r.

Czy skiny poprawiają skill?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego niektórzy gracze nałogowo kupują skiny? Czy ich lepszy wygląd to jedyny aspekt przekonujący do dokonania transakcji? Koniecznie sprawdź!

Pay to win?

Zainspirowana pytaniem pewnego użytkownika na forum dotyczącym League Of Legends, chciałam odpowiedzieć na jego zagadnienie – co tak naprawdę dają nam skiny?

Pozwoliłam, że w tej sprawie zabiorę głos, zwłaszcza, że moje fanaberie związanie z kupowaniem skórek trwały dosyć długo.

W zasadzie można byłoby to wszystko sformułować w jednym zdaniu, że skiny nie dodają skilla, jednakże w rozgrywce często pomagają. To prawda, że skiny zmieniają wygląd a także efekty grafiki ich umiejętności – my właśnie skupimy się właśnie na tej drugiej cesze. Zdarza się, że niektóre skiny w Lidze Legend czasem nawet w większym stopniu ułatwiają nam grę. 

Dałam sobie podzielić wszystkie skórki na trzy grupy. Pierwsza z nich to:

   Skiny, w których widoczność niektórych umiejętności jest zmiejszona.

emumu

  • IBlitzcrank i jego grab [Q] poprzez zmienienie koloru na jasną, cienką linię lotu animacji sprawia często problemy przeciwnikom przed jego uniknięcem.
  • W Steel Legion Lux animacja [Q] i [E] jest niemalże niewidoczna
  • Justicar Syndra, Arclight Varus oraz Arclight Vel’koz to skórki w których animacje są zmienione na bardzo jasno żółty kolor
  • W Masked Shaco ciężko dostrzec animacje [Q] gdy staje się on niewidoczny
  • Dark Valkyrie Diana ma zaś za ciemny odcień [Q], co sprawia, że często zlewa się one z otoczeniem
  • U Hired Gun Luciana strasznie trudniej zauważyć kolor castowanych spelli
  • Sad Robot Amumu ma mniej widoczną linię lotu [Q], ponieważ kolor bandażów przypominający zgniłą zieleń wtapia się w teren

viiii

  • Creator Viktor posiada słabo widoczne Pole Grawitacyjne [W]
  • Gdy walczysz na rzece niezmiernie przydatny stanie się skin Atlantean Syndra, w którym umiejętności zlewają się z wodą po której stąpa nasza postać

Skiny, które czynią animację skillshotów o wiele krótszą, niż by nam w rzeczywistości wydawało

velkoz

  • W Headhunter Nidalee będzie na takiej zasadzie działać [Q]
  • W Battlecast Alpha Skarner animacja [Q]
  • Popstar Ahri i jej tor lotu [Q]
  • Pool Party Mundo i Pool Party Lulu mają podobnie przy używaniu [Q]
  • Ice Drake Shyvana i jej [E]
  • Bear Cavalry Sejuani i zmiejszony rozprysk animacji ulta
  • Warrior Princess Sivir i animacja [Q]

sivir

  • Trudniej zauważyć także skróconą animację przy [Q] Gian Enemy Crabgot’a
  • Pool Party Lee Sin i jego [Q]
  • Kokon [Q] w Death Blossom Elise
  • Pentakill Olaf i jego rzut toporem
  • Pool Party Graves [Q]
  • Forsaken Jace [Q]
  • Battlecast Vel’koz [Q]

sona_ult

  • Nie dość, że w skinie Arcade Sony została zmniejszona jego przejrzystość, to na dodatek wydaje się on któtszy!

Powstały także skiny, które ułatwiają nam widoczność naszej pasywki!

zac

  • Łatwiejsze do spostrzeżenia wydaje się rozdrabniające się ciało Zaca po każdym zużytym spellu w jego skinie z serii Pool Party
  • Pool Party Draven ma natomiast o wiele lepiej pokazane miejsce spadania toporów
  • Woad Scout Quinn i jej pasyw (oznaczenie wroga) jest bardziej przejrzysty

Podsumowując – nie uważam za nic złego rozporządzania własnymi pieniędzmi jak się chce, pamiętajmy tylko, że nawet posiadanie wszystkich skórek nie uczyni nas lepszymi graczami, a jedynie (albo aż) może nas ociupinkę wspomóc w rozgrywce, bądź poprawić nasze samopoczucie.

Źródło: Skins That Buff Your Champion