawia się wtedy celownik, który wskazuje przeciwnika z niskim poziomem zdrowia. Oczywiście to powinno się liczyć, jednak głównym argumentem do zmiany wyglądu wskaźnika jest to, iż nie jest on tak przejrzysty jak ten u Pyke’a. W końcu ten Urgota nie zmienia w ogóle paska zdrowia oponenta.

Czemu właściwie Urgot nie otrzymał tej zmiany wcześniej, kiedy Rozpruwacz z Krwawego Portu wchodził na serwery? Riot tłumaczy się tym, że chcieli dać nowej postaci prostą podpowiedź, kiedy może zabić, biorąc pod uwagę to, jak delikatnym championem jest, porównując go do Urgota, ale jak EndlessPillows napisał wyżej, ocenienie, kiedy na przeciwniku można dokonać egzekucji, nie jest znaczącą umiejętnością w grze Urgotem, którą chcą zatrzymywać.

Osobiście grając Urgotem, lubiłam zgadywać, czy faktycznie uda mi się zabić mojego przeciwnika, więc będę trochę za tym tęsknić, ale to raczej dobra zmiana. Co Wy o tym sądzicie?