League of Legends r.

Udało się zwiększyć wpływ topa na grę. To koniec prac nad górną aleją

W lutym Riot zapowiedział, że będzie pracować nad zwiększeniem wpływu topa na grę. Pracowano nad tą kwestią przez dwa miesiące.

Artykuły powiązane:

To koniec prac nad topem

Meddler poinformował, że wprowadzone zmiany zgodnie z założeniem zmodyfikowały rozgrywkę na topie:

  • Zwiększyła się liczba graczy wybierających topa (jest to teraz pozycja o przeciętnej lub nieco powyżej przeciętnej częstotliwości wyboru – zależnie od regionu i poziomu gry).
  • Zwiększył się wpływ linii na grę – w większości gier obecnie to właśnie top niszczy pierwszą wieżę.
  • Top lanerzy zadają więcej obrażeń w teamfightach.
  • Top lanerzy zdobywają więcej zabójstw.

Cel został więc osiągnięty. Z tego powodu Riot na razie kończy pracę nad górną aleją.

Jakie zmiany związane
z topem wprowadzono?

Przedmioty

Blade of the Ruined King (10.5)

  • Ataki podstawowe zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 8% aktualnego zdrowia celu ⇒ 8% aktualnego zdrowia celu w przypadku bohaterów walczących na dystans, 12% aktualnego zdrowia celu w przypadku bohaterów walczących w zwarciu.

Death’s Dance (10.6)

  • Przepis: Caulfield’s Warhammer + Pickaxe + Vampiric Scepter + 625 szt. złota ⇒ Caulfield’s Warhammer + Aegis of the Legion + Vampiric Scepter + 500 szt. złota.
  • Statystyki: 80 pkt. obrażeń od ataku, 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 50 pkt. obrażeń od ataku, 30 pkt. pancerza, 30 pkt. odporności na magię, 10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Przechowuje 30% wszystkich otrzymywanych czystych obrażeń i zadaje je w postaci nieuchronnych obrażeń rozłożonych w czasie ⇒ Przechowuje 20% wszystkich otrzymywanych czystych obrażeń w przypadku bohaterów walczących wręcz (30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu) i zadaje je w postaci nieuchronnych obrażeń rozłożonych w czasie

Ravenous Hydra(10.5)

  • Kradzież życia: 12% ⇒ 18%.
  • Promień użycia: 400 jedn. ⇒ 450 jedn.
  • Centralny punkt użycia: 125 jedn. odległości przed tobą ⇒ w zasięgu ataku podstawowego (maks. do 200 jedn.).

Titanic Hydra(10.5)

  • Obrażenia umiejętności biernej głównego celu: 5 pkt. (+1% maksymalnego zdrowia używającego) ⇒ 5 pkt. (+1,5% maksymalnego zdrowia używającego).
  • Obrażenia umiejętności biernej pobliskich celów: 40 pkt. (+2,5% maksymalnego zdrowia używającego) ⇒ 40 pkt. (+3% maksymalnego zdrowia używającego).

Systemy

Teleport (10.6)

  • Czas odnowienia: 360 sek. ⇒ 420-240 sek. (na poziomach 1-18).
  • Przyznaje 30-50% prędkości ruchu na 3 sek. po ukończeniu Teleportacji w zależności od poziomu bohatera (zwiększa się o 10% na 6. i 11. poziomie).

Opancerzenie wieży (10.5)

  • Nagroda za płytę: 120 szt. złota ⇒ 160 szt. złota.
  • Opancerzenie wieży otrzymuje 17% mniej obrażeń od ataków dystansowych bohaterów.
  • Opancerzenie i odporność na magię zewnętrznej wieży: 40/80/120/160/200 pkt. (przy braku 0-4 płyt) ⇒ 15/50/85/120/155 pkt. (przy braku 0-4 płyt).
  • Odporność pawęży: 35 pkt. za każdego pobliskiego wrogiego bohatera oprócz pierwszych dwóch ⇒ 45 pkt. za każdego pobliskiego wrogiego bohatera oprócz pierwszych dwóch.
  • Opancerzenie i odporność na magię zewnętrznej wieży po opadnięciu pancerza: 40 pkt. (bez zmian).