Zobacz również inne wpisy dotyczące planów zmian w aktualizacji 5.10:
- Riot o zmianach w specjalizacjach
- Zmiany w Mark/Dash na ARAM
- Hide Eye Candy – Mniej szczegółów i większa wydajność
- To nie koniec nerfów Zeda
- Riot o Nerfie Zeda! Dostanie się również LeBlanc?
- Poważne zmiany dla Karmy
- Czy Urgot potrzebuje reworku?
- Planowane buffy dla Ryze
- Rework Abyssala
- Zmiany w Poacher’s Knife i powrót Executioner’s Callinga?
Jinx
Oto wypowiedź Gypsylorda:
“Wspólnie z Riot Jag opracowaliśmy nerfy dla Jinx. Chciałbym szybko wyjaśnić jaki jest sens tych zmian. Dla przypomnienia:
- Swicheroo [Q]
- Dodatkowy AS z Minigun zmieniony na 30/40/50/60/70 % z 30/55/80/105/130 %
- Jednak od teraz dostaniemy dodatkowe 2/4/6/8/10/15/20/25/30/35/40/45/50/55/60/65/70 % AS w zależności od poziomu postaci
Na końcu mojej wypowiedzi znajdźcie wykres, który pokazuje całkowity przyrost AS dla Jinx w przypadku maksowania [Q]. Zielona linia pokazuje Jinx w oficjalnej wersji gry, czerwona tą z PBE, niebieska obrazuje siłę nerfu. W skrócie na pierwszym poziomie nasze AS będzie takie samo. Między 5-12 poziomem Jinx spadnie ono o 20-35 %. Na 16 levelu będzie ono identycznie, a na 18 zyskamy 10 % prędkości ataku.
Chcemy tymi działaniami sprawić, aby Jinx miała mniejszy potencjał do pushowania wież oraz wygrywania pojedynków 1vs1 w early game. Ma być ona Hyper AD Carry, a taka postać nie może być silna w każdym etapie gry.”