League of Legends r.

Spytaj Riot: uwierzytelnianie i runy

W tym tygodniu w Spytaj Riot będzie krótko i na temat: runy, uwierzytelnianie dwustopniowe i serwery.

Czy ustaliliście datę publikacji nowego systemu run?

Wciąż musimy dopracować parę rzeczy, ale celujemy w przedsezon 2017 r. Zatem nastąpi to w jakiś czas po zakończeniu sezonu rankingowego i Mistrzostw.

Meddler, główny projektant rozgrywki

Czy kiedykolwiek wprowadzicie dwustopniowe uwierzytelnianie kont League?

Aktualnie wprowadzamy serię aktualizacji funkcji ochrony kont w systemie zarządzania kontami graczy, które zostaną uruchomione w przyszłym roku. Jedną z tych planowanych funkcji jest dwustopniowe uwierzytelnianie logowania. Chociaż nie możemy podać konkretnej daty, chcemy potwierdzić, że nad tym pracujemy.

MoshiDog, menedżer produktu, zespół ds. kont Riot

Jakiej wielkości są serwery, które umożliwiają nam wszystkim granie?

Są wielkości mniej więcej pudełka na pizzę. Poważnie! W branży często serwery nazywa się pudełkami na pizzę. Wbrew powszechnym przekonaniom nie mamy tylko jednego serwera napędzanego przez chomika żywionego Przypływem Mocy. Dysponujemy światową flotą serwerów, które obsługują wszystko, od waszych interakcji z kolejką do gry po samą grę.

Chociaż nie mogę podać konkretnej liczby gier, które rozgrywane są na pojedynczym serwerze, powiem tylko, że każdy serwer prowadzi jednocześnie różne gry dla wielu graczy. Dowolny serwer jest w stanie obsługiwać trzycyfrową liczbę gier. Natomiast dowolne centrum danych może zarządzać setkami serwerów w zależności od regionu. W ten sposób otrzymujemy długie rzędy serwerów w całości przeznaczonych do obsługi ludzi grających w League of Legends na całym świecie.

Skweetis, główny technik infrastruktury

Źródło: klik!