Karma od dłuższego czasu wypadła z mety, nie wiadomo do końca czy grać nią jako support, a może jako typowy AP Carry. Riot chce wyjść na przeciw oczekiwaniom graczy i przygotował multum zmian u tej bohaterki
Zobacz również inne wpisy dotyczące planów zmian w aktualizacji 5.10:
Karma
Zmiany w umiejętnościach:
- Gathering Fire [Bierna]
- Po trafieniu umiejętnością zyskamy redukcję CDR o 2/2.5/3/3.5 sekundy (1/6/11/16 poziom) zamiast o 2 sekundy na każdym poziomie
- Po trafieniu bazowym atakiem przeciwnika otrzymujemy połowę wartości CDR określonej w punkcie powyżej
- Focused Resolve [W]
- może być również używane na potworach
- Renewal [Wzmocnione W]
- Usunięto zwiększenie obrażeń oraz efekt leczenia
- Od teraz na przeciwnika jest nakładany debuff
- Wszystkie obrażenia zadane w bohatera, który ma na sobie [W] Karmy zostaną zwiększone o 10 %
- Wszystkie obrażenia zadane w cel, który ma na sobie [W] Karmy uleczą ją o 20 % zadanych obrażeń
- Jeśli źródłem obrażeń jest współtowarzysz z zespołu zostanie on również uleczony o 20 % zadanych obrażeń
- Inspire [E]
- Zmniejszono cooldown do 10/9/8/7/6 zamiast 10 na każdym poziomie
- Koszt many zmniejszono do 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
- Wartość tarczy zmniejszono do 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
- Defiance [Wzmocnione E]
- Usunięto obrażenia z umiejętności
- Główny cel otrzyma dodatkowo 30/90/150/210 (+30 AP Tarczy)
- Pozostałe cele otrzymają mają 50 % wartości tarczy, która została nałożona na główny cel
Jak Wam się podobają te zmiany? Wzmocnione [W] wygląda totalnie OP. Będzie można je nałożyć również na barona/smoka i wtedy każdy atakujący dany cel zyskuje właściwie 20 % Lifesteala/Spell Vampa. Hardcore