r.

Poważne zmiany dla Karmy!

Karma od dłuższego czasu wypadła z mety, nie wiadomo do końca czy grać nią jako support, a może jako typowy AP Carry. Riot chce wyjść na przeciw oczekiwaniom graczy i przygotował multum zmian u tej bohaterki

Zobacz również inne wpisy dotyczące planów zmian w aktualizacji 5.10:

Karma

Karma

 

Zmiany w umiejętnościach:

 

Karma.Rosn cy_Ogie

  • Gathering Fire [Bierna]
    • Po trafieniu umiejętnością zyskamy redukcję CDR o 2/2.5/3/3.5 sekundy (1/6/11/16 poziom) zamiast o 2 sekundy na każdym poziomie
    • Po trafieniu bazowym atakiem przeciwnika otrzymujemy połowę wartości CDR określonej w punkcie powyżej

Karma.Skupiona_Wola

  • Focused Resolve [W]
    • może być również używane na potworach

Karma.Odnowa

  • Renewal [Wzmocnione W]
    • Usunięto zwiększenie obrażeń oraz efekt leczenia
    • Od teraz na przeciwnika jest nakładany debuff
      • Wszystkie obrażenia zadane w bohatera, który ma na sobie [W] Karmy zostaną zwiększone o 10 %
      • Wszystkie obrażenia zadane w cel, który ma na sobie [W] Karmy uleczą ją o 20 % zadanych obrażeń
      • Jeśli źródłem obrażeń jest współtowarzysz z zespołu zostanie on również uleczony o 20 % zadanych obrażeń

Karma.Nieust pliwo

  • Inspire [E]
    • Zmniejszono cooldown do 10/9/8/7/6 zamiast 10 na każdym poziomie
    • Koszt many zmniejszono do 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
    • Wartość tarczy zmniejszono do 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240

 

Karma.Mantra

  • Defiance [Wzmocnione E]
    • Usunięto obrażenia z umiejętności
    • Główny cel otrzyma dodatkowo 30/90/150/210 (+30 AP Tarczy)
    • Pozostałe cele otrzymają mają 50 % wartości tarczy, która została nałożona na główny cel

Jak Wam się podobają te zmiany? Wzmocnione [W] wygląda totalnie OP. Będzie można je nałożyć również na barona/smoka i wtedy każdy atakujący dany cel zyskuje właściwie 20 % Lifesteala/Spell Vampa. Hardcore